Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er det 50/50, har aldrig hørt ham sige at det vil han ikke. Jeg hader når vi er nogen steder og et ægtepar kan diskutere hvis tur det er. Så står ungen og bliver rød bagi pga de ikke gider lette sig for at bruge 2 min på deres barn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er mine børn store og den mindste har været blefri i 2 år. Men da vi havde blebørn har min mand sgu taget mange lortebleer. den der optagede at der var en bøf i baglommen skiftede den... ingen sure miner eller andet fra hans side. Han er jo deres far
DLM skriver: nej det skulle man mene en stærk mand kunne men er begyndt bare at gå ind og skifte frem for at diskutere
nej det skulle man mene en stærk mand kunne men er begyndt bare at gå ind og skifte frem for at diskutere
Ja naturligvis skifter min mand lorte bleer....det er jo også hans unge Jeg er da også ved at brække mig nogle gange, men sådan er det når man vælger at få børn, så kommer de med de "sjoveste gaver"
DLM skriver: Ja som spørgsmålet lyder vil han det min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.
Ja som spørgsmålet lyder vil han det
min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.
Wimmie skriver: Har stemt "Ja" - for vi har snakket om det, og han ser det da som en selvfølge, da det jo bliver lige så meget hans barn som mit. Kan slet ikke forstå den holdning at det er moderens job og at man bare kan "nægte" - bliver faktisk enormt forarget Faktisk synes jeg også det grænser til omsorgssvigt - kan disse mænd så heller ikke være alene med barnet? For så ville de jo være nødt til at tage en lorteble... Jeg har en svoger som nægter at skifte lortebleer, og jeg ville aldrig have fundet mig i det - synes det er fuldstændig uacceptabelt
Har stemt "Ja" - for vi har snakket om det, og han ser det da som en selvfølge, da det jo bliver lige så meget hans barn som mit. Kan slet ikke forstå den holdning at det er moderens job og at man bare kan "nægte" - bliver faktisk enormt forarget
Faktisk synes jeg også det grænser til omsorgssvigt - kan disse mænd så heller ikke være alene med barnet? For så ville de jo være nødt til at tage en lorteble...
Jeg har en svoger som nægter at skifte lortebleer, og jeg ville aldrig have fundet mig i det - synes det er fuldstændig uacceptabelt
Min kæreste skifter selvfølgelig vores søn, uanset hvad der er i bleen når han er alene med ham (hvis han ikke gjorde var jeg alene mor nu). Han vil bare helst undgå det når jeg er hjemme. og et eller andet sted er det også forståeligt nok, at han hellere vil ha mig til det, da han får brækfornemmelser og jeg ikke gør.
Ja det gør min mand!!! Man er to om at lave et barn og man er to om at ta sig af det!!! Synes at det er så vagt at der er nogen mænd der ikke vil skifte ble! Det er der bare ikke noget der hedder.
Mette+Mathias skriver: Tjae....så han skulle bare køre dig "træt" - så fik han det som han ville... Jeg må sige, at jeg synes det er nogle sølle mænd som ikke kan klare en ble, - ligesom dem der ikke kan klare en fødsel - det er da NOGET nemmere at stå ved siden af end at være den der føder!
Tjae....så han skulle bare køre dig "træt" - så fik han det som han ville... Jeg må sige, at jeg synes det er nogle sølle mænd som ikke kan klare en ble, - ligesom dem der ikke kan klare en fødsel - det er da NOGET nemmere at stå ved siden af end at være den der føder!
Der er bare nogle mænd der er lidt sarte og min er en af dem desværre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128