Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

bullerbassen

smillaluna skriver:

Sidder lige og ser DUM og bliver dælme så trist

Dea Louise og kæresten er kommet ind til igangsættelse og ved at de fjerner pigen umiddelbart efter fødslen.

Jeg skal ikke kunne sige om det er berettiget eller ej at fjerne barnet (så meget har jeg ikke fulgt med i det). Men mit hjerte bløder for det par. For det må da være noget af det mest forfærdelige at opleve. Tænk at skulle føde din lille guldklump og så vide at de tager det fra dig bagefter! Det giver mig kuldegysninger

Følger ikke med i de unge mødre ( fordi jeg ikke længere kan pga de har fjernet kanalen fra vores tv pakke &nbsp

Men pu ha siger jeg bare - det må bare ikke være sjovt og føde som du siger & vide barnet bliver fjernet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Meliora

morethanperfect skriver:

Mange ting ændre sig når man blir forældre .. Her var der ret rodet hele tiden før vi fik Oscar , men efter vi har fået ham , cleaner vi hele tiden og har styr på tingene . Vi kender dem ikke , så vi kan ikke vide noget ..

Kommunen har ikke set dem med et barn før , så jeg syns sleet ikke de kan sige på forhånd de blir dårlige forældre . De har gjort alt for at beholde deres barn , enda gået af med deres hund . Jeg syns sku godt de ku ha fået en chance . Men hver sin holdning

Nu er der jo forskel på alm. rod og så en decideret svinesti. Sidstnævnte var sådan det unge par boede, det så man jo selv. Der lå møg og skrald over det hele... Ad!

Anmeld

10. maj 2011

Faith

FruRafn skriver:

Er ikke i tvivl om at det er hårdt for forældre at få deres børn fjernet, men det sker jo altså ikke ud af det blå. Jeg kender dig ikke, men no offense, et eller andet må du da have gjort risruskende galt hvis kommunen har fjernet 2 børn fra dig. Det gør de jo ikke for sjov...

Den var sku under bæltestedet.... Og hvor læser du henne at hun har fået fjernet 2 børn????

Anmeld

10. maj 2011

Tvillingemor80

ar lige været inde og se det hele på nu-tv - fy for satan hvor er det barskt !

Fornuft eller ej jeg været gået amok hvis nogen havde forsøgt at tage mine tvillinger.. tror jeg var flygtet med kejsersnit-ar og to babyer under armen ud af vinduet .. Jeg ville slet ikke kunne håndtere det..

Anmeld

10. maj 2011

Dansker I Holland

FruRafn skriver:

Er ikke i tvivl om at det er hårdt for forældre at få deres børn fjernet, men det sker jo altså ikke ud af det blå. Jeg kender dig ikke, men no offense, et eller andet må du da have gjort risruskende galt hvis kommunen har fjernet 2 børn fra dig. Det gør de jo ikke for sjov...

Det er meget muligt, men Høje Taastrup kommune er en af de kommuner i danmark som fjerner flest børn. Og jeg mener ikke at det var nødvendigt at fjerne mine børn, for jeg har intet gjort galt. Det er kommunen som har dømt mig og faren til pigerne lige fra første øjekast. Og jeg fik ikke af vide hvad grunden til deres bekymring var før 2½ år efter.. Fame svinsk behandling. Ja undskyld men jeg er altså en god mor og det er den kommunen som har gjort noget meget forkert. De tænker kun på deres egen rolle som sagsbehandler.

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

smillaluna skriver:

Den var sku under bæltestedet.... Og hvor læser du henne at hun har fået fjernet 2 børn????

Hvilken del er under bæltestedet? Det er da korrekte at ingen børn bliver tvangsfjernet uden grund. Hun skriver at hun selv har prøvet det, og på hendes profil står der hun har to små udeboende børn. Det er ren fakta. Jeg syntes bare vi skal tage at huske på at kommunen ikke er de onde her, det er de omsorgssvigtende forældre der ikke tager sig af sit barn.

Anmeld

10. maj 2011

Faith

NR3ønskebarn skriver:

Det er meget muligt, men Høje Taastrup kommune er en af de kommuner i danmark som fjerner flest børn. Og jeg mener ikke at det var nødvendigt at fjerne mine børn, for jeg har intet gjort galt. Det er kommunen som har dømt mig og faren til pigerne lige fra første øjekast. Og jeg fik ikke af vide hvad grunden til deres bekymring var før 2½ år efter.. Fame svinsk behandling. Ja undskyld men jeg er altså en god mor og det er den kommunen som har gjort noget meget forkert. De tænker kun på deres egen rolle som sagsbehandler.

Føler med dig... Det må ha været sindssygt hårdt!

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

NR3ønskebarn skriver:

Så to gange har de bare taget dine børn, uden at du har gjort det mindste galt nogensinde? Jeg kender et par der bor i samme kommune, med en lille dreng på 4 år, og de har ALDRIG været i kommunens søgelys... Så igen, de fjerner nok ikke helt almindelige velfungerende børn fra deres velfungerende familier...

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

FruRafn skriver:

Nu er der jo forskel på alm. rod og så en decideret svinesti. Sidstnævnte var sådan det unge par boede, det så man jo selv. Der lå møg og skrald over det hele... Ad!

Man kan stadig godt ændre sig MEGET når man blir forældre .. Det har vi virkelig gjort . Ikke at der så sådan ud , men på maaange andre punkter har vi . 

Anmeld

10. maj 2011

Faith

FruRafn skriver:

Hvilken del er under bæltestedet? Det er da korrekte at ingen børn bliver tvangsfjernet uden grund. Hun skriver at hun selv har prøvet det, og på hendes profil står der hun har to små udeboende børn. Det er ren fakta. Jeg syntes bare vi skal tage at huske på at kommunen ikke er de onde her, det er de omsorgssvigtende forældre der ikke tager sig af sit barn.

Måden du skriver på...

Vi er enige i at børn ikke bliver fjernet uden grund, og at der bliver fjernet ret få børn i DK. Og jeg ved godt at det er børnenes tarv det handler om. Men der sidder bare nogle forældre tilbage som bliver tabt i systemet. Der er en grund til at man omsorgssvigter og det tages der efter min mening ikke hånd om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.