Eva. skriver:
Hvis der ikke er det, mener I så det er ok at man kan få hjælp til at få børn når man er 18-20 år...burde der være en nedre grænse også...eller er det helt fint at en på 18 år kan vælge at få hjælp af det offentlige til at få børn...?
Kom lige til at tænke på det da jeg flere gange har læst og oplevet at meget unge piger får denne hjælp...
Jeg kan helt ærligt ikke se hvad du vil med denne her debat - for ligegyldigt hvad folk siger herinde - har du jo din meget klare holdning til emnet,. den er da absolut ikke til at rokke 
Jeg synes det er lidt trist, at have det syn på 18-20 årige.. Har man ikke et tilstrækkeligt forælderpotentiale på baggrund af at man er under 25 år? Tror du ikke man kan have økonomi, kærlighed, struktur og opdragelsesevne på grund af en alder? Jeg synes det er en meget grov måde at sætte tingene op på...
Så kan man da vende den om og sige at folk over 35 ikke burde få hjælp - der er ikke så meget energi aldersbetinget mere, man har en væsentlig større risiko for at få børn med handicap over den alder osv. osv - ( Jeg har IKKE den holdning, det var blot for at sætte tingene lidt i perspektiv)
Jeg synes det er fair der er en øvre grænse, da den øvre grænse i forvejen er rimelig høj.. Kvinder oppe i den alder, har bare ikke kropsligt den samme evne og det samme potentiale som man har når man er yngre osv. osv.
Jeg er 21 år - føder når jeg er 22 år. Jeg er lykkelig sammen med min babys far, og jeg kan da lige love dig for at jeg bliver en lige så god, elskelig, ansvarsfuld og struktureret mor, med gode råd, kys på kinden og godnat læsning, som lige præcis en mor på over 25 !
Anmeld