Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

B&J

Min kæreste gør det lige så meget som jeg gør tror mest det kommer and på hvem der lige ser og høre og opdager det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Nessie

Vi skifter ble på lige fod herhjemme. Kun lidt drilleri en gang i mellem, om hvis tur det er, når man lige får en brise, når han går forbi

Selv min far har skiftet min søns ble. Dog kun fordi jeg var ved at farve hår på min mor, og han opdagede at den lille lugtede. Kom ud på badeværelset med drengen, kiggede på os og gik igen. Så kunne vi høre ham gå og mumle inde i stuen, og sige, lad os se om vi kan finde ud af det. Vi havde lidt svært ved ikke at grine.
Min far har ikke skiftet ble på nogen af de andre 4 børnebørn, så vi var lidt imponerede over at han gjorde det uden brok.

Anmeld

10. maj 2011

Lisbeth85

Både bio.far og min nye kæreste skifter gerne Linus' lorteble. Faktisk gør min nye kæreste det noget hellere end bio.far... haha!

Anmeld

10. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

JA SGU DA!!! Selvfølgelig vil han da det...

Må indrømme, at jeg er DYBT chokeret over at der i 2011 findes mænd, der nægter at skifte en lorteble - og ikke mindst kvinder der accepterer dette

Anmeld

10. maj 2011

LBK

DLM skriver:

dejligt kan han ikke lige komme og lære min at man godt kan tage en lorte ble

Hii jo det kunne han da nok godt....

Anmeld

10. maj 2011

Minmio

Hos os er det den der opdager "gevinsten" først der skifter bleen .

Sådan har det været lige fra fødslen af. Og min mand har aldrig haft noget imod det. Han ser det som en naturlig ting når man har et blebarn i hjemmet.

Anmeld

10. maj 2011

mortilflere

NEEEEEEEJ 

LOOOOOOOOOOOOL , men han har jo større børn , Julie har så lært af sin mor at far skal gi 50 kr for at hun skal skifte den LOL

Jeg har det sådan hvorfor skal han stå der og svede og være dårlig når jeg kan i et snup tag LOL

Han gør det hvis han er helt alene hjemme , men det koster næsten en pakke vådservietter LOL 

Og han er landmand 

Anmeld

10. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mette+Mathias skriver:

Nu bruger vores børn ikke ble mere, men ja, - selvfølgelig ville han det, - skulle det være mere ulækkert for ham end for mig? Mænd som har det sådan må bare tage sig sammen, - de kan kun opføre sig sådan, fordi nogen lader dem gøre det.

Nemlig

Anmeld

10. maj 2011

Mette+Mathias

DLM skriver:

Der er bare nogle mænd der er lidt sarte og min er en af dem desværre.

Jeg er imponeret over at du finder dig i det, - det gad jeg godtnok ikke, men vi er jo alle forskellige.

Anmeld

10. maj 2011

Carina:-)

Self. vil han det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.