Åh hvor jeg synes det er trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

GitteC78

Ja det er synd for dem.

Jeg har fulgt lidt med og har set deres rod, men de har opfyldt de krav kommunen havde til dem. I stedet for at fjerne Rosa, burde de give dem noget hjælp, måske lade dem bo et sted hvor kommunen kan holde opsyn med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Sphynxlover

smillaluna skriver:

Jeg synes det mindste de kan gøre er at prøve at lade dem have pigen hos dem mens de er indlagt... Det andet er simpelthen for koldt og kynisk.

Ja jeg begriber virkelig heller ikke hvad det er der kan være så slemt at de ligefrem river hende ud af armene på dem fra fødslen

Håber satme der er en GOD grund

Anmeld

10. maj 2011

Ka+Ma=Be

Sabina92 skriver:

ååårh hvor snyd.. mit abb. er lige udløbet

Jeg låner også min venindes  hehe.

Puuh et tudeafsnit!  Det er ikke sådan med alle de hormoner hehe

Anmeld

10. maj 2011

Vial

Det er så trist. Jeg blev også helt ked af det, da jeg så det. Det må være latterlig hårdt, at skulle give barnet væk med det samme.

Jeg kunne ikke en gang lade dem tage børnene ud for at give dem flaske om natten, da jeg var indlagt på barselsgangen.

Man bliver jo så knyttet til de små pus..

Anmeld

10. maj 2011

Faith

MetteT skriver:

Sad lige og overvejede at oprette en lignende tråd...

Hold nu op hvor må det være hårdt!! Jeg ville sgu heller ikke ha lyst til at føde hvis jeg vidste barnet sku fjernes...

Nej jeg ville også ønske at beholde mit lille barn inde i maven. Så kunne man da i det mindste mærke det på den måde.

Jeg sidder og tænker tilbage på min fødsel af drengene og forestiller mig at de tog dem fra mig. Det gør ondt helt ind i sjælen. Det var mere end rigeligt at de kørte dem over på neonatal og der gik 3 timer før jeg så dem.

Anmeld

10. maj 2011

merle2010

smillaluna skriver:

Ja det gør mig virkelig ondt på deres vejne

Ligegyldigt hvordan og hvorledes så er det pisse synd for de 2.

det synes jeg osseisær fordi de virkelig har ryddet op derhjemme, købt ind til baby og lavet børneværelse... tænk at få det at vide dagen før fødslen.. puha... jeg ville nægte at føde hvis det var mig... så må man sku samle benene..

Anmeld

10. maj 2011

Faith

GitteC78 skriver:

Ja det er synd for dem.

Jeg har fulgt lidt med og har set deres rod, men de har opfyldt de krav kommunen havde til dem. I stedet for at fjerne Rosa, burde de give dem noget hjælp, måske lade dem bo et sted hvor kommunen kan holde opsyn med dem.

Ja de har ryddet op, gjort rent og skilt sig af med alle dyrene. Giv dem dog en chance. Om ikke andet så med overvågning døgnet rundt.

Anmeld

10. maj 2011

Faith

merle2010 skriver:

det synes jeg osseisær fordi de virkelig har ryddet op derhjemme, købt ind til baby og lavet børneværelse... tænk at få det at vide dagen før fødslen.. puha... jeg ville nægte at føde hvis det var mig... så må man sku samle benene..

Ja dagen før fødslen! De sku skamme sig. Sådan kan man ikke behandle andre mennesker.

Anmeld

10. maj 2011

merle2010

smillaluna skriver:

Ja dagen før fødslen! De sku skamme sig. Sådan kan man ikke behandle andre mennesker.

ja det er forfærdeligt... og så med 2 politibetjente da jeg havde født ville de tage min datter om natten, fordi hun skreg og jeg ikke havde sovet i 2 døgn... det ville jeg ikke have...

Anmeld

10. maj 2011

Faith

KaMa skriver:

Det er så trist. Jeg blev også helt ked af det, da jeg så det. Det må være latterlig hårdt, at skulle give barnet væk med det samme.

Jeg kunne ikke en gang lade dem tage børnene ud for at give dem flaske om natten, da jeg var indlagt på barselsgangen.

Man bliver jo så knyttet til de små pus..

Ja man gør da!

Nej jeg havde det også vildt dårligt med at forlade dem på neo om natten. Var sindssygt bange for at personalet skulle overhøre deres gråd eller have for travlt til at tage sig af dem. Jeg gik ofte ned og så til dem midt om natten og puttede dynen godt ned om dem og kyssede dem på panden. Små pus. Så hjælpeløse og fuldstændig afhængig af en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.