Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Holbæktrunten

Eva. skriver:

Han er førtidspensionist..gammel mand på 47 år...så ynkelig og sørgelig en person.. tror han er bitter...over hele hans sørgelige liv.. Kan huske den ene gang for mange år siden jeg talte med ham der havde han ringet på sf for at høre om min kæreste dengang ikke kunne adoptere jeppe, så han slap for at betale penge...i samme åndedrag fortalte han at han ville adoptere hans kones børn...christ altså..

Oh my god! Min far er forøvrigt også førtidspensionist, og så vidt jeg ved fik han refunderet en hel del af de bidrag min mor søgte om - netop af den grund...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Faith

Efter min mening skal han bare betale ved kasse 1.... Ikke så meget pjat der. Søg du bare løs!

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Holbæktrunten skriver:

Oh my god! Min far er forøvrigt også førtidspensionist, og så vidt jeg ved fik han refunderet en hel del af de bidrag min mor søgte om - netop af den grund...

Ok...kan bare ikke se at jeppe skal bøde for det, så de penge er bare søgt og skal bare falde...tak for opbakningen...følte mig helt kriminel da jeg afleverede brevet..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Efter min mening skal han bare betale ved kasse 1.... Ikke så meget pjat der. Søg du bare løs!

Tak...

Anmeld

11. maj 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Jeg gør vel næppe noget som helst værre...det værste, skrækscenariet har været virkelig i 13 år nu...så den kan jeg ikek følge dig i...men hvis jeg kan give min søn en gave fordi den mand betaler sølle tre tusind kroner, så er det altså min klamme fornemmelse lige nu, det hele værd.. Og jeg har ikke økonomi til ikke at sige ja til alt det jeg kan få, så let er det...

Du spurgte selv og jeg siger min mening, så du behøver ikke hidse dig op......

Anmeld

11. maj 2011

Fru Nielsen

Og nu ser jeg han er fortids pensionist, så 3000 kr er nok ikke søller for ham.....

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Du spurgte selv og jeg siger min mening, så du behøver ikke hidse dig op......

Louise, hvorfor tror du jeg hidser mig op? jeg argumenterer for mit valg, intet andet. Og nu var du jo så en af to der så tingene anderledes og derfor er det for mig en naturlighed at forklare mig...

Det der med at skrive at nu skal du ikke hidse dig op, det virker altså yderst provokerende på mig og på ingen måde fordrende på en god og saglig debat. Især når du faktisk ikke har noget grundlag for det udsagn.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Og nu ser jeg han er fortids pensionist, så 3000 kr er nok ikke søller for ham.....

Så du også at de får refunderet en del af det de betaler til deres børn... så en på su er noget mere dårlig stillet end en mand uden børn med fuld pension. Bare lige for at lukke den der. Udover det, så er det sagen uvedkommende, manden har et barn og det kan han ikke helt komme udenom.

Anmeld

11. maj 2011

Tip!

1. Hvis du ikke har økonomi til selv at give ham nyt tøj, så er der da fair nok du søger det.

2. Den dag min søn skal konfirmeres, eller holde en fest som i gør, jamen så har jeg valgt ikke at søge de penge.. Jeg kan godt selv spare sammen til det, uden det vælter mit budget..  Man har jo en hel del år til at spare sammen til det, da man jo er klar over at sådan en fest jo bare er noget man skal holde..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Bee skriver:

1. Hvis du ikke har økonomi til selv at give ham nyt tøj, så er der da fair nok du søger det.

2. Den dag min søn skal konfirmeres, eller holde en fest som i gør, jamen så har jeg valgt ikke at søge de penge.. Jeg kan godt selv spare sammen til det, uden det vælter mit budget..  Man har jo en hel del år til at spare sammen til det, da man jo er klar over at sådan en fest jo bare er noget man skal holde..

Det her jo bare beklædningstilskud fordi det ikke kan hedde konfirmationsbidrag når nu han ikke skal konfirmeres....jeg har end ikke råd til at holde noget for ham, men det gør jeg for det skal han bare have, så må jeg banke af på det senere...og han skal sørme have en gave på lige fod som hans venner og hans brødre vil få når det er deres tur.

Havde jeg siddet med mand og god økonomi, så tror jeg nu stadig jeg havde søgt dem...så var de bare røget ind på hans opsparing...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.