Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Aves.

Holbæktrunten skriver:

Eva, det ved du jo godt du ikke er når du tænker efter :0) han skal bare have lov at hoste op med alle de gysser du kan søge, færdig bum!

Han var bare virkelig ubehagelig for noget siden..blev virkelig overrumplet over at blive "overfaldet" midt i kvickly med to børn med mig og få af vide at jeg æødelagde hans liv ved at skrive og bede om de penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Aves.

Oliver&Troia <3 skriver:

Betaler han ikk børnepenge til dig hver mdr.?

Jeps, det er det eneste han har bidraget med. Selv bedsteforældre kontoen lukkede de..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Loppe skriver:

Beklædningsbidrag, hvad søren er det?

Jeg kan godt forstå du føler det krævende, det ville jeg også have gjort. Jeg har droppet at søge mere. Nu hedder det sig 1000 kr. pr. mdr., selvom beløbet vel efterhånden burde hedde 1200....

Man vælger jo sine kampe, og økonomien har jeg opgivet, selvom jeg jo i princippet har ret til det.

Reglerne er jo som de er, og det er jo ikke dig der laver reglerne, så selvfølgelig er det ok at søge det du har ret til.

Det gør min søn kan få en gave...eller en større gave vel at mærke..

Beklædningstilksud, er når ikke børnene konfirmeres men holder en fest..jeg har ingen kampe ud af det jo, da jeg ingen kontakt til ham har, det er bare at søge..

Anmeld

11. maj 2011

Mamalou

Eva. skriver:

Han er slet ikke en del af min søns liv..han har selv valgt fra...hvis han da bare havde været der, så havde jeg gladeligt sagt nej til hver en krone..

Jeg forstår slet ikke, hvordan man tage vælge som han har gjort. Jeg synes bare du skal søge, hvad du/børnene er berettiget til. Jeg ville have gjort det samme!

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Mamalou skriver:

Jeg forstår slet ikke, hvordan man tage vælge som han har gjort. Jeg synes bare du skal søge, hvad du/børnene er berettiget til. Jeg ville have gjort det samme!

Nej, jeg forstår det heller ikke...man må jo virkelig ikke være i stand til at se hvad et barn har brug for, så måske det er godt det samme..han er virkelig en smuler underbemandet foroven...men altså, jeg forstår det heller ikke...

Anmeld

11. maj 2011

Holbæktrunten

Eva. skriver:

Han var bare virkelig ubehagelig for noget siden..blev virkelig overrumplet over at blive "overfaldet" midt i kvickly med to børn med mig og få af vide at jeg æødelagde hans liv ved at skrive og bede om de penge...

WHAT?!!!!?! han lyder godt nok som en usympatisk stodder! Tænk at han kan finde på det offentligt, og med børnene til stede.... Det må du altså ikke lade dig afskrække af, det er ham der er en uansvarlig tumpe.... Hold fast i det...

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Holbæktrunten skriver:

WHAT?!!!!?! han lyder godt nok som en usympatisk stodder! Tænk at han kan finde på det offentligt, og med børnene til stede.... Det må du altså ikke lade dig afskrække af, det er ham der er en uansvarlig tumpe.... Hold fast i det...

Ja, han stod der og så meget lidende ud..jeg gloede ham direkte i øjnene og spurgte om han havde overvejet hvad han havde ødelagt for hans søn og så gik jeg...men drengene blev bange..

Anmeld

11. maj 2011

Fru Nielsen

Altså havde det været mig havde jeg IKKE søgt de penge....

Jeg havde valg at lade ham være og betale mine børn tøj selv, uden hjælp fra en far som ikke gider sine børn.... Han er et fjols han har valgt fra, men hvorfor ikke bare acceptere hans valg og lade ham være. Han betaler børnebidrag hver mdr, og nej de rækker ikke langt, men hvorfor gøre tingene værre end de er ved at kræve penge af ham?

Sådan har jeg selv tænkt mht Nicklas, og jeg får ikke det der ligner penge fra hans far lige udover alm børnebidrag, og det er kun fordi jeg ikke kan vælge dem fra....

Anmeld

11. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Eva. skriver:

Jeps, det er det eneste han har bidraget med. Selv bedsteforældre kontoen lukkede de..

Altså her købte vi før i tiden selv tøj til mine to bonus unger, men nu sender deres mor tøj med til dem.... er træt af det men vi har ikk råd til det da vi ska til at have nr. 3 nu og min mand er på su og jeg på barsel... men vi splejser til f.eks. sæsonkort til djurssommerland... men ellers betaler vi ikk andet end børnepenge, men hun får oz tilskud til ALT og er IKK samarbejds villig derfor har vi sagt nej, f.eks. må de ikk have deres nintendoer med her ud, eller deres løbehjul, så den slags ting køber vi selv til dem...Når hun skal noget i hverdagen eller i hendes weekender, får hun min svigermor til at ta ungerne i stedet for at spørge oz, og derfor er vi nok lidt hårde med at hjælpe hende økonomisk når ikk vil lade oz se børnene ekstra...

mine svigerforældre har oz lavet bedsteforældre opsparing til alle vores unger, og selv om vi ikk vil have noget med hende at gøre betaler hun stadig ind på dem...

hvis han ikk har været der for jeres dreng så søg alt det du kan... det er oz hans barn....

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Altså havde det været mig havde jeg IKKE søgt de penge....

Jeg havde valg at lade ham være og betale mine børn tøj selv, uden hjælp fra en far som ikke gider sine børn.... Han er et fjols han har valgt fra, men hvorfor ikke bare acceptere hans valg og lade ham være. Han betaler børnebidrag hver mdr, og nej de rækker ikke langt, men hvorfor gøre tingene værre end de er ved at kræve penge af ham?

Sådan har jeg selv tænkt mht Nicklas, og jeg får ikke det der ligner penge fra hans far lige udover alm børnebidrag, og det er kun fordi jeg ikke kan vælge dem fra....

Jeg gør vel næppe noget som helst værre...det værste, skrækscenariet har været virkelig i 13 år nu...så den kan jeg ikek følge dig i...men hvis jeg kan give min søn en gave fordi den mand betaler sølle tre tusind kroner, så er det altså min klamme fornemmelse lige nu, det hele værd.. Og jeg har ikke økonomi til ikke at sige ja til alt det jeg kan få, så let er det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.