Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Vial

smillaluna skriver:

Jeg synes det er at skide dem op og ned af ryggen. De stiller en masse krav til dem, som de opfylder, og så fjerner de sku pigen alligevel, uden overhovedet at give dem en chance. Og så med 1 dags varsel. Fandme ikke i orden! Kan mærke jeg bliver helt vred på deres vejne.

Vi har nok ikke set det hele. Blandt andet så lader de et vennepar flytte ind, som om ikke andet har flere dyr med sig end dem de selv har skaffet sig af med.

Ikke smart i sådan en situation, hvor de bliver overvåget. Viser desværre nok også lidt om deres evner.

Derfor er det skrækkeligt at alligevel. Måske kommunen har fundet det nyttesløst med et mor-barn hjem, og så er det bedst for Rosa at få en primær omsorgsperson fra fødslen, som holder længe.

Hårdt, men måske sandt. De dumpede begge på deres psykologiske rapporter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Dansker I Holland

Er ikke ude efter melidenhed, men jeg ved hvor hårdt det er at få fjernet sine børn/barn. Er selv blevet udsat for det for mange år siden..

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

Jennifer skriver:

lige præcis. det kan man simpelthen ikke byde nogen mennesker. syntes virkelig også at det er under alt kritik.. kæresten sidder og siger at de (kommunen) burde få et ordenligt los i røven ! og læste her den anden dag at de ikke har fået Rosa hjem endnu. hvis rod kan gøre så meget, kender jeg da lige nogen de skal besøge.. !! kunne forstå hvis de var ude i en massivt misbrug..

Ej hold nu op, det er da tydeligt for enhver at de ikke er egnede til at tage sig af et barn, der er jo et eller andet galt med dem begge. I snakker alle om at de skal have chancer, men hvad med det lille barn, var det måske ikke på sin plads at give HENDE en chance, og prioriterede det højest? Forældrene har sgu haft deres chance til at vise at de er velfungerende mennesker der kan være forældre, men det kunne de ikke at bevise, deraf kommer konsekvenserne.

Anmeld

10. maj 2011

Vial

FruRafn skriver:

Ej hold nu op, det er da tydeligt for enhver at de ikke er egnede til at tage sig af et barn, der er jo et eller andet galt med dem begge. I snakker alle om at de skal have chancer, men hvad med det lille barn, var det måske ikke på sin plads at give HENDE en chance, og prioriterede det højest? Forældrene har sgu haft deres chance til at vise at de er velfungerende mennesker der kan være forældre, men det kunne de ikke at bevise, deraf kommer konsekvenserne.

Er enig med dig.

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

FruRafn skriver:

Mange ting ændre sig når man blir forældre .. Her var der ret rodet hele tiden før vi fik Oscar , men efter vi har fået ham , cleaner vi hele tiden og har styr på tingene . Vi kender dem ikke , så vi kan ikke vide noget ..

Kommunen har ikke set dem med et barn før , så jeg syns sleet ikke de kan sige på forhånd de blir dårlige forældre . De har gjort alt for at beholde deres barn , enda gået af med deres hund . Jeg syns sku godt de ku ha fået en chance . Men hver sin holdning

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

FruRafn skriver:

holder nu stadig ved min mening! jeg mener stadig at de kunne være kommet på mor-barn hjem lige som Hannah. hvor de er under opsyn. alle burde have en chance.

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

morethanperfect skriver:

Mange ting ændre sig når man blir forældre .. Her var der ret rodet hele tiden før vi fik Oscar , men efter vi har fået ham , cleaner vi hele tiden og har styr på tingene . Vi kender dem ikke , så vi kan ikke vide noget ..

Kommunen har ikke set dem med et barn før , så jeg syns sleet ikke de kan sige på forhånd de blir dårlige forældre . De har gjort alt for at beholde deres barn , enda gået af med deres hund . Jeg syns sku godt de ku ha fået en chance . Men hver sin holdning

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Jennifer skriver:

holder nu stadig ved min mening! jeg mener stadig at de kunne være kommet på mor-barn hjem lige som Hannah. hvor de er under opsyn. alle burde have en chance.

Anmeld

10. maj 2011

Faith

FruRafn skriver:

Så meget kender jeg slet ikke til parret. Har kun hørt om dem, ikke set andre afsnit med dem. Jeg skal ikke kunne sige om de er egnede eller uegnede som forældre, men under alle omstændigheder synes jeg det er pisse synd for dem. Så kan det sku godt være de har et par skruer løs, men de er stadig mennesker som fortjener respekt. Synes ikke kommunen har behandlet dem med respekt ved dagen før fødslen at meddele dem at pigen bliver fjernet. De må have vidst længe at den pige skulle fjernes. Giv dem dog en chance for at fordøje informationen. Stakkels mennesker altså!

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

NR3ønskebarn skriver:

Er ikke ude efter melidenhed, men jeg ved hvor hårdt det er at få fjernet sine børn/barn. Er selv blevet udsat for det for mange år siden..

Er ikke i tvivl om at det er hårdt for forældre at få deres børn fjernet, men det sker jo altså ikke ud af det blå. Jeg kender dig ikke, men no offense, et eller andet må du da have gjort risruskende galt hvis kommunen har fjernet 2 børn fra dig. Det gør de jo ikke for sjov...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.