Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

DLM

mor 2010 skriver:

ja lige præcis
jeg ammer og så får hun grød 2 gange om dagen, hun er 5 mdr. men hun kan ikke sidde i højstol endnu, tror da også det gør en forskel når hun begynder spise rugbrød og sådan noget og selv kan sidde i sin højstol.

Absolut Jeg er sikker på din mand er en god far. og det bliver godt når han kan komme på banen og gøre noget for jeres datter Det er ikke alle mænd der er gode til at læse baby signaler, min er ikke. og det er først nu min kæreste ved hvad vores søn vil ha f.eks er han begyndt at pege på de ting han vil ha. og siger mamamam når han er sulten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Wimmie

mor 2010 skriver:

utroligt min situation pludselig er blevet til en overdramatiseret frygtelig ting. i kender ikke min kæreste, at han ikke skifter ble er ikke ensbetydende med han er en dårlig far overhovedet.

vi har ikke talt om bleskift inden jeg blev gravid, det kan jo være fuldstændig ligemeget så længe jeg ved hun nok skal få tør røv. vi har talt om så mange andre ting jeg mener er vigtigere, f.eks. opdragelse. vi har ikke bare sagt la os få et barn og se hvordan det går......

Nu er vi jo altså flere der har påpeget at hvis jeres situation fungerer, så er det jo fint - så når jeg skriver som jeg gør, så er det jo ikke dig og dit forhold jeg snakker om, for når I er afklaret med hvordan det skal køre, jamen så er der jo ikke noget problem.

Det er dig selv der bliver ved med at køre videre i at forsvare dig og din kæreste; jeg har allerede påpeget at jeg taler om de forhold hvor det ikke fungerer og hvor konen/kæresten ikke er tilfreds.

Og ja, sørme om vi ikke snakkede bleskift inden jeg blev gravid - mest fordi min mands bror selv er typen der nægter at tage en lorteble. Jeg sagde rent ud sagt til min mand at hvis han ville have børn med mig, så var der ikke noget der hed "jeg ville ikke gøre dét og dét" i vores hjem

Det er jo forskelligt om vi kvinder kan leve med disse ting eller ej, og kan man; jamen så er alt jo fjong og så er der vel ingen ko på isen. De mange kvinder herinde (inkl. mig selv) der udtrykket vores forargelse over disse mænd, det er jo os der ikke kunne leve med det, og det har ikke noget med dig at gøre.

Anmeld

11. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Wimmie skriver:

Nu er vi jo altså flere der har påpeget at hvis jeres situation fungerer, så er det jo fint - så når jeg skriver som jeg gør, så er det jo ikke dig og dit forhold jeg snakker om, for når I er afklaret med hvordan det skal køre, jamen så er der jo ikke noget problem.

Det er dig selv der bliver ved med at køre videre i at forsvare dig og din kæreste; jeg har allerede påpeget at jeg taler om de forhold hvor det ikke fungerer og hvor konen/kæresten ikke er tilfreds.

Og ja, sørme om vi ikke snakkede bleskift inden jeg blev gravid - mest fordi min mands bror selv er typen der nægter at tage en lorteble. Jeg sagde rent ud sagt til min mand at hvis han ville have børn med mig, så var der ikke noget der hed "jeg ville ikke gøre dét og dét" i vores hjem

Det er jo forskelligt om vi kvinder kan leve med disse ting eller ej, og kan man; jamen så er alt jo fjong og så er der vel ingen ko på isen. De mange kvinder herinde (inkl. mig selv) der udtrykket vores forargelse over disse mænd, det er jo os der ikke kunne leve med det, og det har ikke noget med dig at gøre.

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Der har ALDRIG været noget brok herhjemme om hvem der skulle skifte ble. Vi gør det begge gerne - også lortebleer. Herhjemme plejer bleskift at ende som en lille hyggestund :)

Anmeld

11. maj 2011

Maja_4000

Hvis han nægtede , ville jeg godt nok blive sur

Selvfølgelig er der da den med "det er din tur" , og den bruger vi begge  Men efter min mening , hører dét altså med .. Det er da en af de mindste ting ved at få et barn !

Anmeld

11. maj 2011

Liljesilas

Min mand skifter Silas lige så meget som jeg gør - han synes det lugter grimt og alt det der, men han gør det da alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.