Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Majbriteriksen

Her er det 50/50, har aldrig hørt ham sige at det vil han ikke. Jeg hader når vi er nogen steder og et ægtepar kan diskutere hvis tur det er. Så står ungen og bliver rød bagi pga de ikke gider lette sig for at bruge 2 min på deres barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

LRJ

Min kæreste har skriftet Julie 10 gange hvor 4 af dem har været en Lorte ble, og Julie er 13 måneder...

Anmeld

10. maj 2011

JulieE

Nu er mine børn store og den mindste har været blefri i 2 år. Men da vi havde blebørn har min mand sgu taget mange lortebleer. den der optagede at der var en bøf i baglommen skiftede den... ingen sure miner eller andet fra hans side. Han er jo deres far 

Anmeld

10. maj 2011

Mette+Mathias

Nu bruger vores børn ikke ble mere, men ja, - selvfølgelig ville han det, - skulle det være mere ulækkert for ham end for mig? Mænd som har det sådan må bare tage sig sammen, - de kan kun opføre sig sådan, fordi nogen lader dem gøre det.

Anmeld

10. maj 2011

Mette+Mathias

DLM skriver:

nej det skulle man mene en stærk mand kunne men er begyndt bare at gå ind og skifte frem for at diskutere 

Tjae....så han skulle bare køre dig "træt" - så fik han det som han ville... Jeg må sige, at jeg synes det er nogle sølle mænd som ikke kan klare en ble, - ligesom dem der ikke kan klare en fødsel - det er da NOGET nemmere at stå ved siden af end at være den der føder!

Anmeld

10. maj 2011

Grynt

Ja naturligvis skifter min mand lorte bleer....det er jo også hans unge  Jeg er da også ved at brække mig nogle gange, men sådan er det når man vælger at få børn, så kommer de med de "sjoveste gaver"

Anmeld

10. maj 2011

2babygirls

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

I starten tog Martin faktisk flere bleer end mig, dejligt.. Men så skulle han jo desværre tilbage til arbejde og så fik jeg jobbet tilbage ha ha

Anmeld

10. maj 2011

DLM

Wimmie skriver:

Har stemt "Ja" - for vi har snakket om det, og han ser det da som en selvfølge, da det jo bliver lige så meget hans barn som mit. Kan slet ikke forstå den holdning at det er moderens job og at man bare kan "nægte" - bliver faktisk enormt forarget

Faktisk synes jeg også det grænser til omsorgssvigt - kan disse mænd så heller ikke være alene med barnet? For så ville de jo være nødt til at tage en lorteble...

Jeg har en svoger som nægter at skifte lortebleer, og jeg ville aldrig have fundet mig i det - synes det er fuldstændig uacceptabelt

Min kæreste skifter selvfølgelig vores søn, uanset hvad der er i bleen når han er alene med ham (hvis han ikke gjorde var jeg alene mor nu). Han vil bare helst undgå det når jeg er hjemme. og et eller andet sted er det også forståeligt nok, at han hellere vil ha mig til det, da han får brækfornemmelser og jeg ikke gør.

Anmeld

10. maj 2011

Mormilla

Ja det gør min mand!!! Man er to om at lave et barn og man er to om at ta sig af det!!! Synes at det er så vagt at der er nogen mænd der ikke vil skifte ble! Det er der bare ikke noget der hedder.

Anmeld

10. maj 2011

DLM

Mette+Mathias skriver:

Tjae....så han skulle bare køre dig "træt" - så fik han det som han ville... Jeg må sige, at jeg synes det er nogle sølle mænd som ikke kan klare en ble, - ligesom dem der ikke kan klare en fødsel - det er da NOGET nemmere at stå ved siden af end at være den der føder!

Der er bare nogle mænd der er lidt sarte og min er en af dem desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.