Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

merle2010 skriver:

synes sku godt man kunne lade dem beholde hende, og så lade Dea louise komme på mødrehjem eller få dem overvåget i hjemmet elller et eller andet.. det er sku lige drastisk nok at fjerne hende lige efter fødslen

ja det mener jeg også, de kunne da som Hannah i sin tid komme på mor-barn hjem, og så prøve inden man gør noget som helst !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Faith

Jennifer skriver:

lige præcis. det kan man simpelthen ikke byde nogen mennesker. syntes virkelig også at det er under alt kritik.. kæresten sidder og siger at de (kommunen) burde få et ordenligt los i røven ! og læste her den anden dag at de ikke har fået Rosa hjem endnu. hvis rod kan gøre så meget, kender jeg da lige nogen de skal besøge.. !! kunne forstå hvis de var ude i en massivt misbrug..

Enig!

Anmeld

10. maj 2011

merle2010

Jennifer skriver:

ja det mener jeg også, de kunne da som Hannah i sin tid komme på mor-barn hjem, og så prøve inden man gør noget som helst !

nemlig men kommunen har åbenbart skønnet at de ikke var egnet som forældre.. rasmus siger noget om at de har fået lavet en psykologisk test, som ikke var særlig god men alligevel, giv dem dog en chance..

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

merle2010 skriver:

nemlig men kommunen har åbenbart skønnet at de ikke var egnet som forældre.. rasmus siger noget om at de har fået lavet en psykologisk test, som ikke var særlig god men alligevel, giv dem dog en chance..

nemlig, altså fordi at man måske ikke lige har opfundet den dybe talerken, kan man sku godt være gode forældre..

Anmeld

10. maj 2011

merle2010

Jennifer skriver:

nemlig, altså fordi at man måske ikke lige har opfundet den dybe talerken, kan man sku godt være gode forældre..

det synes jeg jo osse.. kender selv en udviklingshæmmet som havde sin datter hjemme, indtil datteren fyldte 5 år, og moderen selv bedte om at få hende fjernet, da hun ikke kunne styre hende.. men hun havde hende selv, osse mens hun var baby.. og vil faktisk mene, at dea louise er klogere end hende.. så hvorfor kunne hun ikke beholde sin lille pige

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

merle2010 skriver:

det synes jeg jo osse.. kender selv en udviklingshæmmet som havde sin datter hjemme, indtil datteren fyldte 5 år, og moderen selv bedte om at få hende fjernet, da hun ikke kunne styre hende.. men hun havde hende selv, osse mens hun var baby.. og vil faktisk mene, at dea louise er klogere end hende.. så hvorfor kunne hun ikke beholde sin lille pige

nogle mennesker er åbenbart stemplet på forhånd..
utrolig flot af hende at hun så kunne bede om hjælp, det siger alligevel meget om hende..respekt

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Det er SÅ synd for dem !  

Prøv og tænk og få fjernet sit barn sådan BUM ! . Årh hvor jeg har ondt af dem altså . Kommunen kan i det mindste give dem en chance !!

Anmeld

10. maj 2011

Vial

smillaluna skriver:

Ja man gør da!

Nej jeg havde det også vildt dårligt med at forlade dem på neo om natten. Var sindssygt bange for at personalet skulle overhøre deres gråd eller have for travlt til at tage sig af dem. Jeg gik ofte ned og så til dem midt om natten og puttede dynen godt ned om dem og kyssede dem på panden. Små pus. Så hjælpeløse og fuldstændig afhængig af en.

Ja man gør.

En aften kommer en sygeplejerske ind. Hun tager fat i vuggen og kører hen mod døren mens hun siger. Jeg tager dem ud og giver mad i personalestuen - vi holder lige et møde.

Blev helt paf. Da hun var gået med ungerne brød jeg fuldstændig grædende sammen.. haha. Min mor var der og blev også helt paf. Da hun fandt ud af, hvordan jeg havde det, så sprang hun op og løb ud og kidnappede børnene tilbage.. hahahaha.

Senere undskyldte sygeplejersken at hun havde været så forhastet. Hun vidste ikke at det var første gang, at de blev kørt væk.

Har stor respekt for de mødre, der har  haft neo-børn. Må være vanvittigt hårdt.

Anmeld

10. maj 2011

Faith

KaMa skriver:

Ja man gør.

En aften kommer en sygeplejerske ind. Hun tager fat i vuggen og kører hen mod døren mens hun siger. Jeg tager dem ud og giver mad i personalestuen - vi holder lige et møde.

Blev helt paf. Da hun var gået med ungerne brød jeg fuldstændig grædende sammen.. haha. Min mor var der og blev også helt paf. Da hun fandt ud af, hvordan jeg havde det, så sprang hun op og løb ud og kidnappede børnene tilbage.. hahahaha.

Senere undskyldte sygeplejersken at hun havde været så forhastet. Hun vidste ikke at det var første gang, at de blev kørt væk.

Har stor respekt for de mødre, der har  haft neo-børn. Må være vanvittigt hårdt.

Det var måske osse lige voldsomt nok bare at ta dine unger uden at spørge først. Typisk sygeplejersker!

Anmeld

10. maj 2011

sarahb

No matter what så var og er deres hjem ikk et sted for et barn. Så i hvordan det så ud da de tog til hospitalet.. Det lignede lort... Og det havde kommunen været de dagen før, de ku næppe nå at rode så meget bar på 1 dag. Det var klamt..!
Jo de skulle ha lov at prøve, på et center eller noget så man ku vurdere dem for de virker kærlige, bare lidt dumme.. Man maler ikk værelse for 1000+ kroner hvis man ikk har råd til at købe en dyne og al inde basis ting til babyen, så kan maling, bort osv vente.. De kan ikk tá rationelle beslutninger ..
Men de ku måske lære det på et center eller ligende. Men nu ser vi kun brudstykker, mon ikk kommunen har rigtig mange og gode grunde til at tage hende med det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.