Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Aves.

BinaMor skriver:

jeg syntes hun er en mega flot pige med fine bryster. og jeg syntes det er synd at man i disse dage skal føle man har grimme hængebryster bare fordi de ikke mere stikker én ned hvis man står overfor. men det er en helt anden snak.

Det tror jeg hverken man skal føle eller føler...men der er forskel på at have hæng på barmen og så på de bryster mange ender med efter endt vægttab....de er ødelagte og ikke naturligt kommet hæng på..jeg synes det er synd der er så lidt forståelse for at kvinder vælger at rette på noget de er kede af, især når der er så mange der er kede af deres barm bare for at give et eksempel, men mon det er derfor kvinder reagerer, fordi mange selv har bryster de ikke er glade for...er det spejlet der bliver sat op, mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Ranarupta

Jeg synes, at hun er den sejeste af D.U.M.-pigerne!

Hun klarer det så fint og hun virker så fornuftig. 
Og så er hun jo helt sikkert pavestolt af sit vægttab, hvilket hun også skal være

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

Jeg forstår hende hvertfald. Jeg bruger e skål,ja de er sgu store,men vægtsvingninger og graviditet har sat sine spor. Jeg vil vildt gerne ha mine skåret af og justeret..hehe..Ønsketænkning

Store bryster er ikke li med lykken..Sådan som camillas sidder kan jeg kun forestille mig hvor ondt hun kan have i ryggen,nakken og hendes skuldre. Jeg vil glæde mig på hendes vejne over dne operation som hun nu så gerne vil have

Anmeld

9. maj 2011

BinaMor

Eva. skriver:

Det tror jeg hverken man skal føle eller føler...men der er forskel på at have hæng på barmen og så på de bryster mange ender med efter endt vægttab....de er ødelagte og ikke naturligt kommet hæng på..jeg synes det er synd der er så lidt forståelse for at kvinder vælger at rette på noget de er kede af, især når der er så mange der er kede af deres barm bare for at give et eksempel, men mon det er derfor kvinder reagerer, fordi mange selv har bryster de ikke er glade for...er det spejlet der bliver sat op, mon?

vægttab, amning, træning, alder ens bryster forandre sig. såen er livet. der skal være større ting galt før JEG sys det er nødvendigt at ændre på sig selv. hvor gammel er hun, 25? ammet 2 unger og tabt så mange kg.. jeg sys hun ser godt ud. desuden er jeg en af de hippityper der syntes at det er smukt at man er menneske og jeg tror at mange er kede af deres bryster fordi "alle andres" er pænere. der burde laves en brystomat ligesom kussomaten.

Anmeld

9. maj 2011

BinaMor

Shibby skriver:

Jeg forstår hende hvertfald. Jeg bruger e skål,ja de er sgu store,men vægtsvingninger og graviditet har sat sine spor. Jeg vil vildt gerne ha mine skåret af og justeret..hehe..Ønsketænkning

Store bryster er ikke li med lykken..Sådan som camillas sidder kan jeg kun forestille mig hvor ondt hun kan have i ryggen,nakken og hendes skuldre. Jeg vil glæde mig på hendes vejne over dne operation som hun nu så gerne vil have

når det er heldbredsmæssigt er jeg enig. men sys stadig hun er godt ud som hun er nu

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Jeg er enig, tror jeg.

Selvfølgelig skal hun ikke have mindre selvværd, fordi de ikke er nogle faste kanonkugler, der sidder lige i øjenhøjde, men alt andet lige, så må der være gener på en eller anden måde. Om ikke andet, så i form af ærgerlige tanker.
Jeg tror desværre, at det hører fåtallet til, at man er helt tilfreds med hængebryster.

Jeg har selv store bryster, der hænger gevaldigt.
Når jeg har fået de børn, jeg skal, så skal jeg under kniven.
Jeg vil sgu være smækker og have de bryster, jeg aldrig fik  

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

En brystomat gør ikke den enkelte kvindes syn på hendes bryster bedre af at se noget der er værre end hendes. Det tror jeg ikke på.. Hvordan ændrede dit syn på din f*sse sig efter du havde set kussomaten da-siden du foreslår en brystomat?

Anmeld

9. maj 2011

BinaMor

Shibby skriver:

En brystomat gør ikke den enkelte kvindes syn på hendes bryster bedre af at se noget der er værre end hendes. Det tror jeg ikke på.. Hvordan ændrede dit syn på din f*sse sig efter du havde set kussomaten da-siden du foreslår en brystomat?

de bryster vi oftest ser er dem på blade osv. hver dag. i kiosker, bazarblade, internet, tbv.. det giver os underbevidst en almen idé om hvorn folk ser ud. like it or not. de bryster vi sjældnet ser af de alm. der hvor brystenvorten kan fylde halvdelen af brystet. eller de "hænger", eller er skæve, brystforskel på de 2 man har. sådan som 75% af damer ser ud. måske, og jeg sir kun MÅSKE vil et par unge piger (malou stella?) se at deres bryster er smukke som de er og MÅSKE (og jeg sir måske) vil et par unge piger se at selvtillid ikke nødvenigvis kommer af at have stikkebabser.

Anmeld

9. maj 2011

Christopher&Andreas

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

stor  til hendes vægtab hvor er hun smuk!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Shibby skriver:

Og jeg synes da helt klart du skal søge det off. om det samme når den tid kommer, hvis det er det du ønsker...det gør så stor en forskel...jeg havde det så skidt med mine og viste mig ikke gerne uden tøj...nu nyder jeg at være nøgen med ham jeg kan li...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.