Wimmie skriver:
Men så fungerer det jo også for dig, og det er jo fint. Men jeg tror simpelthen ikke på at det er alle kvinder hvis mænd ikke kan tage en lorteble der synes det er lige fedt.
Det undrer mig bare lidt hvis man ikke har talt om sådanne ting inden man valgte at få børn. For hvis manden har meldt klart ud at han aldrig ville røre en lorteble, ja så vælger kvinden vel selv om det er noget hun kan finde sig i.
Hvis manden derimod giver udtryk for at det ikke vil blive et problen, og så pludselig nægter når han står i det, ja så synes jeg bare det er endnu mere usselt.
Man kan efter min mening ikke tillade sig sådan at vælge til og fra i forhold til hvor meget man gider sine egne børn - man vælger jo selv at få dem og det er vel med alt hvad der dertil følger med på godt og ondt - det er jo ikke kun når de er sjove og søde.
Men igen, fint nok hvis det fungerer hos jer der oplever det, for så er det vel ikke et problem 
selvfølgelig synes jeg da heller ikke det er fedt, men mener bestemt heller ikke det er 'skilsmisse-grund' at han ikke gider skifte en ble...
vi har talt om mange vigtige ting men ikke bleskift. hvis han ikke gider er det jo så simpelt at jeg kan ta den, og så længe hun får skiftet ble når hun har brug for det kan jeg ikke se problemet i det.
talte i om bleskift inden i valgte at du skulle være gravid? nu vil jeg jo helt sikkert få et ja pga den lange tråd, men tænker da nok der er mange der ikke har sagt 'er det iorden med dig at du også skal skifte ble, ja, okay så lad os starte projekt baby' eller hvis han svarer nej, 'jamen så skal vi ingen børn have'. hvem vil fravælge at få et barn bare pga man selv skal stå med bleen... min datter er et ønskebarn, tog flere år at blive gravid, jeg vil hellere end gerne skifte alle de bleer der overhovedet kommer for jeg er bare lykkelig for det overhovedet er lykkedes at få hende!
Anmeld