Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Jo, Anna Jørgensen...den bedste af de bedste.

Super - må skrive det ned, så jeg har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Anasmor

Jeg syntes hun er vildt smuk, og den sødeste af alle de piger der har været med i De unge mødre... Så alt ros herfra..

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Super - må skrive det ned, så jeg har det

Gør det og så vil jeg råde dig til at finde et par stykker og tage til forundersøgelse hos og vælg ikke ud fra den billigste...men ud fra det bedste..

Anmeld

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

Knap så god fotograf, men smuk pige, og hun kan være super stolt over det hun har præsteret!

Heldigvis er det ikke alle der kan lide kunstige bryster, men godt kan lide det som naturen har skabt til os. Mine bryster er vist ret lig hendes, og jeg er bare glad for at have bryster, og så kan min mand lide dem, det er vel det vigtigste?

Anmeld

10. maj 2011

slettet_7530

Sommerfuglelarven skriver:

Knap så god fotograf, men smuk pige, og hun kan være super stolt over det hun har præsteret!

Heldigvis er det ikke alle der kan lide kunstige bryster, men godt kan lide det som naturen har skabt til os. Mine bryster er vist ret lig hendes, og jeg er bare glad for at have bryster, og så kan min mand lide dem, det er vel det vigtigste?

Mener du de bliver mindre naturlige fordi man vælger at få skåret det overflødige slappe hud væk og derefter syet op så de ikke hænger på navlen??

Nu er det heldigvis mig og ikke min mand herhjemme der afgør havd jeg skal gøre med min krop og det gør sig også gældende for mine bryster .

Men hvis man læser hele tråden vil man opdage at Camilla selv er nået frem til at hun vil have et brystLØFT som intet har at gøre med kunstige bryster

Anmeld

10. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Mener du de bliver mindre naturlige fordi man vælger at få skåret det overflødige slappe hud væk og derefter syet op så de ikke hænger på navlen??

Nu er det heldigvis mig og ikke min mand herhjemme der afgør havd jeg skal gøre med min krop og det gør sig også gældende for mine bryster .

Men hvis man læser hele tråden vil man opdage at Camilla selv er nået frem til at hun vil have et brystLØFT som intet har at gøre med kunstige bryster

Så helt og aldeles enig...

Anmeld

10. maj 2011

twinboys

Anasmor skriver:

Jeg syntes hun er vildt smuk, og den sødeste af alle de piger der har været med i De unge mødre... Så alt ros herfra..

den hopper jeg med på

Anmeld

10. maj 2011

Stumpen

Anasmor skriver:

Jeg har langt fra set alle sæsoner, men nogle er det da blevet til efterhånden, jeg er dog stoppet nu, da jeg i den grad får ondt af ungerne.. Men jeg har det som dig, Camilla virker så sød og naturlig og udstiller ikke de andre D.U.M deltagere...

Anmeld

10. maj 2011

Anasmor

Stumpen skriver:

Jeg har langt fra set alle sæsoner, men nogle er det da blevet til efterhånden, jeg er dog stoppet nu, da jeg i den grad får ondt af ungerne.. Men jeg har det som dig, Camilla virker så sød og naturlig og udstiller ikke de andre D.U.M deltagere...

Anmeld

10. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

jeg synes det er fine billeder... og jeg er helt vild med camilla synes sgu hun er for sej!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.