Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Anirak

Jeg vil ikke sige, at han gør det med glæde, men det gør jeg jo heller ikke.  Vi ved begge, at det er en del af forældreskabet.

Han er dog så heldig, at der er flest lortebleer, når han er på arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

FruHolm <3

Det vil han ikke, han vil ikke engang skifte en tis ble  

Anmeld

10. maj 2011

ønskeprinsesse2011

min kæreste vil nu gerne skifte ble. men hvis jeg er hjemme vil hans da helst det er mig da han siger jeg er bedst til at undgå det kommer ud over det hele.

Anmeld

10. maj 2011

nellemann24

der bliver ingen problemer her, morten glæder sig til at blive far, det er noget han har ønske sine han var barn..

så tro der bliver delt godt imellem os med opgaverne

Anmeld

10. maj 2011

modesty

FruRafn skriver:

Men det ER omsorgssvigt hvisman nægter at skifte sit lukke barn, da det jo er et helt grundlæggende behov, og selve seancen er med til at knytte stærke bp mellem forælder og barn.

Det er omsorgssvigt hvis der ikke er nogen der skifter bleen. Men det er der jo, moren gør det. Hvis det er din indstilling at faren omsorgssvigter sit barn ved ikke at skifte det, så er det vel i ligeså høj grad omsorgssvigt hvis han ikke tager ligeså meget barsel som moren? O.s.v. Selvfølgelig er det ikke omsorgssvigt så længe bleen bliver skiftet når den skal skiftes. Og ingen i den her tråd har givet udtryk for andet.

Jeg kan godt forstå at du bliver forarget over manden der går hjemme og ikke hjælper til overhovedet. Det gør jeg også. Men den stakkels kvinde er jo tydeligvis godt selv klar over at den er gal. Så det hjælper nok ikke hendes situation at folk i den her tråd bliver ved med at kommentere hvor forfærdeligt det er i bastante vendinger. 

Anmeld

10. maj 2011

Kvindemin

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Ja han skifter lige så meget som jeg, selvfølgelig. Ville han ikke det, så er han i mine øjne slet ikke klar!!!! Det følger med....
Syntes alt andet er SÅ plat!!!

Anmeld

10. maj 2011

Kvindemin

MinBabyOscar <3 skriver:

Det vil han ikke, han vil ikke engang skifte en tis ble  

Anmeld

10. maj 2011

Kvindemin

SØS skriver:

JA SGU DA!!! Selvfølgelig vil han da det...

Må indrømme, at jeg er DYBT chokeret over at der i 2011 findes mænd, der nægter at skifte en lorteble - og ikke mindst kvinder der accepterer dette

- lige mine ord.

Anmeld

10. maj 2011

FruHolm <3

Chritinap skriver:

selvom jeg går i køkkenet eller er i bad kan han finde på at komme og sige vores søn skal skiftes. prøver at få ham til det hver dag, det lykkedes bare ikk

Anmeld

10. maj 2011

mor 2010

FruRafn skriver:

Nej nej nej, vil det sige at I begge går hjemme, men det kun er dig der tager sig af barnet?!?!?! Jeg er komplet målløs... Stakkels dig!

stort set ja.
men det er tydeligt hun er glad for ham alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.