Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

aya-zia

pyyyyha tror det er godt jeg ik ser det i dag... orker slet ik og tude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Faith

aya-zia skriver:

pyyyyha tror det er godt jeg ik ser det i dag... orker slet ik og tude..

Tror desværre det blir endnu værre næste gang

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

merle2010 skriver:

det synes jeg osseisær fordi de virkelig har ryddet op derhjemme, købt ind til baby og lavet børneværelse... tænk at få det at vide dagen før fødslen.. puha... jeg ville nægte at føde hvis det var mig... så må man sku samle benene..

intet er åbenbart godt nok når kommunen er indblandet..  syntes virkelig at de har gjort deres til at beholde hende.. kæft hvor er det synd for dem.. det kunne da være værre! 

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

smillaluna skriver:

Tror desværre det blir endnu værre næste gang

så tror jeg heller ik jeg skal se det næste gang... sådan noget kan mit lille moder hjerte slet ik bære

Anmeld

10. maj 2011

merle2010

Jennifer skriver:

intet er åbenbart godt nok når kommunen er indblandet..  syntes virkelig at de har gjort deres til at beholde hende.. kæft hvor er det synd for dem.. det kunne da være værre! 

synes sku godt man kunne lade dem beholde hende, og så lade Dea louise komme på mødrehjem eller få dem overvåget i hjemmet elller et eller andet.. det er sku lige drastisk nok at fjerne hende lige efter fødslen

Anmeld

10. maj 2011

Faith

Jennifer skriver:

Jeg synes det er at skide dem op og ned af ryggen. De stiller en masse krav til dem, som de opfylder, og så fjerner de sku pigen alligevel, uden overhovedet at give dem en chance. Og så med 1 dags varsel. Fandme ikke i orden! Kan mærke jeg bliver helt vred på deres vejne.

Anmeld

10. maj 2011

Faith

aya-zia skriver:

så tror jeg heller ik jeg skal se det næste gang... sådan noget kan mit lille moder hjerte slet ik bære

Heller ikke mit

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

smillaluna skriver:

Heller ikke mit

hvis man dog bar ekunne hjælpe dem... eller bare fortælle dem at man støtter dem i at det er noget PIS kommunen gør... så de måske ik føler de er helt alene i verden...

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

smillaluna skriver:

Jeg synes det er at skide dem op og ned af ryggen. De stiller en masse krav til dem, som de opfylder, og så fjerner de sku pigen alligevel, uden overhovedet at give dem en chance. Og så med 1 dags varsel. Fandme ikke i orden! Kan mærke jeg bliver helt vred på deres vejne.

lige præcis. det kan man simpelthen ikke byde nogen mennesker. syntes virkelig også at det er under alt kritik.. kæresten sidder og siger at de (kommunen) burde få et ordenligt los i røven ! og læste her den anden dag at de ikke har fået Rosa hjem endnu. hvis rod kan gøre så meget, kender jeg da lige nogen de skal besøge.. !! kunne forstå hvis de var ude i en massivt misbrug..

Anmeld

10. maj 2011

Faith

aya-zia skriver:

hvis man dog bar ekunne hjælpe dem... eller bare fortælle dem at man støtter dem i at det er noget PIS kommunen gør... så de måske ik føler de er helt alene i verden...

Det er lige præcis den tanke/følelse jeg sidder med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.