Eva. skriver:
Jeps, det er det eneste han har bidraget med. Selv bedsteforældre kontoen lukkede de..
Altså her købte vi før i tiden selv tøj til mine to bonus unger, men nu sender deres mor tøj med til dem.... er træt af det men vi har ikk råd til det da vi ska til at have nr. 3 nu og min mand er på su og jeg på barsel... men vi splejser til f.eks. sæsonkort til djurssommerland... men ellers betaler vi ikk andet end børnepenge, men hun får oz tilskud til ALT og er IKK samarbejds villig derfor har vi sagt nej, f.eks. må de ikk have deres nintendoer med her ud, eller deres løbehjul, så den slags ting køber vi selv til dem...Når hun skal noget i hverdagen eller i hendes weekender, får hun min svigermor til at ta ungerne i stedet for at spørge oz, og derfor er vi nok lidt hårde med at hjælpe hende økonomisk når ikk vil lade oz se børnene ekstra...
mine svigerforældre har oz lavet bedsteforældre opsparing til alle vores unger, og selv om vi ikk vil have noget med hende at gøre betaler hun stadig ind på dem...
hvis han ikk har været der for jeres dreng så søg alt det du kan... det er oz hans barn....
Anmeld