Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Det der tilskud til tøj, som i snakker om....er det, det der tilskud på 3xbørnebidrag, som altid har været der? I såfald troede jeg egentlig at man modtog dem automatisk.

Ja, det er det...og nej, det skal man sørme søge...og vedlægge et eller andet økonomisk samværsaftale.....det har jeg sgu ikke noget af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Aves.

Puslingen skriver:

Det er godt nok sørgeligt, særligt for din søn
Han er godt nok en røv

Ja, meget.... havde jeg vidst han ville udvikle sig sådan, så havde jeg aldrig fået børn med ham...

Anmeld

11. maj 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ja, det er det...og nej, det skal man sørme søge...og vedlægge et eller andet økonomisk samværsaftale.....det har jeg sgu ikke noget af...

Ok det søger jeg altså også til den tid. Mark har samvær med sin far, og jeg synes stadig han også skal yde noget økonomisk til den konfirmation. 2 om at lave barnet, 2 om at betale.....det er min holdning

Men Marks far ville nu heller ikke stå på bagben omkring det

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Ok det søger jeg altså også til den tid. Mark har samvær med sin far, og jeg synes stadig han også skal yde noget økonomisk til den konfirmation. 2 om at lave barnet, 2 om at betale.....det er min holdning

Men Marks far ville nu heller ikke stå på bagben omkring det

Nej og de småbeløb som fædre skal betale...det dækker jo ingen steder...hverken det hver måned eller det til konfirmation..de har det sørme let..

Anmeld

11. maj 2011

2721

smillaluna skriver:

Sådan en far har jeg desværre osse... Han har 3 børn med 3 forskellige kvinder og ser ingen af dem.

Jeg skrev et brev til ham da hans børnebørn blev født... Hørte aldrig fra ham.

Ej, det gør mig virkelig ondt
Håber at dig og dine søskende har nogle fantastiske mødre der kan råde bare lidt bod på hans mangler

Anmeld

11. maj 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Nej og de småbeløb som fædre skal betale...det dækker jo ingen steder...hverken det hver måned eller det til konfirmation..de har det sørme let..

Ja en konfirmation koster jo langt mere end de 3000 kr. Det dækker måske lige tøjet. nej det burde faktisk blive indbetalt automatisk op til konfirmationen, ligesom det alm. børnebidrag bliver.

Anmeld

11. maj 2011

2721

Eva. skriver:

Ja, meget.... havde jeg vidst han ville udvikle sig sådan, så havde jeg aldrig fået børn med ham...

Kan jeg sørme godt forstå

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Ja en konfirmation koster jo langt mere end de 3000 kr. Det dækker måske lige tøjet. nej det burde faktisk blive indbetalt automatisk op til konfirmationen, ligesom det alm. børnebidrag bliver.

Ja, det synes jeg også...man skal altså ikke sidde som mor og have det sådan som jeg har det med at søge...det er bare sådan det er og burde vær...meeeeen, det er jo fordi der er nogle hvor begge holder, eller far har lavet en opsparing eller noget helt tredje, hvor far ikke skal betale...

Anmeld

11. maj 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ja, det synes jeg også...man skal altså ikke sidde som mor og have det sådan som jeg har det med at søge...det er bare sådan det er og burde vær...meeeeen, det er jo fordi der er nogle hvor begge holder, eller far har lavet en opsparing eller noget helt tredje, hvor far ikke skal betale...

Nåja men så kunne man jo lave en eller anden aftale omkring det....f.eks. modregne de penge

jeg tror bare der ville blive færre konflikter, hvis de blev udbetalt automatisk.

Anmeld

11. maj 2011

eElak

Jeg synes der er både for og imod ved at du søger om de penge. 

Men du skriver sådan set at du kun vil have klap på ryggen... så du får lige et opmuntrende klap herfra. :-)

Held og lykke med kampen :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.