Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ranarupta skriver: Ja da. Hvordan kan man nægte det? Man er vel to om barnet...?
Ja da.
Hvordan kan man nægte det? Man er vel to om barnet...?
Lige mine ord
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han har intet valg - for han har knægten hveranden weekend, og knægten skider i løbet af weekenden...
Nå men da vi boede sammen, så var der heller ingen problemer overhovedet.... vi havde den "aftale" at jeg sørgede for det mad der kom ind, så sørgede han for det der kom ud
DLM skriver: Ja som spørgsmålet lyder vil han det min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.
Ja som spørgsmålet lyder vil han det
min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.
Ja, selvfølgelig...ikke så meget pjat der.KærligstSussie
Ja det kan han da blive forbandet nødt til der er også mange ting jeg ikek gider men som bare er ting der skal gøres.
Jer der har mænd der ikke vil røre en lorteble med en ildtang, havd gør de så hvis de er alene med poderne, får de lov at rende rundt med lortebleen til mor kommer hjem og klarer ærterne?? eller hvad gør de?
Ja det gjorde han lige så tit som mig, men nu bruger drengene jo ikke ble mere...
Ja selvfølgelig gør han da det. det er jo også hans barn, de første mange dage efter aks kunne jeg ikke stå op så der måtte han jo selv klare sagerne og nu 2 år efter kan jeg ikke stå ved pusleborde og kæmpe for at få bøllen til at ligge stille så der må han jo også tage over. (hader bækkenløsning) Han siger rimelig tit at han faktisk syntes det er ret så hyggeligt at pusle om nusse men der bliver skiftet.
jeps, det er jo VORES barn, ikke mit.
Meeen, han får mere kvalme af det, så han er glad når jeg tager den i stedet for, han vil da helst undgå det og ja, han protestere da også nogle gange, men vi er jo altså bare 2 om det barn.
Selvfølgelig vil han det, ville da synes det var vildt mærkeligt andet
Det er jo VORES barn, og vi deles naturligvis om alle ting der vedrører hende, alt andet er en dårlig undskyldning, for at slippe nemt udenom
Ja min mand skifter lige så ofte ble som jeg gør. Det samme da de store var små.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128