Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Aves.

BinaMor skriver:

vægttab, amning, træning, alder ens bryster forandre sig. såen er livet. der skal være større ting galt før JEG sys det er nødvendigt at ændre på sig selv. hvor gammel er hun, 25? ammet 2 unger og tabt så mange kg.. jeg sys hun ser godt ud. desuden er jeg en af de hippityper der syntes at det er smukt at man er menneske og jeg tror at mange er kede af deres bryster fordi "alle andres" er pænere. der burde laves en brystomat ligesom kussomaten.

Men fordi du har det sådan er det jo ikke det samme som at andre har...jeg respekterer fuld ud at du har det sådan og om du så trådte i dine bryster så ville jeg stadig tænke at det var perfekt når du bare er glad for dem...men det er bare ikke sådan alle har det....og det har altså en betydning ellers ville det som nok heller ikke blive betalt af det off.

Jeg har vist mine før bryster til mange også de skeptiske der mener det er pjattet...alle hver og en har sagt de godt kunne forstå det....

Men respekt for den enkelte og deres valg.

Fordi jeg ville hade at have meterlange bryster, så generer det mig da ikke at andre har det, det er fint med mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Aves.

BinaMor skriver:

når det er heldbredsmæssigt er jeg enig. men sys stadig hun er godt ud som hun er nu

Det tror jeg faktisk ikke der er nogen der har sagt hun ikke gør...jeg skrev bare et brystløft ville pynte...og det synes hun jo også selv..

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Jeg er enig, tror jeg.

Selvfølgelig skal hun ikke have mindre selvværd, fordi de ikke er nogle faste kanonkugler, der sidder lige i øjenhøjde, men alt andet lige, så må der være gener på en eller anden måde. Om ikke andet, så i form af ærgerlige tanker.
Jeg tror desværre, at det hører fåtallet til, at man er helt tilfreds med hængebryster.

Jeg har selv store bryster, der hænger gevaldigt.
Når jeg har fået de børn, jeg skal, så skal jeg under kniven.
Jeg vil sgu være smækker og have de bryster, jeg aldrig fik  

Nemlig...helt enig...og mine er hverken kanonkugler eller på anden vis unaturlige...men jeg kan nu for første gang i mit liv have en bikini på....at kvinder får større og større bryster tror jeg heller ikke på er naturligt, det er sgu nok al den kemi og hormonforstyrrende stoffer vi har været udsat for fra vi var fostre og op gennem barndommen..

Du skal gøre det, det har bare så stor betydning...mere end man regner med. Min største fortrydelse er at jeg ikke gjorde det meget før.

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Nemlig...helt enig...og mine er hverken kanonkugler eller på anden vis unaturlige...men jeg kan nu for første gang i mit liv have en bikini på....at kvinder får større og større bryster tror jeg heller ikke på er naturligt, det er sgu nok al den kemi og hormonforstyrrende stoffer vi har været udsat for fra vi var fostre og op gennem barndommen..

Du skal gøre det, det har bare så stor betydning...mere end man regner med. Min største fortrydelse er at jeg ikke gjorde det meget før.

Ja, det er helt sikkert, at jeg skal. 
Skal også have ordnet mave. Jeg vil ikke gå resten af livet og være ked af hængeflapper på kroppen - det er spild af tid og humør  

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Ja, det er helt sikkert, at jeg skal. 
Skal også have ordnet mave. Jeg vil ikke gå resten af livet og være ked af hængeflapper på kroppen - det er spild af tid og humør  

Lige netop..man lever kun en eneste gang...og ja, du ved jo hvor glad jeg er for både mave og bryster....men man skal virkelig lukke ørene for alle de dumme kommentarer der kommer og som gerne kommer fra enten nogle der selv ikke har de problemer eller fra andre kvinder som måske selv gerne ville men ikke kan tør og vil....det er en rød klud for mange at stå frem og sige at man har rettet på noget der gjorde en ked....kan ike forstå man ikke bare glæder sig over andre får øget livskvalitet..

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Lige netop..man lever kun en eneste gang...og ja, du ved jo hvor glad jeg er for både mave og bryster....men man skal virkelig lukke ørene for alle de dumme kommentarer der kommer og som gerne kommer fra enten nogle der selv ikke har de problemer eller fra andre kvinder som måske selv gerne ville men ikke kan tør og vil....det er en rød klud for mange at stå frem og sige at man har rettet på noget der gjorde en ked....kan ike forstå man ikke bare glæder sig over andre får øget livskvalitet..

Nej, det forstår jeg heller ikke. Så længe man gør det for sin egen skyld, så er det bare om at gøre det.

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Nej, det forstår jeg heller ikke. Så længe man gør det for sin egen skyld, så er det bare om at gøre det.

Ja, da...men man må jo ramme noget i andre kvinder...eller i nogle kvinder...er det mon noget jantelov eller kvinde er kvinde værst-agtigt?

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Ja, da...men man må jo ramme noget i andre kvinder...eller i nogle kvinder...er det mon noget jantelov eller kvinde er kvinde værst-agtigt?

Ja, jeg ved sgu ikke. 
Tror, at det er en god miskmask-blanding...

Og så er vi kvinder bare så gode til at gøre os kloge på ting, vi kun ser og egentlig ikke ved noget om. 

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Ja, jeg ved sgu ikke. 

Og så er vi kvinder bare så gode til at gøre os kloge på ting, vi kun ser og egentlig ikke ved noget om. 

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Ja, jeg ved sgu ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.