Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Clisolka

Svane83 skriver:

Her er der ingen tvang.

Clara er jo blevet taget ved akut kejsersnit så det var ham der skiftede alle bleer de første 2 døgn og der er altså stadig ingen brok og det bliver oven i købet gjort uden jeg behøver at spørge... dejligt!

Kan skrive det samme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

DLM

Albertesmor skriver:

Ja det kan han da blive forbandet nødt til  der er også mange ting jeg ikek gider men som bare er ting der skal gøres.

Jer der har mænd der ikke vil røre en lorteble med en ildtang, havd gør de så hvis de er alene med poderne, får de lov at rende rundt med lortebleen til mor kommer hjem og klarer ærterne?? eller hvad gør de?

hvis min kæreste er alene med vores søn skifter han naturligvis, men hvis jeg er hjemme er det mig og det er som for mig ok, for han kan sagtens skifte tissebleer og det gør han gerne.

Anmeld

10. maj 2011

smølfine

Her er barnet ikke kommet endnu, så derfor kan jeg af gode grunde ikke svare på spørgsmålet, men tror ikke det bliver noget problem her, da kæresten allerede har hjulpet de to store med at tørre sig bagi, på trods af at de ikke er hans egne børn. Men der er jo nogle der vitterligt bare ikke kan have med afføring at gøre og det må man jo respektere og så fordele de øvrige opgaver imellem sig.

Anmeld

10. maj 2011

Mor til L&S

Ja det har han ingen problem med - om aftenen når han er hjemme fra job og i weekenderne deler vi 50/50

Anmeld

10. maj 2011

netdaddy

Svane83 skriver:

Her er der ingen tvang.

Clara er jo blevet taget ved akut kejsersnit så det var ham der skiftede alle bleer de første 2 døgn og der er altså stadig ingen brok og det bliver oven i købet gjort uden jeg behøver at spørge... dejligt!

Det var det samme hos os, med begge vores børn...begge taget ved kejsersnit, så de første par dage var bleskift mit arbejde...og er det stadig.

Det er noget der skal overståes, så man kan komme videre med det sjove med ens børn - men derfor kan ble/bæ-skiftet jo godt gøres hyggeligt og sjovt alligevel.

Går også pt. hjemme på barsel og er ikke tilbage på arbejde igen før efter sommerferien, så der er der jo ikke nogen der kommer og hjælper.

Mener heller ikke man som mand kan frasige sig den opgave...man har jo selv været med til det sjove med at lave barnet!?

Anmeld

10. maj 2011

modesty

Jeg synes måske at man skal tage det liiidt roligt med fordømmelserne. Det er godt nok nogle hårde domme der bliver smidt over bordet. Jeg ville aldrig acceptere at min mand ikke ville skifte ble, men det er der andre der vil. Vi er alle forskellige. Så lad dog folk indrette sig som de finder bedst.

Og lad nu være med at blive ved med at skrive omsorgssvigt, og bliver bleen ikke skiftet hvis han er alene med ungen og blabla, der er blevet svaret på de spørgsmål adskillige gange i tråden...

Anmeld

10. maj 2011

Valle81

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Ja det vil han - vi skiftes til det - som regel hvis jeg lige tænker over det så er det den der opdager den lugtende ble der skifter:0) Og nej, det er ikke sådan han undgår at "lugte" den:0)

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

jeps herhjemme deles vi om alt, fra at vaske tøj til lorte bleen, når det er muligt 
dog ville jeg ønske at han var mere hjemme..

Anmeld

10. maj 2011

Tennamor

Nu har vi ikke fået den lille endnu (læs: 19 dage til termin), så kan ikke være sikker på hvordan det bliver. MEN han har sagt at det kan han ikke uden at blive dårlig.. Hvortil mit svar også bare var, at så måtte han have en brækspand ved siden af.

Jeg synes heller ikke at lortebleer er det morsommeste i verden, men det skal ligesom bare gøres.. Tror dog også han gør det uden de store protester når det endelig er

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

SØS skriver:

JA SGU DA!!! Selvfølgelig vil han da det...

Må indrømme, at jeg er DYBT chokeret over at der i 2011 findes mænd, der nægter at skifte en lorteble - og ikke mindst kvinder der accepterer dette

Hørt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.