Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Carina1977

smillaluna skriver:

Sidder lige og ser DUM og bliver dælme så trist

Dea Louise og kæresten er kommet ind til igangsættelse og ved at de fjerner pigen umiddelbart efter fødslen.

Jeg skal ikke kunne sige om det er berettiget eller ej at fjerne barnet (så meget har jeg ikke fulgt med i det). Men mit hjerte bløder for det par. For det må da være noget af det mest forfærdelige at opleve. Tænk at skulle føde din lille guldklump og så vide at de tager det fra dig bagefter! Det giver mig kuldegysninger

Åhh jeg fik det slet ikke set  ved du hvornår det bliver genudsendt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Faith

Carina1977 skriver:

Nej desværre, det ved jeg ikke.

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

FruRafn skriver:

Ej hold nu op, det er da tydeligt for enhver at de ikke er egnede til at tage sig af et barn, der er jo et eller andet galt med dem begge. I snakker alle om at de skal have chancer, men hvad med det lille barn, var det måske ikke på sin plads at give HENDE en chance, og prioriterede det højest? Forældrene har sgu haft deres chance til at vise at de er velfungerende mennesker der kan være forældre, men det kunne de ikke at bevise, deraf kommer konsekvenserne.

NEMLIG!!!! Det er ikke DEM der skal have en chance! Det er barnet!!!

Anmeld

11. maj 2011

maria_wlt

TbCp skriver:

Jeg er enig med jer..

Et lille barn SKAL have de bedste chancer lige fra starten, og det ville lille Rosa desværre ikke få hvis hun blev hos dem...

Anmeld

11. maj 2011

Faith

TbCp skriver:

Siger ikke at i ikke har ret i at en tvangsfjernelse er det bedste... Siger bare at hvordan man end vender og drejer det, så er det en pisse trist situation og jeg ønsker ikke for min værste fjende at få fjernet et barn.

Det var egentlig det tråden handlede om... Jeg blev berørt af at se hvor ulykkelige de blev. Det må være ufatteligt hårdt.

Anmeld

11. maj 2011

Faith

maria_wt skriver:

Jeg er enig med jer..

Et lille barn SKAL have de bedste chancer lige fra starten, og det ville lille Rosa desværre ikke få hvis hun blev hos dem...

Vi er helt enige... Et barn skal have de bedste vilkår lige fra starten. Men der er stadig et par forældre der får revet deres hjerter midt over. Det synes jeg er trist

Anmeld

11. maj 2011

GitteC78

Carina1977 skriver:

Det bliver genudsendt søndag aften

Anmeld

11. maj 2011

Carina1977

GitteC78 skriver:

Det bliver genudsendt søndag aften

Tak skal du have....det må jeg huske at få set

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

smillaluna skriver:

Siger ikke at i ikke har ret i at en tvangsfjernelse er det bedste... Siger bare at hvordan man end vender og drejer det, så er det en pisse trist situation og jeg ønsker ikke for min værste fjende at få fjernet et barn.

Det var egentlig det tråden handlede om... Jeg blev berørt af at se hvor ulykkelige de blev. Det må være ufatteligt hårdt.

Det er en trist situation!!! Uden tvivl. Og jeg ville heller aldrig ønske for nogen at det skete!
Der giver jeg dig helt ret!

Jeg har det tæt inde på livet, ikke at jeg selv har fået nogen fjernet, men kender nogle som er blevet fjernet og at se hvor længe kommunen var om det er bare så skrækkeligt!
Hvis, især den ene af dem jeg kender, var blevet fjernet ved fødslen (hvilket de nok sagtens kunne have gjort) så havde h*n fået det langt bedre end det h*n voksede op i.... istedet måtte barnet selv som 8-årig stå og fortælle en lærer at h*n gerne ville fjernes fordi h*n fik bank af sin stedfar.

Jeg har endda hørt en "kommune-dame" sige "Har du set hvor tyk journalen er... nu skal de have en ny chance og starte på en frisk" til mit spørgsmål om hun overhovedet havde læst journalen igennem inden de valgte at barnet ikke skulle fjernes... og det er netop derfor jeg kan komme helt op i det røde felt når nogle siger at forældrene skal have en chance... for det er det lille barn der skal tænkes på!

Men ja... uanset hvad, så er det en rigtig rigtig trist situation og det må være forfærdeligt at få sit lille barn taget væk, det kan vi nok alle nikke til.

Anmeld

11. maj 2011

Nadia&Daniel

Øv - fik det ikke set (kunne ikke overtale svigerfamilien)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.