Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

miinimeal

Eva. skriver:

Og jeg ville ønske manden var med til festen...med til livet med hans søn..med til det hele...men han har valgt alt fra...

min søn ser heller ikke sin far, og ved ikke om han kommer til det,   men om han så kommer til det vil jeg ikke søge de penge. jeg har nok i mine børnebidrag,

jeg har ikke rumen fuld af penge men jeg prioter og sætter penge af hver måned så min søn intet kommer til at mangle(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

2721

Han var helst fri for sin søn, det håber jeg alligevel er det færreste fædre der er..

Hold da op, det er da forfærdeligt han har de sådan

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

alberts mor<3 skriver:

min søn ser heller ikke sin far, og ved ikke om han kommer til det,   men om han så kommer til det vil jeg ikke søge de penge. jeg har nok i mine børnebidrag,

jeg har ikke rumen fuld af penge men jeg prioter og sætter penge af hver måned så min søn intet kommer til at mangle(:

Nu har du også kun et lille barn og et barn...så på su med et barn og så lille et barn., der mangler man bestemt heller ikke noget....meeeen, det bliver ikke billigere...herhjemme er vi tre der spiser som voksne og to af dem vokser som ukrudt.. udover det er min ældste søn en kronisk sygdom og på livslang diæt..hvilket koster en bondegård...men stadigvæk, ville jeg til hver en tid vægte at børnene fik lidt mere, end slet intet.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Puslingen skriver:

Ja, det har han været i mange år....stort set fra jeg blev alene med jeppe for over 13 år siden..

Anmeld

11. maj 2011

miinimeal

Eva. skriver:

Nu har du også kun et lille barn og et barn...så på su med et barn og så lille et barn., der mangler man bestemt heller ikke noget....meeeen, det bliver ikke billigere...herhjemme er vi tre der spiser som voksne og to af dem vokser som ukrudt.. udover det er min ældste søn en kronisk sygdom og på livslang diæt..hvilket koster en bondegård...men stadigvæk, ville jeg til hver en tid vægte at børnene fik lidt mere, end slet intet.

alle lever forskelligt, (;
og ja forstå godu du ikek har til alt(:

men jeg ville ikke søge de penge, om du gør fred være med det(:

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

alberts mor<3 skriver:

alle lever forskelligt, (;
og ja forstå godu du ikek har til alt(:

men jeg ville ikke søge de penge, om du gør fred være med det(:

Det synes jeg er fint nok...bare super dumt ikke at gøre...

Anmeld

11. maj 2011

Carina1977

Det der tilskud til tøj, som i snakker om....er det, det der tilskud på 3xbørnebidrag, som altid har været der? I såfald troede jeg egentlig at man modtog dem automatisk.

Anmeld

11. maj 2011

Faith

Puslingen skriver:

Sådan en far har jeg desværre osse... Han har 3 børn med 3 forskellige kvinder og ser ingen af dem.

Jeg skrev et brev til ham da hans børnebørn blev født... Hørte aldrig fra ham.

Anmeld

11. maj 2011

miinimeal

Eva. skriver:

Det synes jeg er fint nok...bare super dumt ikke at gøre...

altså jeg kan sagtens leve uden så ikke dumt for mig, gider ikke kræve penge af min søns far(:

Anmeld

11. maj 2011

2721

Eva. skriver:

Ja, det har han været i mange år....stort set fra jeg blev alene med jeppe for over 13 år siden..

Det er godt nok sørgeligt, særligt for din søn
Han er godt nok en røv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.