Camilla framnes (fra de unge mødre) smider tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Faith

Lukasmor skriver:

Hun er stolt af sit vægttab og det er forståligt.. Genere ikke mig på nogen måde, jeg kan stadig godt lide hende.. Og så synes jeg at hun har det mest charmerende ansigt - virkelig smuk!!

ps. synes slet ikke hun har brug for et brystløft! hun har ammet 2 børn og tabt en masse kg. - det er flot hendes bryster stadig ser sådan ud!!

Helt enig! Synes hun har super flotte bryster når man tager i betragtning at hun har født og ammet 2 børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mi

Hun smider jo egentlig ikke rigtig tøjet, jeg har i hvert fald mindre tøj på når jeg ligger på stranden, så det er da nogle sobre billeder. Kan ikke helt forstå hvorfor billederne skal deles med hele danmark, men jeg er nok også lidt gammeldags.

Vi er jo alle bygge forskellig og det er godt at se en pige som ikke ligner en supermodel og stadig kan være forbilled for unge piger  

Anmeld

6. maj 2011

Kamulla

hun ser bare tisse godt ud

Anmeld

6. maj 2011

Ina33

Jeg har stor respekt for Camilla og hendes måde at være på.

Jeg synes at hun tager sig rigtig godt ud på TV, og jeg har intet ondt at sige om hende.

At hun vælger at "smide tøjet" synes jeg er helt hendes egen sag. Jeg er dog så gammeldags, at jeg bare generelt ikke bryder mig om at man smider tøjet for hele verdenen. Men vi er jo heldigvis alle sammen forskellige, og gud ske tak og lov for det.

Jeg synes uanset hvad, at Camilla stadig er super sej!

Anmeld

6. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Synes seriøst hun er så smuk og charmerende... der er noget super naturligt over hende...

hun har altid været min farvorit i d.u.m synes hun er en super god mor og respekt for hende og Christian...

Anmeld

6. maj 2011

heaven

jeg synes virkelig hun er SÅ køn og flot - virkelig.... jeg synes sgu hun har gjort det godt - jeg kan sgu godt forstå hun er stolt

Jannie - der synes hun har en naturlig krop

Anmeld

6. maj 2011

sarahb

det er jo slet ikk at smide tøjet, dem der ligger mavebilleder herind hvor de kun dækker brysterne er meget mere nøgne end det der.
Men hvor er det SEJT hun har tabt sig sådan og så cool hun står ved det og har fået selvtillid til at gøre det. Har dyb respekt for at hun har tabt sig som hun har og ikke bare sider og daser på sofaen og bliver større og større.
Hun er for sej!

Anmeld

6. maj 2011

Halbschön

Eva. skriver:

Jeg synes de ser meget lange ud, men ja, det er jo sådan de ender når man har været tyk..

Elsker din ærlighed Eva ;-).....og pyt med de hænger, bare de hænger lige langt ;-)

Anmeld

6. maj 2011

Mira0911

Shibby skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1550263.ece#g1550177=1

Hvad syntes i?

Hvad synes du selv!?! 

Gode billeder af hende... Flot at hun tør springe ud i det... 

Anmeld

6. maj 2011

anmaj

jeg synes det er sejt gjort... hun har virkeligt kæmpet for at tabe sig så meget, og synes hun er virkelig køn.

derudover så synes jeg det er fint hun ikke har fået et løft som eva snakker om, for hvis hun er tilfreds er der jo ingen grund til at ændre ved det...

al respekt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.