Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Lisbeth1985

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

Synes det er skønt for hende, at hun har fået selvtilliden til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

Albertesmor skriver:

Mener du de bliver mindre naturlige fordi man vælger at få skåret det overflødige slappe hud væk og derefter syet op så de ikke hænger på navlen??

Nu er det heldigvis mig og ikke min mand herhjemme der afgør havd jeg skal gøre med min krop og det gør sig også gældende for mine bryster .

Men hvis man læser hele tråden vil man opdage at Camilla selv er nået frem til at hun vil have et brystLØFT som intet har at gøre med kunstige bryster

Alt hvad man får lavet for skønhedens skyld, det er kunstigt i mine øjne. Og nej, det er ikke min mand der bestemmer over min krop, men det er kun ham og jeg som skal glo på mig uden tøj på, og så er det da rart at han også kan lide synet.

Jeg fik selv lavet en brystreduktion som teenager, men det var fordi jeg har slidgigt i ryggen, og de var alt for tunge for mig - jeg ville aldrig have gjort det hvis det kun var for synets skyld!

Anmeld

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

Dobbeltpost...

Anmeld

10. maj 2011

Kruse90

jeg syntes hun er så gude smuk
Waw hvor er det altså flot klaret at smide 60 kilo

Anmeld

10. maj 2011

slettet_7530

Sommerfuglelarven skriver:

Alt hvad man får lavet for skønhedens skyld, det er kunstigt i mine øjne. Og nej, det er ikke min mand der bestemmer over min krop, men det er kun ham og jeg som skal glo på mig uden tøj på, og så er det da rart at han også kan lide synet.

Jeg fik selv lavet en brystreduktion som teenager, men det var fordi jeg har slidgigt i ryggen, og de var alt for tunge for mig - jeg ville aldrig have gjort det hvis det kun var for synets skyld!

Det vil sige at folk der får opereret tunge øjenlåg de er også kunstige??  der er intet kunstisgt i at skære overflødige ting væk, det er derimod kunstigt at putte diverse poser ind under huden med silikone saltvand eller sukkervand

Anmeld

12. maj 2011

Sommerfuglelarven

Albertesmor skriver:

Det vil sige at folk der får opereret tunge øjenlåg de er også kunstige??  der er intet kunstisgt i at skære overflødige ting væk, det er derimod kunstigt at putte diverse poser ind under huden med silikone saltvand eller sukkervand

Det er kunstigt så snart det er for skønhedens skyld, en person med tunge øjenlåg gør det jo fordi de genere personens syn!

Anmeld

12. maj 2011

norenberg

hun er en køn pige...men bare fordi man har tabt sig 60 kg behøver man ikke vise sig frem....har selv tabt 115 kg og har nu ikke tænkt mig og stille mig op og vise mig til hele befolkningen let påklædt....men hva...hver sin lyst...og går det videre til nøgen billeder syntes jeg hun er billig....

Anmeld

12. maj 2011

betski

norenberg skriver:

hun er en køn pige...men bare fordi man har tabt sig 60 kg behøver man ikke vise sig frem....har selv tabt 115 kg og har nu ikke tænkt mig og stille mig op og vise mig til hele befolkningen let påklædt....men hva...hver sin lyst...og går det videre til nøgen billeder syntes jeg hun er billig....

Du har ret i at man ikke behøver at vise sig frem fordi man har tabt sig. Men omvendt, er der så noget forkert i det

Det er da fedt at se den selvtillid/selvværd hun har fået efter hendes vægttage - eller nærmere i processen omkring vægttabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.