Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil din mand skifte en lorte ble?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

15.837 visninger
176 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

DLM

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Svane83

Her er der ingen tvang.

Clara er jo blevet taget ved akut kejsersnit så det var ham der skiftede alle bleer de første 2 døgn og der er altså stadig ingen brok og det bliver oven i købet gjort uden jeg behøver at spørge... dejligt!

Anmeld

9. maj 2011

skønneunger

min kæreste har slet ikke haft noget valg det hører med til det at blive far.

altså han kunne da godt sige nej nej nej din tur eller noget lign hehe men det var nu mere i sjov.

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Ja da.

Hvordan kan man nægte det? Man er vel to om barnet...?

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Min er heller ikke meget for det..

Anmeld

9. maj 2011

Laulund87

Ja det gør han tit.

Men det er faktisk nemmere at jeg selv gør det fordi hun ligger så uroligt.

Han kan åbenbart ikke styre begge hendes ben, og lige pludselig kan hun finde på at hive bleen væk når han åbner den. Så stikker hun foden i bleen og ja, alt er galt.

Det er lidt svært for ham Og ja så "stinker det jo forfærdeligt" og der kan komme bræklyde fra børneværelset

Det var så en længere forklaring, ups

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Selvfølgelig vil han det. Hvis han nægtede så var jeg da blevet tosset. Det er jo lige så meget hans lorteble som det er min !!!!!

Anmeld

9. maj 2011

Kløver

Svane83 skriver:

Her er der ingen tvang.

Clara er jo blevet taget ved akut kejsersnit så det var ham der skiftede alle bleer de første 2 døgn og der er altså stadig ingen brok og det bliver oven i købet gjort uden jeg behøver at spørge... dejligt!

det samme her, manden er bare så god til det med bleer, har været meget overrasket over ham

Anmeld

9. maj 2011

132319

Hvad søren gør han så når han er alene med jeres barn? 

Min eks protesterer som regel når jeg er i nærheden men han får lov til at tage lige så mange som jeg. Især den stores, for de er bare for klamme 

Anmeld

9. maj 2011

modesty

Nu bliver det godt nok først aktuelt til oktober, men min kæreste skulle da lige vove på at nægte at skifte ble.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.