Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Aves.

R&N skriver:

Elsker din ærlighed Eva ;-).....og pyt med de hænger, bare de hænger lige langt ;-)

Ja, det har du ret i...det gjorde mine så ikke engang.. hehe...men tilgengæld kunne jeg klæde mig ud som mand...ingen BH og skjorte, så var der ingen der ville mistænke mig for der hang noget fladt og langt indenunder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Dictes mor

Hun ser da bare dejlig ud!

Anmeld

6. maj 2011

Mum33

Eva. skriver:

Så meget smider hun heller ikke, tænkte jeg...og min næste tanke var at hun ville have godt af et brystløft...

Men altså, man skal jo gøre hvad man lyster, efter vægttab tror jeg det er meget naturligt at man vil vise síg lidt...også selvom man som hende liiige mangler nogle flere kilo.

Men hun har da virkelig bare det smukkeste ansigt...

Nu er der da heldigvis kvinder der trives uden at de har fået rykket brysterne op under hagen.

Jeg syntes hun ser fantastisk ud.

Anmeld

6. maj 2011

MissGeoh

Øv hvor nogle latterlige kommentare folk kan komme med.. 

Jeg synes hun er smuk, og synes det er modigt gjort.. 

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

I.E.K. skriver:

Nu er der da heldigvis kvinder der trives uden at de har fået rykket brysterne op under hagen.

Jeg syntes hun ser fantastisk ud.

Men nu blev der spurgt hvad jeg tænkte/syntes og jeg tænkte at det ville klæde hende at få de bryster lavet for det er tydeligt de er ødelagte...og ja, der er da kvinder der trives med dem de har, jeg ville bare være ked af sådan nogle hvis jeg var sådan en køn ung pige som hende...

Kan huske der var en afstemning herinde og det var omkring 15 % af dem der stemte der var glad for deres bryster..alle andre var kede af deres eller ville have dem lavet eller havde fået det gjort...så min fornemmelse både ud fra det men også fra de kvinder jeg kender er at mange er kede af deres bryster...men nu var det jo ikke det det handlede om, vel.

Bliver du provokeret af jeg skrev det da?

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

anmaj skriver:

jeg synes det er sejt gjort... hun har virkeligt kæmpet for at tabe sig så meget, og synes hun er virkelig køn.

derudover så synes jeg det er fint hun ikke har fået et løft som eva snakker om, for hvis hun er tilfreds er der jo ingen grund til at ændre ved det...

al respekt...

Og ja, hvis hun er det er det da super...igen kan jeg huske en afstemning herinde at kun 15 % af dem der stemte og det var langt over 100 var tilfredse med deres barm..men når man nævner noget som kvinde så hedder det sig altid at alle andre er tilfredse...jeg synes som sagt det ers kønt, men jeg synes også det er synd at så smuk en pige skal rende rundt med ødelagte bryster som ligner en kvinde på 80 års.. men det må man åbenbart ikke mene...selvom de fleste kvinde ikke er tilfredse med deres...det giver ikke mening, men fair nok..

Jeg er tilfreds nu og mine lignede hendes som de ser ud nu...og jeg synes dælme hun er køn ellers..

Anmeld

6. maj 2011

matryoshka

Jeg synes at hun er så fantastisk. Inspirerende, sjov og utrolig smuk!
Jeg er lige glad med om hun smider tøjet, men kan godt forstå hun gerne vil vise sin krop frem efter vægttabet!

Anmeld

6. maj 2011

AnneP

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

Syntes hun er super sej!!!

Anmeld

6. maj 2011

Cris

Jeg synes, at hun er rigtig smuk og at det har været rigtigt flot, hvordan hun kæmpede mod vægten. Jeg kan godt forstå, at hun gerne vil vise hendes dejlige krop frem nu. Men men meeeeeen... Jeg vil sige, at den som har taget billederne har fortjent et års straf uden kamara! Jeg vil tage hans fotograf "kørekort" og klippe alle hans point og lad han finde et andet job i et styk tid, så han kan tænke, hvad for nogle katastrofale billeder han har taget! Jeg tror, at hvis hun få lavet nogle rigtige flotte billeder af en GOD fotograf, ville hun bare se mega kanon godt ud frem for hele verden

Anmeld

6. maj 2011

merle2010

jeg synes hun er super flot kunne godt bruge hende under dynen en enkelt aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.