Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Meliora

morethanperfect skriver:

Man kan stadig godt ændre sig MEGET når man blir forældre .. Det har vi virkelig gjort . Ikke at der så sådan ud , men på maaange andre punkter har vi . 

Det tror jeg da bestemt også at man gør, og heldigvis:-) men der er jo bare grænser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Dansker I Holland

smillaluna skriver:

Føler med dig... Det må ha været sindssygt hårdt!

Ja det er sindssygt hårdt. Flyttede så til udlandet inden jeg fødte min datter før snart 6 mdr siden... Og her har vi fået grønt lys. Så det er kommunen i dk der er noget galt med.

Takker forresten

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

FruRafn skriver:

Det tror jeg da bestemt også at man gør, og heldigvis:-) men der er jo bare grænser.

Ja men det kan kommunen jo ikke vide på forhånd . Det er dér jeg syns de gør noget forkert . 

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

smillaluna skriver:

Måden du skriver på...

Vi er enige i at børn ikke bliver fjernet uden grund, og at der bliver fjernet ret få børn i DK. Og jeg ved godt at det er børnenes tarv det handler om. Men der sidder bare nogle forældre tilbage som bliver tabt i systemet. Der er en grund til at man omsorgssvigter og det tages der efter min mening ikke hånd om.

Men som et voksent menneske har man vel også et ansvar for at ændre sig og selv søge hjælp? Det er vel ikke samfundets opgave?

Anmeld

10. maj 2011

Dansker I Holland

smillaluna skriver:

Den var sku under bæltestedet.... Og hvor læser du henne at hun har fået fjernet 2 børn????

Tak for forsvaret Men ja det er 2 børn jeg har fået fjernet... Den ældste da hun var 2½ og den anden en uge efter fødslen. De er heldigvis i samme plejefamilie.. Jeg var gravid med nr 2 da den ældste blev fjernet.

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

morethanperfect skriver:

Ja men det kan kommunen jo ikke vide på forhånd . Det er dér jeg syns de gør noget forkert . 

De kan jo godt have vurderet at de to er så mentalt og socialt handicappede at de aldrig vil kunne tage vare på et barn. Sad but true...

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

FruRafn skriver:

De kan jo godt have vurderet at de to er så mentalt og socialt handicappede at de aldrig vil kunne tage vare på et barn. Sad but true...

Kan godt være . Men af hvad vi har set syns jeg bare ikke de har fået en ordentlig behandling af den kommune

Anmeld

10. maj 2011

Faith

FruRafn skriver:

Men som et voksent menneske har man vel også et ansvar for at ændre sig og selv søge hjælp? Det er vel ikke samfundets opgave?

Jo selvfølgelig har man selv et ansvar, man har altid et ansvar. Men det er svært at bede om hjælp hvis man ikke kan se at og hvor man fejler.

Anmeld

10. maj 2011

Silvermist

Uanset hvad, så føler jeg bare SÅ meget med dem. Får SÅ ondt i hjertet af at se deres smerte 

Og gud hvor er lille Rosa dejlig 

Anmeld

10. maj 2011

Faith

Silvermist skriver:

Uanset hvad, så føler jeg bare SÅ meget med dem. Får SÅ ondt i hjertet af at se deres smerte 

Og gud hvor er lille Rosa dejlig 

Ja det hiver og slider også i mit moderhjerte!

Har ikke set lille Rosa endnu for har ikke nu.tv. Men ser frem til at se hende i næste afsnit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.