Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.416 visninger
154 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Faith

Sidder lige og ser DUM og bliver dælme så trist

Dea Louise og kæresten er kommet ind til igangsættelse og ved at de fjerner pigen umiddelbart efter fødslen.

Jeg skal ikke kunne sige om det er berettiget eller ej at fjerne barnet (så meget har jeg ikke fulgt med i det). Men mit hjerte bløder for det par. For det må da være noget af det mest forfærdelige at opleve. Tænk at skulle føde din lille guldklump og så vide at de tager det fra dig bagefter! Det giver mig kuldegysninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

merle2010

jeg sad osse med tårer i øjnene da jeg så det det må godt nok være hårdt.. Dea louise siger jo osse at hun slet ikke har lyst til at føde.. det kan jeg sku godt forstå.. uha det må være hårdt

Anmeld

10. maj 2011

Faith

merle2010 skriver:

jeg sad osse med tårer i øjnene da jeg så det det må godt nok være hårdt.. Dea louise siger jo osse at hun slet ikke har lyst til at føde.. det kan jeg sku godt forstå.. uha det må være hårdt

Ja det gør mig virkelig ondt på deres vejne

Ligegyldigt hvordan og hvorledes så er det pisse synd for de 2.

Anmeld

10. maj 2011

Sphynxlover

Synes godtnok også det er for meget - kommunen har jo ikke en hat forstand på om de kan passe den lille før de har givet dem en chance - helt ærligt altså !

Det er jo ikke ligefrem fordi de er voldelige eller dybt kriminelle.. ikke hvad jeg ved af ihvertfald..

herregud de roder en del og hvad så der er vel hjælp at hente..

men ligefrem tvangsfjerning

Anmeld

10. maj 2011

Ka+Ma=Be

Jah, ligemeget hvem det er, må det være det hårdeste ever! Sidder og ser hendes fødsel nu på nu.tv puuuh

Anmeld

10. maj 2011

nvm

det mega trist

de burde lige ha lov at prøve, om de ku være forældre eller ej. de burde få en chance, synes jeg

Anmeld

10. maj 2011

Sabina92

Katte87 skriver:

Jah, ligemeget hvem det er, må det være det hårdeste ever! Sidder og ser hendes fødsel nu på nu.tv puuuh

ååårh hvor snyd.. mit abb. er lige udløbet

Anmeld

10. maj 2011

MetteT

Sad lige og overvejede at oprette en lignende tråd...

Hold nu op hvor må det være hårdt!! Jeg ville sgu heller ikke ha lyst til at føde hvis jeg vidste barnet sku fjernes...

Anmeld

10. maj 2011

A.

ja det er trist forstår ikke hvorfor har de ikke fået lov at komme på en familecenter for vurdere deres evne som forældre øv

Anmeld

10. maj 2011

Faith

Sophie26 skriver:

Synes godtnok også det er for meget - kommunen har jo ikke en hat forstand på om de kan passe den lille før de har givet dem en chance - helt ærligt altså !

Det er jo ikke ligefrem fordi de er voldelige eller dybt kriminelle.. ikke hvad jeg ved af ihvertfald..

herregud de roder en del og hvad så der er vel hjælp at hente..

men ligefrem tvangsfjerning

Jeg synes det mindste de kan gøre er at prøve at lade dem have pigen hos dem mens de er indlagt... Det andet er simpelthen for koldt og kynisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.