Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Holbæktrunten

Eva. skriver:

Jeg søger også....og kun for at jeg kan give jeppe lidt mere..han sidder og får fra mig og hans brødre fra en far og mig...han er hjemme ved mig hver jul og hans brødre ved deres far, ferier får de, oplevelser fra en anden side også...jeg er den eneste jeppe har og jeg vil give ham hele verden hvis jeg kan...og kan de sølle 3000kr skabe glæde for min søn, så skal jeg nok leve med en sørgelig sur x..

Har lige undersøgt med ekstra tilskud når jeppe skal læse videre efter han bliver 18 år, det tjener min x bare ikke nok til, så han slipper der..

Man kan jo håbe han tjener mere til den tid ;0) især når han nu selv synes han har det så hård økonomisk, haha... Men kan du ikke søge de penge ved kommunen i stedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

miinimeal

Eva. skriver:

Så hvis en far vælger fra og helt dropper barnet så skal han bare slipppe for alt...? jeg modtager ikke penge for sjov, men fordi der er brug for dem...jeg synes ikke det har været en dans at være alene med et barnm i 13 år og jeg synes virkelig ikke det har været særlig rart for min søn...men tror måske også det er anderledes når man som jeg kan se tilbage og overskue de fulde konsekvenser af denne mands handlinger...

somsagt bare min mening, jeg vil kun søge om børnebidrag, og ikke ekstra beklædnings bidrag,   men hver har sin mening(: og fred være med det

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

komodo skriver:

Jeg synes det er mere end rimeligt, at betale gladeligt er da det mindste han kan gøre, kan godt være han har valgt sin søn fra, men i var to om at lave Jeppe, ret skal være ret

Søg bare de penge med god samvittighed

Ja, sådan tænkte jeg ogs og havde ikke regnet med at han ville skabe sig over det...altså var det mig der havde svigtet så voldsomt så havde jeg nok bukket nakken og betalt ved kasse et, uden et ord..men det fortæller jo bare alt om den mand og hvor han er henne som menneske...

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

alberts mor<3 skriver:

somsagt bare min mening, jeg vil kun søge om børnebidrag, og ikke ekstra beklædnings bidrag,   men hver har sin mening(: og fred være med det

Vent nu til du står med en konfirmation helt alene..

Anmeld

11. maj 2011

komodo

Eva. skriver:

Ja, sådan tænkte jeg ogs og havde ikke regnet med at han ville skabe sig over det...altså var det mig der havde svigtet så voldsomt så havde jeg nok bukket nakken og betalt ved kasse et, uden et ord..men det fortæller jo bare alt om den mand og hvor han er henne som menneske...

Enig, det ville klæde ham at hoste op uden en lyd

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Holbæktrunten skriver:

Man kan jo håbe han tjener mere til den tid ;0) især når han nu selv synes han har det så hård økonomisk, haha... Men kan du ikke søge de penge ved kommunen i stedet?

Han er førtidspensionist..gammel mand på 47 år...så ynkelig og sørgelig en person.. tror han er bitter...over hele hans sørgelige liv.. Kan huske den ene gang for mange år siden jeg talte med ham der havde han ringet på sf for at høre om min kæreste dengang ikke kunne adoptere jeppe, så han slap for at betale penge...i samme åndedrag fortalte han at han ville adoptere hans kones børn...christ altså..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

komodo skriver:

Enig, det ville klæde ham at hoste op uden en lyd

Ja, det havde jeg i hvert fald gjort...og sølle tre tusind...altså...

Anmeld

11. maj 2011

eliasogmor

Eva. skriver:

har lige afleveret nogle papirer som min x skal udfylde omkring beklædningsbidrag til Jeppes fødselsdag...og jeg ved bare han bliver og erf sur over jeg vil have de penge...har det virkelig ikke rart med det, men synes da det er det mindste...fortæl mig lige det er ok at søge de penge...

det vidste jeg ikke man kunne søge......kan man søge andet...

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

eliasogmor skriver:

det vidste jeg ikke man kunne søge......kan man søge andet...

Nix..det er alt efter dåben, så er der detd er konfirmations/beklædningsbidrag, som jo bare er et engangsbeløb på sølle 3000kr...

Anmeld

11. maj 2011

eliasogmor

Eva. skriver:

Nix..det er alt efter dåben, så er der detd er konfirmations/beklædningsbidrag, som jo bare er et engangsbeløb på sølle 3000kr...

nåh okay...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.