Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Mig med maven

Hvad folk gør er deres egen sag. Men jeg bryder mig ikke om folk der smider tøjet på billeder, og derefter har behov for at dele det med hele landet.

Jeg er bange for at der ligger noget bag dette behov.

Når det så er sagt, synes jeg hun er mega lækker, smuk og ser dejlig naturlig ud. Jeg var lidt nervøs for at det var  billeder jeg skulle se, men hun er jo skøn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

slettet_7530

Billederne er anstændige og ikke noget jeg ser som fy fy, behovet for at gøre det og muligvis tage skridtet længere kan jeg så ikke helt forstå, har selv tabt 50 kilo og har heller intet der hænger hvis billederne bliver taget som i omtalte session  og jeg er så 17 år ældre end hende.

Hvorfor Evas kommentar er så forbudt forstår jeg ikke helt, nu blev vi spurgt hvad vi synes og alle svarede inkl Eva, jeg havde nok også valgt at få gjort noget ved dem, og nu kan man jo altså få lavet bryster uden at de kommer op og "sidde under hagen", eller bliver "Pamela Andersson", eller "Silibabser"

Men en køn pige er hun, jeg kender hende ikke fra de unge mødre da jeg ikke bruger min tid på at se det.

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Billederne er anstændige og ikke noget jeg ser som fy fy, behovet for at gøre det og muligvis tage skridtet længere kan jeg så ikke helt forstå, har selv tabt 50 kilo og har heller intet der hænger hvis billederne bliver taget som i omtalte session  og jeg er så 17 år ældre end hende.

Hvorfor Evas kommentar er så forbudt forstår jeg ikke helt, nu blev vi spurgt hvad vi synes og alle svarede inkl Eva, jeg havde nok også valgt at få gjort noget ved dem, og nu kan man jo altså få lavet bryster uden at de kommer op og "sidde under hagen", eller bliver "Pamela Andersson", eller "Silibabser"

Men en køn pige er hun, jeg kender hende ikke fra de unge mødre da jeg ikke bruger min tid på at se det.

Ja, jeg undres over man ikek må komme med sådan en udmelding....især når så mange kvinder faktisk er kede af deres bryster, så kan det vel ikke være helt fremmed for mange kvinder og mon ikke camilla står til at kunne blive labet helt kvit og frit...hvis hun vil det.

Anmeld

6. maj 2011

Brams

Synes hun ser fantastisk ud

Anmeld

7. maj 2011

annec

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

Syntes hun er for sej. og så at vise sin krop lige præcis hvordan den er, i stedet for at lave om på den. Hun er for skøn!

Anmeld

7. maj 2011

anmaj

Eva. skriver:

Og ja, hvis hun er det er det da super...igen kan jeg huske en afstemning herinde at kun 15 % af dem der stemte og det var langt over 100 var tilfredse med deres barm..men når man nævner noget som kvinde så hedder det sig altid at alle andre er tilfredse...jeg synes som sagt det ers kønt, men jeg synes også det er synd at så smuk en pige skal rende rundt med ødelagte bryster som ligner en kvinde på 80 års.. men det må man åbenbart ikke mene...selvom de fleste kvinde ikke er tilfredse med deres...det giver ikke mening, men fair nok..

Jeg er tilfreds nu og mine lignede hendes som de ser ud nu...og jeg synes dælme hun er køn ellers..

det må du da helt sikkert synes... det var ikke et angreb.

jeg har selv tanker på at få løft efter jeg har fået overstået alt det her babyhalløj.. men skal først lige føde nummer 2 her om snart..

jeg synes nemlig heller ikke jeg gider have sådanne nogle sokker med en femmer i hver..

Anmeld

7. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hun er en flot pige som har klaret et flot vægttab! Det kan jeg da godt forstå, at man vil vise lidt frem

Anmeld

7. maj 2011

DLM

Synes det er nogle gode billeder og hun ser fantastisk ud

Anmeld

7. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Ja, jeg undres over man ikek må komme med sådan en udmelding....især når så mange kvinder faktisk er kede af deres bryster, så kan det vel ikke være helt fremmed for mange kvinder og mon ikke camilla står til at kunne blive labet helt kvit og frit...hvis hun vil det.

Nu du snakker om bryster...så var der en artikikel lige nedenunder med dette emne:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1529326.ece

Anmeld

8. maj 2011

Mum33

Eva. skriver:

Men nu blev der spurgt hvad jeg tænkte/syntes og jeg tænkte at det ville klæde hende at få de bryster lavet for det er tydeligt de er ødelagte...og ja, der er da kvinder der trives med dem de har, jeg ville bare være ked af sådan nogle hvis jeg var sådan en køn ung pige som hende...

Kan huske der var en afstemning herinde og det var omkring 15 % af dem der stemte der var glad for deres bryster..alle andre var kede af deres eller ville have dem lavet eller havde fået det gjort...så min fornemmelse både ud fra det men også fra de kvinder jeg kender er at mange er kede af deres bryster...men nu var det jo ikke det det handlede om, vel.

Bliver du provokeret af jeg skrev det da?

på hendes vegne ja. Du skrev at hun både var overvægtig og havde hængebryster. Syntes ikke der er grund til at "rakke ned" på andres krop. Men det er vi kvinder bare super til - desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.