Jeg synes også kvinder på 18-20 år skal have ret til at have hjælp. Man kan jo sige, at det giver sig selv, at der er en øvre grænse, for på et tidspunkt er kroppen bare for gammel til at producere børn, og det synes jeg er fair nok. Eller forstå mig ret, det er ikke fordi jeg ikke mener "ældre" folk ikke har ret til børn, men jeg ville være ked af at mine forældre nærmede sig 70, når jeg var 20
Men det er en anden snak.
Kan ikke se nogen årsag til at kvinder på fx 20 ikke skulle have hjælp. Nu er jeg kun et år ældre end det (eller ok, bliver godt nok 22 på mandag, men stadig), og jeg kan ikke se, hvad der gør, at jeg personligt ikke skulle have hjælp, hvis jeg stod det sted. Vi er begge meget modne af vores alder. Fester, alkohol, ungdomsgejl siger os intet. Vi er et godt sted i livet, vi er i gang med gode uddannelser, som vi godt kan klare trods baby, og vi har meget at tilbyde og en fin økonomi. Hvorfor skulle vi så ikke have ret til at få hjælp, såfremt vi ikke kunne af naturlige årsager? Jeg vil, og har altid ville, have børn i en relativt ung alder, da jeg mener det har været enormt gavnligt på mit forhold til mine forældre, at de også var unge (min mor var 22, min far knap 30). Så derfor kan jeg ikke se, hvorfor jeg skulle tvinges til at vente til jeg var 25 eller sådan, når vi har masser at tilbyde nu 
Anmeld