Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Aves.

Oliver&Troia <3 skriver:

Altså her købte vi før i tiden selv tøj til mine to bonus unger, men nu sender deres mor tøj med til dem.... er træt af det men vi har ikk råd til det da vi ska til at have nr. 3 nu og min mand er på su og jeg på barsel... men vi splejser til f.eks. sæsonkort til djurssommerland... men ellers betaler vi ikk andet end børnepenge, men hun får oz tilskud til ALT og er IKK samarbejds villig derfor har vi sagt nej, f.eks. må de ikk have deres nintendoer med her ud, eller deres løbehjul, så den slags ting køber vi selv til dem...Når hun skal noget i hverdagen eller i hendes weekender, får hun min svigermor til at ta ungerne i stedet for at spørge oz, og derfor er vi nok lidt hårde med at hjælpe hende økonomisk når ikk vil lade oz se børnene ekstra...

mine svigerforældre har oz lavet bedsteforældre opsparing til alle vores unger, og selv om vi ikk vil have noget med hende at gøre betaler hun stadig ind på dem...

hvis han ikk har været der for jeres dreng så søg alt det du kan... det er oz hans barn....

Han har ikke været der på nogen måde...min søn aner ikke engang hvem han er og efter vi er flyttet bor manden nu 100m væk...så ja, jeg synes også jeppe skal have det han kan fra ham klovnen når nu han ikke kunne være der følelsesmæssigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Holbæktrunten

Eva. skriver:

Ja, han stod der og så meget lidende ud..jeg gloede ham direkte i øjnene og spurgte om han havde overvejet hvad han havde ødelagt for hans søn og så gik jeg...men drengene blev bange..

Sejt at du havde overskud til den replik, når du blev overrumplet på den måde! Kan godt forstå drengene blev bange, det er da også smadder ubehageligt at være vidne til... Æv altså! Men kan igen kun opfordre dig til at søge alt hvad du søge kan, det er sgu en grund til at der er de muligheder!

Anmeld

11. maj 2011

vanilla

Eva. skriver:

Nej, ikke for ham...han har valgt sit barn fra for mange år siden..han har ikke givet gaver, har ikke været der, har kun brokket sig til mig over penge han skulle betale...så ja, bare et stort svigt...men er glad for du ikke synes jeg er urimelig..

hvor skulle han skamme sig.. han burde helt bestem bakke dig op økonmisk.. især hvis du står alene om jeres søn som det lyder til.. han burde komme løbene med de penge istedet for du skal bruge det overskud du skulle bruge på jeres søn nu når han ikke er tilstede i hans liv.. bliver lidt gal over sådan en penge grisk far

Anmeld

11. maj 2011

miinimeal

personligt så ja jeg syntes det er krævende,  nu er jeg ikke sammen med alberts far og jeg får kun børnepenge, kunne ikke finde på at bede eller søge om mere, og slet ikke når han ikke ser drengen,

men det er jo bare min mening(:

Anmeld

11. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Eva. skriver:

Han har ikke været der på nogen måde...min søn aner ikke engang hvem han er og efter vi er flyttet bor manden nu 100m væk...så ja, jeg synes også jeppe skal have det han kan fra ham klovnen når nu han ikke kunne være der følelsesmæssigt..

kan godt forstå dig...

personligt ville jeg nok ikk gøre det, for han skal ikk have lov at betale sig fra det ansvar han har... jeg har sagt til min svigermor da vi stoppede kontakten, at hun ikk skulle tænke på de opsparinger, for ungerne ville aldrig få dem for hun skulle ikk score point hos mine guldklumper pga. penge, så kommer pengene ryger de retur..

men kn sagtens forstå dig søde

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Holbæktrunten skriver:

Sejt at du havde overskud til den replik, når du blev overrumplet på den måde! Kan godt forstå drengene blev bange, det er da også smadder ubehageligt at være vidne til... Æv altså! Men kan igen kun opfordre dig til at søge alt hvad du søge kan, det er sgu en grund til at der er de muligheder!

Jeg søger også....og kun for at jeg kan give jeppe lidt mere..han sidder og får fra mig og hans brødre fra en far og mig...han er hjemme ved mig hver jul og hans brødre ved deres far, ferier får de, oplevelser fra en anden side også...jeg er den eneste jeppe har og jeg vil give ham hele verden hvis jeg kan...og kan de sølle 3000kr skabe glæde for min søn, så skal jeg nok leve med en sørgelig sur x..

Har lige undersøgt med ekstra tilskud når jeppe skal læse videre efter han bliver 18 år, det tjener min x bare ikke nok til, så han slipper der..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Oliver&Troia <3 skriver:

kan godt forstå dig...

personligt ville jeg nok ikk gøre det, for han skal ikk have lov at betale sig fra det ansvar han har... jeg har sagt til min svigermor da vi stoppede kontakten, at hun ikk skulle tænke på de opsparinger, for ungerne ville aldrig få dem for hun skulle ikk score point hos mine guldklumper pga. penge, så kommer pengene ryger de retur..

men kn sagtens forstå dig søde

Men kan jo aldrig nogen sinde betale sig fra et ansvar...ansvar kræver engagement og tilstedeværelse...men hvis jeg kan give jeppe en større gave, så søger jeg gerne..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

alberts mor<3 skriver:

personligt så ja jeg syntes det er krævende,  nu er jeg ikke sammen med alberts far og jeg får kun børnepenge, kunne ikke finde på at bede eller søge om mere, og slet ikke når han ikke ser drengen,

men det er jo bare min mening(:

Så hvis en far vælger fra og helt dropper barnet så skal han bare slipppe for alt...? jeg modtager ikke penge for sjov, men fordi der er brug for dem...jeg synes ikke det har været en dans at være alene med et barnm i 13 år og jeg synes virkelig ikke det har været særlig rart for min søn...men tror måske også det er anderledes når man som jeg kan se tilbage og overskue de fulde konsekvenser af denne mands handlinger...

Anmeld

11. maj 2011

komodo

Jeg synes det er mere end rimeligt, at betale gladeligt er da det mindste han kan gøre, kan godt være han har valgt sin søn fra, men i var to om at lave Jeppe, ret skal være ret

Søg bare de penge med god samvittighed

Anmeld

11. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Eva. skriver:

Men kan jo aldrig nogen sinde betale sig fra et ansvar...ansvar kræver engagement og tilstedeværelse...men hvis jeg kan give jeppe en større gave, så søger jeg gerne..

Hvis han ikk har sin far, hjælper større gaver da ikk...

min svigermor køber oz de to store med store og dyre gaver, hun gjorde  det samme med mine unger, men det gjorde ikk min søn blev tættere med hende (min datter forstår det ikk hun er et år) mine forældre derimod har ikk råd til store dyre gaver, men mine børn er helt hundred mest glad for dem for der får de ægte kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.