Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

mor 2010

DLM skriver:

Det er så der mænd er rigtig gode, når der skal leges i haven osv. Det kan også være han kommer mere på banen når hun begynder på rugbrød og sidde i højstol m.m (nu ved jeg ikke om du ammer, men hvis du gør føler han sig sikkert meget ubrugelig på det punkt) Det bliver meget sjovere når han kan gøre noget

ja lige præcis
jeg ammer og så får hun grød 2 gange om dagen, hun er 5 mdr. men hun kan ikke sidde i højstol endnu, tror da også det gør en forskel når hun begynder spise rugbrød og sådan noget og selv kan sidde i sin højstol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

mor 2010

SØS skriver:

Jeg er meget enig. - Også i det du skriver længere nede vedrørende om man ikke har talt om disse ting inden man vælger at få et barn, det er for mig helt uforståeligt...

utroligt min situation pludselig er blevet til en overdramatiseret frygtelig ting. i kender ikke min kæreste, at han ikke skifter ble er ikke ensbetydende med han er en dårlig far overhovedet.

vi har ikke talt om bleskift inden jeg blev gravid, det kan jo være fuldstændig ligemeget så længe jeg ved hun nok skal få tør røv. vi har talt om så mange andre ting jeg mener er vigtigere, f.eks. opdragelse. vi har ikke bare sagt la os få et barn og se hvordan det går......

Anmeld

11. maj 2011

mor 2010

SØS skriver:

Det er godt nok chokerende læsning - Puha...

forstår ikke hvad der er så chokerende. at min kæreste ikke kan klare at være alene hjemme med vores datter er sq en ærlig sag. ville da være 1000 gange værre hvis han ikke selv ku stå ved det og det så gik fuldstændig galt første gang han sku være alene med hende... ???
bliver jo anderledes når hun er lidt større og mindre skrøbelig i hans øjne.

min datter har alt hvad hun har brug for, en kærlig familie der elsker hende og tar sig rigtig godt af hende.

Anmeld

11. maj 2011

mor 2010

Wimmie skriver:

Men så fungerer det jo også for dig, og det er jo fint. Men jeg tror simpelthen ikke på at det er alle kvinder hvis mænd ikke kan tage en lorteble der synes det er lige fedt.

Det undrer mig bare lidt hvis man ikke har talt om sådanne ting inden man valgte at få børn. For hvis manden har meldt klart ud at han aldrig ville røre en lorteble, ja så vælger kvinden vel selv om det er noget hun kan finde sig i.

Hvis manden derimod giver udtryk for at det ikke vil blive et problen, og så pludselig nægter når han står i det, ja så synes jeg bare det er endnu mere usselt.

Man kan efter min mening ikke tillade sig sådan at vælge til og fra i forhold til hvor meget man gider sine egne børn - man vælger jo selv at få dem og det er vel med alt hvad der dertil følger med på godt og ondt - det er jo ikke kun når de er sjove og søde.

Men igen, fint nok hvis det fungerer hos jer der oplever det, for så er det vel ikke et problem

selvfølgelig synes jeg da heller ikke det er fedt, men mener bestemt heller ikke det er 'skilsmisse-grund' at han ikke gider skifte en ble...

vi har talt om mange vigtige ting men ikke bleskift. hvis han ikke gider er det jo så simpelt at jeg kan ta den, og så længe hun får skiftet ble når hun har brug for det kan jeg ikke se problemet i det.

talte i om bleskift inden i valgte at du skulle være gravid? nu vil jeg jo helt sikkert få et ja pga den lange tråd, men tænker da nok der er mange der ikke har sagt 'er det iorden med dig at du også skal skifte ble, ja, okay så lad os starte projekt baby' eller hvis han svarer nej, 'jamen så skal vi ingen børn have'. hvem vil fravælge at få et barn bare pga man selv skal stå med bleen... min datter er et ønskebarn, tog flere år at blive gravid, jeg vil hellere end gerne skifte alle de bleer der overhovedet kommer for jeg er bare lykkelig for det overhovedet er lykkedes at få hende!

Anmeld

11. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
mor 2010 skriver:

forstår ikke hvad der er så chokerende. at min kæreste ikke kan klare at være alene hjemme med vores datter er sq en ærlig sag. ville da være 1000 gange værre hvis han ikke selv ku stå ved det og det så gik fuldstændig galt første gang han sku være alene med hende... ???
bliver jo anderledes når hun er lidt større og mindre skrøbelig i hans øjne.

min datter har alt hvad hun har brug for, en kærlig familie der elsker hende og tar sig rigtig godt af hende.

JEG synes, at det er chokerende, at din mand ikke vil være alene med jeres datter om så du var død.

Jeg synes det er fair nok, at man kan være skræmt ved tanken om at være alene med et lille barn, men jeg synes ærlig talt også, at man så må gøre noget ved "frygten".

Anmeld

11. maj 2011

Smølf

Ja selvfølgelig gør han da det! Det er jo ligeså meget hans barn.

Er faktisk overrasket over hvor mange af mændende i afstemningen, som ikke vil tage en lorte-ble.

ville aldrig vælge, at få børn med en mand, som ikke kunne se ud over sit eget behov på den måde. Sikke nogle vatnisser.

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

ja men under protest når jeg er hjemme velogmærket. ellers gør han det jo gerne når det er nødvendig hvis hun er der hjemme og jeg ikke er hjemme.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Der er vel ikke nogen der synes en lort som sådan er attraktiv, så kunne jeg slippe så ville jeg da også gøre det....men det er bare en skalopgave og ikke om jeg ville leve med en mand der ikke magtede at gøre de ting der gøres skal....

Anmeld

11. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Smølf skriver:

Ja selvfølgelig gør han da det! Det er jo ligeså meget hans barn.

Er faktisk overrasket over hvor mange af mændende i afstemningen, som ikke vil tage en lorte-ble.

ville aldrig vælge, at få børn med en mand, som ikke kunne se ud over sit eget behov på den måde. Sikke nogle vatnisser.

Anmeld

11. maj 2011

Augusta11

Hmm, der er vel ikke noget, der hedder "vil ikke". Når man får et barn, må man tage fat, også når det er mindre lækkert. Han går vel også selv på toilettet? Mentholatum under næsen, så kan han nok mande sig op til dit niveau eller nedlade sig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.