Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.304 visninger
118 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Shibby

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Aves.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

Så meget smider hun heller ikke, tænkte jeg...og min næste tanke var at hun ville have godt af et brystløft...

Men altså, man skal jo gøre hvad man lyster, efter vægttab tror jeg det er meget naturligt at man vil vise síg lidt...også selvom man som hende liiige mangler nogle flere kilo.

Men hun har da virkelig bare det smukkeste ansigt...

Anmeld

6. maj 2011

LotteGabriella

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

jeg synes, at hun ser fantastisk ud

Anmeld

6. maj 2011

Isabella_mor

jeg syntes det er cool  og det er nogle fine billeder.. jeg ville gerne tage billeder af hende, syns at hun er en stærk pige..  

Anmeld

6. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Syntes hun er smuk/pæn.

Ikke slet det hun viser og helt ærlig det må hun da om.

Henriette

Anmeld

6. maj 2011

lukasmor

Hun er stolt af sit vægttab og det er forståligt.. Genere ikke mig på nogen måde, jeg kan stadig godt lide hende.. Og så synes jeg at hun har det mest charmerende ansigt - virkelig smuk!!

ps. synes slet ikke hun har brug for et brystløft! hun har ammet 2 børn og tabt en masse kg. - det er flot hendes bryster stadig ser sådan ud!!

Anmeld

6. maj 2011

Zilke's Mor <3

jeg syntes hun er en virkelig pæn pige, når man tænker på hvordan hun har set ud

Anmeld

6. maj 2011

Amelia<3

Lukasmor skriver:

Hun er stolt af sit vægttab og det er forståligt.. Genere ikke mig på nogen måde, jeg kan stadig godt lide hende.. Og så synes jeg at hun har det mest charmerende ansigt - virkelig smuk!!

ps. synes slet ikke hun har brug for et brystløft! hun har ammet 2 børn og tabt en masse kg. - det er flot hendes bryster stadig ser sådan ud!!

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Lukasmor skriver:

Jeg synes de ser meget lange ud, men ja, det er jo sådan de ender når man har været tyk..

Anmeld

6. maj 2011

Maja88

tror nu ikke vægten har så meget betydning for brysterne- det er ski nok bestemt i forvejen om de skal hænge eller ej.

mine har altid gjort det, men nu har jeg siden jeg var 10 været en C skål og nu er de med mælk en I. var H inden jeg fødte...

men ja kunne godt overveje et brystløft når jeg engang er færdige med at få børn

men synes hun er super flot. er især vild med det hvor hun er i den hvide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.