Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Dictes mor

Ranarupta skriver:

Ja da.

Hvordan kan man nægte det? Man er vel to om barnet...?

Lige mine ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

eElak

Han har intet valg - for han har knægten hveranden weekend, og knægten skider i løbet af weekenden...

Nå men da vi boede sammen, så var der heller ingen problemer overhovedet.... vi havde den "aftale" at jeg sørgede for det mad der kom ind, så sørgede han for det der kom ud

Anmeld

10. maj 2011

SussieThyssen

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Ja, selvfølgelig...ikke så meget pjat der.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. maj 2011

slettet_7530

Ja det kan han da blive forbandet nødt til  der er også mange ting jeg ikek gider men som bare er ting der skal gøres.

Jer der har mænd der ikke vil røre en lorteble med en ildtang, havd gør de så hvis de er alene med poderne, får de lov at rende rundt med lortebleen til mor kommer hjem og klarer ærterne?? eller hvad gør de?

Anmeld

10. maj 2011

twinboys

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Ja det gjorde han lige så tit som mig, men nu bruger drengene jo ikke ble mere...

Anmeld

10. maj 2011

SaNiNa

Ja selvfølgelig gør han da det. det er jo også hans barn, de første mange dage efter aks kunne jeg ikke stå op så der måtte han jo selv klare sagerne og nu 2 år efter kan jeg ikke stå ved pusleborde og kæmpe for at få bøllen til at ligge stille så der må han jo også tage over. (hader bækkenløsning) Han siger rimelig tit at han faktisk syntes det er ret så hyggeligt at pusle om nusse men der bliver skiftet.

Anmeld

10. maj 2011

Muffinmus

jeps, det er jo VORES barn, ikke mit.

Meeen, han får mere kvalme af det, så han er glad når jeg tager den i stedet for, han vil da helst undgå det og ja, han protestere da også nogle gange, men vi er jo altså bare 2 om det barn.

Anmeld

10. maj 2011

Brams

Selvfølgelig vil han det, ville da synes det var vildt mærkeligt andet

Det er jo VORES barn, og vi deles naturligvis om alle ting der vedrører hende, alt andet er en dårlig undskyldning, for at slippe nemt udenom

Anmeld

10. maj 2011

bullerbassen

Ja min mand skifter lige så ofte ble som jeg gør. Det samme da de store var små.

Anmeld

10. maj 2011

Mikkelmusen

Her er mor og far lige gode og skifter lige mange bleer. Uanset indhold. Jeg har aldrig tvunget ham men han gør det bare og vi har da snakket om det fordi vi tit hører fra andre par at manden ikke gider eller "kan". Det synes vi begge er noget pjat. En lorteble er aldrig fedt men det skal jo altså bare gøres.

Så til mændene derude der lusker udenom: Mand jer op!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.