Altså jeg er én af de der har det svært med lugten af lort, tis, bræk osv. men når man vælger at få børn, så hører det altså med, og så er det da noget man må mande (kvinde?) sig op til at gøre uanset hvad.
Ja, det er da synd hvis manden står og får kvalme, men det er altså noget man vænner sig til efterhånden - hvis man aldrig tager en lorteble, ja så forbliver det jo noget man ikke kan klare... Altså ærligt talt, man skal forestille at være voksen nok til at få børn og tage sig af dem, men man piver over lidt bæ... 
Jeg synes det er pinligt...
Og selvfølgelig er det ikke omsorgssvigt hvis man ikke tager en lorteble så længe der er andre til at tage den, men hvis det betyder at man evt. venter til konen/kæresten kommer hjem og barnet dermed har fyldt ble i længere tid, så er det - barnet kan da få udslæt osv 
Og ang. at der er svaret på hvad manden gør hvis han er alene med barnet, så er det altså kun én der har svaret at det gør han da naturligvis så... hvad med de andre hvis mænd nægter? Der var én der skrev at han hellere ville dø end at tage en lorteble og én der skrev at det havde han aldrig gjort...
Det må vel betyde at han enten ikke kan være alene med sit barn eller at barnet bare ikke bliver skiftet så 
Og ja, hvis arbejdsfordelingen fungerer i de små hjem og lortebleerne bliver skiftet, så er jeg da ligeglad, men det er altså nok mere princippet i at man føler at man har ret til at "nægte" folk hidser sig op over - for der er sgu ikke meget mand over en mand der ikke engang kan håndtere en ble 
Anmeld