Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Meliora

mor 2010 skriver:

jeg må så lige tilføje at hun havde kolik, de første 3 mdr var rigtig hårde og hun sover meget lidt i forhold til andre babyer så jeg tror måske også det kom lidt som et chok for ham at det ku være SÅ hårdt med en lille baby..

Jeg tror ikke at nogen mennesker kan forberede sig nok på at blive forældre, og for de fleste kommer det som et chok, hvor hårdt det er. Når jeres barn så også har kolik, så er det da dobbelt så råddent af ham at han bare lader dug stå med lorten:-( Klart nok at du klarer ærterne i de 8 timer om dagen hvor han også er på arbejde, men eftersom det også er et fuldtidsjob at være på barsel, så er det vel kun rimeligt at I deler opgaverne i resten af døgnets timer? Ej jeg synes virkelig ikke hans opførsel er acceptabel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

mor 2010

FruRafn skriver:

Jeg tror ikke at nogen mennesker kan forberede sig nok på at blive forældre, og for de fleste kommer det som et chok, hvor hårdt det er. Når jeres barn så også har kolik, så er det da dobbelt så råddent af ham at han bare lader dug stå med lorten:-( Klart nok at du klarer ærterne i de 8 timer om dagen hvor han også er på arbejde, men eftersom det også er et fuldtidsjob at være på barsel, så er det vel kun rimeligt at I deler opgaverne i resten af døgnets timer? Ej jeg synes virkelig ikke hans opførsel er acceptabel!

han går ikke på job

han er ved at videreuddanne sig og dette sidste semester er der kun hjemmestudie hvor der kun skal laves 1 projekt så det er meget lidt tid han har brugt/bruger på det.

jeg synes også selv det er uacceptabelt og har også sagt det til ham, men jeg kan heller ikke gå fra ham af den grund. synes min datter skal vokse op med sin far og jeg elsker ham jo også selvom han ikke er vildt god til at tage sig af hende mens hun er så lille.

han får hende til at grine og tit er det nok han bare kigger på hende så smiler hun så hun er tydeligvis glad for ham selvom han ikke laver så meget med hende.

Anmeld

10. maj 2011

lukasmor

Jep.. Ingen problemer der Vi er bare glade for at hans mave virker som den skal

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

mor 2010 skriver:

han går ikke på job

han er ved at videreuddanne sig og dette sidste semester er der kun hjemmestudie hvor der kun skal laves 1 projekt så det er meget lidt tid han har brugt/bruger på det.

jeg synes også selv det er uacceptabelt og har også sagt det til ham, men jeg kan heller ikke gå fra ham af den grund. synes min datter skal vokse op med sin far og jeg elsker ham jo også selvom han ikke er vildt god til at tage sig af hende mens hun er så lille.

han får hende til at grine og tit er det nok han bare kigger på hende så smiler hun så hun er tydeligvis glad for ham selvom han ikke laver så meget med hende.

Nej nej nej, vil det sige at I begge går hjemme, men det kun er dig der tager sig af barnet?!?!?! Jeg er komplet målløs... Stakkels dig!

Anmeld

10. maj 2011

Wimmie

Har stemt "Ja" - for vi har snakket om det, og han ser det da som en selvfølge, da det jo bliver lige så meget hans barn som mit. Kan slet ikke forstå den holdning at det er moderens job og at man bare kan "nægte" - bliver faktisk enormt forarget

Faktisk synes jeg også det grænser til omsorgssvigt - kan disse mænd så heller ikke være alene med barnet? For så ville de jo være nødt til at tage en lorteble...

Jeg har en svoger som nægter at skifte lortebleer, og jeg ville aldrig have fundet mig i det - synes det er fuldstændig uacceptabelt

Anmeld

10. maj 2011

Dansker i England

Min eks (som "officielt" er far til min datter) har altid skiftet hendes bleer på ligefod med mig - ligegyldigt indhold, og min nuværende mand har heller ingen problemer med at skifte en ble - selvfølgelig tager jeg langt de fleste i og med, hun er min datter, men han kunne aldrig finde på at brokke sig over det.

Anmeld

10. maj 2011

Diana...

Ja det gør han gerne. Det er faktisk sjældent jeg skifter Lucas lorte bleer det er for det meste ham der gør det. Jeg kunne ikke da jeg var gravid så det er lige som bare hængt på. Han har heldigvis aldrig haft problemer med det. 

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Jeg blir helt paf af og læse hvor mange mænd der ikke GIDER skifte lorte bleer  .. Eller får det "dårligt" ..

Barnet skal da ha en ren ble på ?! . Åhh gud , godt det ik er mig . Det ville jeg virkelig ikke ku holde ud ! .. Dovne mænd. 
Min kæreste laver ligeså meget som mig , trods han går på arbejde . Er virkelig taknemmelig for det er HAM jeg er sammen med   

Anmeld

10. maj 2011

Fru Aagaard

Ja, selvfølgelig vil han det

Anmeld

10. maj 2011

TbCp

Det kan nok tælles på en hånd hvor mange han har taget.

Men nu er vores datter endelig blefri, så er det lidt lettere for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.