BinaMor skriver:
vægttab, amning, træning, alder ens bryster forandre sig. såen er livet. der skal være større ting galt før JEG sys det er nødvendigt at ændre på sig selv. hvor gammel er hun, 25? ammet 2 unger og tabt så mange kg.. jeg sys hun ser godt ud. desuden er jeg en af de hippityper der syntes at det er smukt at man er menneske
og jeg tror at mange er kede af deres bryster fordi "alle andres" er pænere. der burde laves en brystomat ligesom kussomaten.
Men fordi du har det sådan er det jo ikke det samme som at andre har...jeg respekterer fuld ud at du har det sådan og om du så trådte i dine bryster så ville jeg stadig tænke at det var perfekt når du bare er glad for dem...men det er bare ikke sådan alle har det....og det har altså en betydning ellers ville det som nok heller ikke blive betalt af det off.
Jeg har vist mine før bryster til mange også de skeptiske der mener det er pjattet...alle hver og en har sagt de godt kunne forstå det....
Men respekt for den enkelte og deres valg.
Fordi jeg ville hade at have meterlange bryster, så generer det mig da ikke at andre har det, det er fint med mig..
Anmeld