Er der ingen nedre grænse for at få hjælp til at få børn...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.722 visninger
98 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Aves.

Hvis der ikke er det, mener I så det er ok at man kan få hjælp til at få børn når man er 18-20 år...burde der være en nedre grænse også...eller er det helt fint at en på 18 år kan vælge at få hjælp af det offentlige til at få børn...?

Kom lige til at tænke på det da jeg flere gange har læst og oplevet at meget unge piger får denne hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Fru Nielsen

Ja selvfølgelig..... Skal da ikke komme an på alder om man kan få hjælp til at få børn eller ej!

Anmeld

4. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg mener helt klart, at der skal være en nedre grænse for, at få hjælp til, at få børn. Man skal ikke have hjælpe som 18-20 årig. Lad tiden råde og hvis man stadigvæk ikke kan som f.eks. 25 årig synes jeg det er ok, at få hjælp

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

MoarHvidovre skriver:

Ja, jeg mener helt klart, at der skal være en nedre grænse for, at få hjælp til, at få børn. Man skal ikke have hjælpe som 18-20 årig. Lad tiden råde og hvis man stadigvæk ikke kan som f.eks. 25 årig synes jeg det er ok, at få hjælp

Ja, jeg tænker altså også at der skulle være en nedre grænse, såvel som der er en øvre...

Anmeld

4. maj 2011

eElak

Eva. skriver:

Hvis der ikke er det, mener I så det er ok at man kan få hjælp til at få børn når man er 18-20 år...burde der være en nedre grænse også...eller er det helt fint at en på 18 år kan vælge at få hjælp af det offentlige til at få børn...?

Kom lige til at tænke på det da jeg flere gange har læst og oplevet at meget unge piger får denne hjælp...

Jamen er det nu ikke sådan at man skal betale sig til hjælpen med at få børn?

Jeg tror da næppe at unge på 18-20 år har råd til at få hjælpen til at få børn, hvis det koster 50.000-100.000 kroner.

Den er svær - for jo... alle skal behandles ligeværdigt.. Men alligevel så synes jeg godt at der kunne være en grænse et eller andet sted..

Men ok - hvis man er barnløs, kan det jo komme i alle aldre, og det er jo nok ikke liiiige noget som forsvinder, bare fordi man er nogle år ældre (mere tværtimod)...

Anmeld

4. maj 2011

eElak

Fru Nielsen skriver:

Ja selvfølgelig..... Skal da ikke komme an på alder om man kan få hjælp til at få børn eller ej!

det gør det jo i forvejen ved den øvre grænse ;-)

Anmeld

4. maj 2011

Bshizzle

Eva. skriver:

Har faktisk aldrig tænkt på..

Men jeg vil nok osse mene at man ikke skal dømme folk på deres unge alder.
De ønsker lige så meget som f.eks en på 30 at få børn, og der er ingen tvivl om at de osse kan ta vare på et barn hvis de er moden nok..

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

KaLee skriver:

Jamen er det nu ikke sådan at man skal betale sig til hjælpen med at få børn?

Jeg tror da næppe at unge på 18-20 år har råd til at få hjælpen til at få børn, hvis det koster 50.000-100.000 kroner.

Den er svær - for jo... alle skal behandles ligeværdigt.. Men alligevel så synes jeg godt at der kunne være en grænse et eller andet sted..

Men ok - hvis man er barnløs, kan det jo komme i alle aldre, og det er jo nok ikke liiiige noget som forsvinder, bare fordi man er nogle år ældre (mere tværtimod)...

Så meget koster det ikke...så et par på 18 år ville som nok også kunne finde penge til det...men du kan gå ind som 18-20 årig og få hjælp til feks et donorbarn...

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Bshizzle skriver:

Har faktisk aldrig tænkt på..

Men jeg vil nok osse mene at man ikke skal dømme folk på deres unge alder.
De ønsker lige så meget som f.eks en på 30 at få børn, og der er ingen tvivl om at de osse kan ta vare på et barn hvis de er moden nok..

Det handler ikke om modenhed...eller om at man skal vurdere på om man er egnet...det tror jeg også en kvinde på 45 år er, men der mener jeg også der er en øvre grænse...

Anmeld

4. maj 2011

Alína Hólm

JEG synes bestemt at alle skal have hjælp hvis de har brug for det."

jeg har pr´vet i stykke tid at blive gravid har en sön, og pröver igen, jeg vil gerne få hjælp hvis jeg kan, er 18!!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.