Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Ja, jeg ved sgu ikke. 
Tror, at det er en god miskmask-blanding...

Og så er vi kvinder bare så gode til at gøre os kloge på ting, vi kun ser og egentlig ikke ved noget om. 

Det er i hvert fald en yderst ucharmerende tendens...men jeg har valgt at være åben omkring mine operationer og oplever at mange kontakter mig for liiiige at høre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mussen2

For mig handler hele debatten omkring det med at få ændret på sig selv/brysterne OGSÅ om man vil accepterer og efterleve samfundsnormen og i givet fald hvor langt man vil gå.

Jeg tror desværre, at mange er kede af noget ved sig selv pga. påvirkningen fra idealerne og det faktum, at det man i samfundet ser som værende flot og tiltrækkende afviger fra det naturlige og hvordan kroppen naturligt udvikler sig.

Jeg kan godt følge tanken om, at man laver om på sig selv, hvis der er noget man er ked af og som kan gøre man får mere livskvalitet. Jeg synes bare det er meget tankevækkende og der (bør) ligge en del overvejelser bag omkring hvorfor man egentlig ønsker at ændre på sig selv.

Men jeg synes det bringer debatten videre til hvad er så det næste? Eller hvordan er idealernerne og samfundets normer om 50 år? 

Dermed ikke sagt, at jeg er for eller imod, men jeg synes bare det er så nemt at sige: hvorfor ikke lave det om når du kan? Hvis årsagen til at man gerne vil have lavet det om, skyldes påvirkninger fra omverdenen - inddirekte eller direkte, så synes jeg det er problematisk.

Skyldes det fysiske gener, så er det selvfølgelig en helt anden sag.

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Det er i hvert fald en yderst ucharmerende tendens...men jeg har valgt at være åben omkring mine operationer og oplever at mange kontakter mig for liiiige at høre..

Det er også en langt sundere tilgang til det, tror jeg
Og så er det jo et kæmpe skulderklap, når de kontakter dig - du ser jo skidegodt ud! 
(Fik du egentlig fjernet noget af maveskindet?) 

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Mussen2 skriver:

For mig handler hele debatten omkring det med at få ændret på sig selv/brysterne OGSÅ om man vil accepterer og efterleve samfundsnormen og i givet fald hvor langt man vil gå.

Jeg tror desværre, at mange er kede af noget ved sig selv pga. påvirkningen fra idealerne og det faktum, at det man i samfundet ser som værende flot og tiltrækkende afviger fra det naturlige og hvordan kroppen naturligt udvikler sig.

Jeg kan godt følge tanken om, at man laver om på sig selv, hvis der er noget man er ked af og som kan gøre man får mere livskvalitet. Jeg synes bare det er meget tankevækkende og der (bør) ligge en del overvejelser bag omkring hvorfor man egentlig ønsker at ændre på sig selv.

Men jeg synes det bringer debatten videre til hvad er så det næste? Eller hvordan er idealernerne og samfundets normer om 50 år? 

Dermed ikke sagt, at jeg er for eller imod, men jeg synes bare det er så nemt at sige: hvorfor ikke lave det om når du kan? Hvis årsagen til at man gerne vil have lavet det om, skyldes påvirkninger fra omverdenen - inddirekte eller direkte, så synes jeg det er problematisk.

Skyldes det fysiske gener, så er det selvfølgelig en helt anden sag.

Der er to slags operationer indefor plastikkirurgi, hvis du spørger mig...der er skønhedsoperationer som feks er dem med læberne der fyldes, indlæg i baller og bryster og som laves på helt almindelige smukke kvinde, som ser ud som de nu engang gør...og så er der dem der er genopbyggende, dem der retter på noget der er ødelagt...som feks fjernet ekstra hud fra bryster eller mave, løftet øjenlåg...disse kvinder ender ikke med at ligne modeller eller noget andet samfundsnorm bestemmende...de kommer til at ligne dem selv, men der er fjernet det der feks gør det umuligt at gå i tøj uden at se mærkelig ud og som hæmmer dem i hverdagen fysisk som mentalt...

Min kirurg hun siger kun ja til hver femte der kommer til hende og hun vil helst rette oppe og genopbygge....hun laver ikke bryster på smukke piger bare fordi de lige har en idé om at de skal være større...

At få rettet noget som 35 årig eller få lavet siliconebryster som 20 årig, det kan i min optik ikke sammenlignes...

Knus Eva..

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Det er også en langt sundere tilgang til det, tror jeg
Og så er det jo et kæmpe skulderklap, når de kontakter dig - du ser jo skidegodt ud! 
(Fik du egentlig fjernet noget af maveskindet?) 

Ja, det er det nemlig og tak..

Ja, jeg fik fjernet maveskind også...120 g, tror jeg det var af ren hud og så hud fra bryster også....

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Ja, det er det nemlig og tak..

Ja, jeg fik fjernet maveskind også...120 g, tror jeg det var af ren hud og så hud fra bryster også....

Og er det gået godt uden komplikationer?

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Jeg synes hun har det SMUKKESTE SMIL og ANSIGT

Man kan godt se nogle steder på hendes krop at hun har tabt sig meget, men når man tænker på det er 60 kg synes jeg satme hun er FLOT Og det er da forståeligt hun gerne vil vise sig frem nu hun har gjort så meget for det.

Jeg kunne selv finde på at få taget billeder i den frække zone (stadig uden og vise hverken vorte eller "hul" ) når jeg får tabt alt det jeg skal.. Dog kun til "hjemmebrug"
Synes det er modigt til offentligt skue, men det er jo nærmest en del af hendes liv og være kendt nu - så klart hun også vil vise sig fra den tynde og flotte side, nu efter nogle år hvor folk har fuldt hende i bikini osv da hun var tyk.

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Og er det gået godt uden komplikationer?

Fuldstændig...havde end ikke smerter...jeg fik det lavet tirsdag eftermiddag og lørdag morgen tog jeg med toget til Bornholm med tre unger, klapvogn og det hele... og det ser altså bare så naturligt ud...så du skal endelig gøre det...men vælg din kirurg med omhu..

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Fuldstændig...havde end ikke smerter...jeg fik det lavet tirsdag eftermiddag og lørdag morgen tog jeg med toget til Bornholm med tre unger, klapvogn og det hele... og det ser altså bare så naturligt ud...så du skal endelig gøre det...men vælg din kirurg med omhu..

Ihh, det lyder godt! 

Du brugte en i Roskilde, ikke?
Ja, det er i hvert fald ikke et sted, hvor man vælger en discount-kirurg...
Nu skal jeg lige have børneræset færdiggjort og så er det ellers tid  

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Ihh, det lyder godt! 

Du brugte en i Roskilde, ikke?
Ja, det er i hvert fald ikke et sted, hvor man vælger en discount-kirurg...
Nu skal jeg lige have børneræset færdiggjort og så er det ellers tid  

Jo, Anna Jørgensen...den bedste af de bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.