Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Aves.

KaLee skriver:

Jeg synes der er både for og imod ved at du søger om de penge. 

Men du skriver sådan set at du kun vil have klap på ryggen... så du får lige et opmuntrende klap herfra. :-)

Held og lykke med kampen :-) 

Jeg får jo ingen kamp...det er jo ikke mig der sidder med det.. jeg har det bare mærkeligt med at jeg skal ned med de sedler og bede om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

mortilflere

Eva. skriver:

Nu har du også kun et lille barn og et barn...så på su med et barn og så lille et barn., der mangler man bestemt heller ikke noget....meeeen, det bliver ikke billigere...herhjemme er vi tre der spiser som voksne og to af dem vokser som ukrudt.. udover det er min ældste søn en kronisk sygdom og på livslang diæt..hvilket koster en bondegård...men stadigvæk, ville jeg til hver en tid vægte at børnene fik lidt mere, end slet intet.

for du ikke den diæt dækket som en merudgift ???

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

mortilflere skriver:

for du ikke den diæt dækket som en merudgift ???

Det dækker da ikke de udgifter man har.

Anmeld

11. maj 2011

Faith

Puslingen skriver:

Ej, det gør mig virkelig ondt
Håber at dig og dine søskende har nogle fantastiske mødre der kan råde bare lidt bod på hans mangler

Rigtig sødt skrevet

Anmeld

11. maj 2011

2721

smillaluna skriver:

Rigtig sødt skrevet

Anmeld

11. maj 2011

eElak

Eva. skriver:

Jeg får jo ingen kamp...det er jo ikke mig der sidder med det.. jeg har det bare mærkeligt med at jeg skal ned med de sedler og bede om det..

Jo.... Du har jo en indre kamp omkring det - som du har indviet baby.dk i. 

Desuden fortæller du om episoden omkring supermarkedet. Der er en risiko for at han reagerer på det... 

Anmeld

11. maj 2011

mortilflere

Eva. skriver:

Det dækker da ikke de udgifter man har.

De regner ud hvad alm mad koster , og så for du det ,det koster ud over det

hvilke jo er meget rimligt

Alberte for både alm mad og speciel mad og derfor for vi det fulde beløb.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

mortilflere skriver:

De regner ud hvad alm mad koster , og så for du det ,det koster ud over det

hvilke jo er meget rimligt

Alberte for både alm mad og speciel mad og derfor for vi det fulde beløb.

De regner gennemsnittet ud...hvilket man ikke kan bruge til meget..nu har jeg intet behov og ser ingen mening i at udpensle min privatøkonomi til dig, men jeg kan fortælle dig at han spiser for en del mere ekstra end det beløb jeg får...så ja, det koster faktisk en del...og besværliggør lige så meget..

Var det svar nok, eller ved du noget om min økonomi jeg ikke ved, som du har behov for at fortælle mig, kan du så ikke skrive privat...så kan vi da lige tage min privatøkonomi der..

Anmeld

11. maj 2011

mortilflere

Eva. skriver:

De regner gennemsnittet ud...hvilket man ikke kan bruge til meget..nu har jeg intet behov og ser ingen mening i at udpensle min privatøkonomi til dig, men jeg kan fortælle dig at han spiser for en del mere ekstra end det beløb jeg får...så ja, det koster faktisk en del...og besværliggør lige så meget..

Var det svar nok, eller ved du noget om min økonomi jeg ikke ved, som du har behov for at fortælle mig, kan du så ikke skrive privat...så kan vi da lige tage min privatøkonomi der..

Gider du da lige slappe af ...............

Jeg syntes at du hver gang en vil være dig behjælplig med noget så fare du frem med bål og brænd ....

Jeg troede du ikke var klar over du kunne få det dækket ....

Hvis bonden snakkede i den tone til mig ville jeg spørge om han manglede et hygiejne bind eller sex...

Forsat god aften til dig LOL

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Nå, ret skal være ret og jeg vil lige opdatere...min x kom i dag personligt med brevet til mig og jeg og min mor talte med ham i en time, om hvordan det hele gik osv...jeg fik sgu lidt ondt af ham og kan åbenbart ikke magte at hade eller være sur på andre mennesker....men min mor overbeviste mig om at det var ok, at jeg søgte de penge, at vi begge havde valgt at få et barn sammen...men altså, intet bøvl og ingenting, bare en træt mand som ikke var på toppen...synd han ikke kunne og ville hans søn, det havde helt sikkert givet ham noget mere indhold..

Men alt endte så bare stille og roligt og nu sender jeg de papirer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.