Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Melbek

Eva. skriver:

Og ja, hvis hun er det er det da super...igen kan jeg huske en afstemning herinde at kun 15 % af dem der stemte og det var langt over 100 var tilfredse med deres barm..men når man nævner noget som kvinde så hedder det sig altid at alle andre er tilfredse...jeg synes som sagt det ers kønt, men jeg synes også det er synd at så smuk en pige skal rende rundt med ødelagte bryster som ligner en kvinde på 80 års.. men det må man åbenbart ikke mene...selvom de fleste kvinde ikke er tilfredse med deres...det giver ikke mening, men fair nok..

Jeg er tilfreds nu og mine lignede hendes som de ser ud nu...og jeg synes dælme hun er køn ellers..

Hvis en 80 årig, har sådan nogle patter, tror jeg sq hun skal være heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

slettet_7530

Rikke&Liam skriver:

Nu du snakker om bryster...så var der en artikikel lige nedenunder med dette emne:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1529326.ece

Jamen så har hun jo set det samme som Eva og jeg

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

Hvis nogen kalder hende overvægtig fejler de sgu da noget. Hun burde ikke tabe sig mere nu. Syntes hun ser normal ud. Hvad end hun vejer nu,så passer det til hende  Forstår godt hun vil ha et brystløft! Syntes det værste ved de billeder er alarmen og prisskiltet på tøjet,-symbolik for at hun skulle være til salg..Skodbilleder.. Er sikker på hun ku få taget nogen der var bedre

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

Jeg syns hun viser sig frem på en meget værdi måde  til hende

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Rikke&Liam skriver:

Nu du snakker om bryster...så var der en artikikel lige nedenunder med dette emne:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1529326.ece

Jeg kan så godt forstå hende....har jo stået med præcis det samme og hvor er det bare trist at have tabt sig og så ende med noget der ser helt forkert ud i forhold til resten.

Så ja, min udmeldning passede jo så meget godt sammen med den faktiske virkelig og Camillas følelser og syn på brysterne efter vægttab....en så smuk kvinde, skal da ikke have så ødelagte bryster....hvor er det godt for hende at hun skal ahve dem lavet, det bliver hun helt sikkert glad for.

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Jamen så har hun jo set det samme som Eva og jeg

Ja, men man må nok bare ikke sige det højt.. jeg ser intet negativt i mine udmeldinger og jeg kan om nogen forstå hendes valg...hun bliver da bare alt for lækker og så uden man kan se at hun har været så stor...man har som førfed, bare så meget brug for at sige farvel til alt der minder om det der var engang...det er jo en fysisk og mental omvæltning og man skal virkelig arbejde med at få begge dele til at hænge sammen i en større enhed...men det ved du jo også alt om..

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

I.E.K. skriver:

på hendes vegne ja. Du skrev at hun både var overvægtig og havde hængebryster. Syntes ikke der er grund til at "rakke ned" på andres krop. Men det er vi kvinder bare super til - desværre.

Hvorfor vil kvinder gerne vende fakta til noget negativt...det er da utroligt...men den eneste som faktisk er enig med mig er Camilla, der skal have lavet bryster. Måske er jeg ikke så oversensitiv fordi jeg selv har været der...og hun har da hængebryster, det kan hun da ikke skjule på sådanne billeder...Og nu blev der spurgt om hvad vi tænkte ved de billeder....jeg sidder jo ikke og retter på alle dem eller hidser mig op på alle dem der ikke mener det jeg gør..jeg kommer faktisk bare med min mening. Du tolker og lægger en masse negativt i det.

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

Hun HAR hængebryster. Hun vil ha et løft hvilket jeg udemærket forstår! Et bryst der er så stort som hænger er som ofte skyld i nakke,skulder og rygsmerter

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Shibby skriver:

Hun HAR hængebryster. Hun vil ha et løft hvilket jeg udemærket forstår! Et bryst der er så stort som hænger er som ofte skyld i nakke,skulder og rygsmerter

Kan jeg sørme godt forstå hun vil....og der er mange gener ved sådanne bryster, psykiske som fysiske...hvor bliver hun bare toplækker, altså.. så sejt gået med vægttab og så nu hun lige får rettet resten op..

Anmeld

9. maj 2011

BinaMor

jeg syntes hun er en mega flot pige med fine bryster. og jeg syntes det er synd at man i disse dage skal føle man har grimme hængebryster bare fordi de ikke mere stikker én ned hvis man står overfor. men det er en helt anden snak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.