Betalte I for at bo hjemme...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

DLM

Jeg nåede det aldrig da jeg teknisk set flyttede hjemme fra da jeg var 15. men jeg betalte 500 kr for at bo hos mine svigerforældre da vi boede der 1 år før vi flyttede for os selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

mn

Eva. skriver:

da I begyndte at tjene penge/få su eller boede i bare gratis? Og hvad med jeres børn, skal de betale når den tid kommer?

Jeg er helt klart af den holdning at mine skal give noget, en vis del af deres indkomst for at bo hjemme, når eller hvis de får en indkomst, det koster jo at have voksne mennesker boende...så vil den ene halvdel går til mig og den anden ind på en konto.

Jeg selv flyttede hjemmefra som 18 årig så har ikke betalt for at bo hjemme, min søster skulle bare give 1000kr som alle røg ind på en konto...hun boede hjemme til hun var 24 år...god opsparing...

Hvad gjorde I og hvad tænker I om egne unger..?

nej jeg gjorde ikke, men flyttede stort set også lige efter jeg begyndte at have en indkomst, men skulle heller ikke have betalt hvis jeg blev boende hjemme og når jeg får børn skal de heller ikke betale for at bo hjemme, i min verden virker det helt forkert at tjene penge på at have børn af sine børn. men det er nok bare min holdning

Anmeld

4. maj 2011

Frk.Nissen

metteswn skriver:

nej jeg gjorde ikke, men flyttede stort set også lige efter jeg begyndte at have en indkomst, men skulle heller ikke have betalt hvis jeg blev boende hjemme og når jeg får børn skal de heller ikke betale for at bo hjemme, i min verden virker det helt forkert at tjene penge på at have børn af sine børn. men det er nok bare min holdning

Helt enig

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth85

Jeg betalte ikke, da jeg boede hjemme og fik SU. Mine forældre ville det bedste for os børn, og det var ikke at begynde at forlange penge for at bo under deres tag.

Min søster har boet en del længere hjemme end jeg, og hun betalte heller ikke. Man skal ikke gøre forskel.

Min søn er velkommen i mit hus UDEN betaling så længe han vil - når man bor hjemme, så ser jeg ingen grund til, at ens barn skal betale. DOG hvis han ikke er flyttet inden han er 30, ja så får han nok et spark bagi

Anmeld

4. maj 2011

signe.

Eva. skriver:

da I begyndte at tjene penge/få su eller boede i bare gratis? Og hvad med jeres børn, skal de betale når den tid kommer?

Jeg er helt klart af den holdning at mine skal give noget, en vis del af deres indkomst for at bo hjemme, når eller hvis de får en indkomst, det koster jo at have voksne mennesker boende...så vil den ene halvdel går til mig og den anden ind på en konto.

Jeg selv flyttede hjemmefra som 18 årig så har ikke betalt for at bo hjemme, min søster skulle bare give 1000kr som alle røg ind på en konto...hun boede hjemme til hun var 24 år...god opsparing...

Jeg flyttede hjemmefra som 17 årig - af egen fri vilje, og ikke fordi der var problemer eller noget.. Jeg tror helt sikkert at hvis jeg var blevet boende hjemme skulle jeg begynde at betale fra jeg var 18.. Jeg startede med at arbejde som 13 årig, og der mente min mor dog alligevel ikke jeg skulle betale for at bo hjemme, men fra jeg var 18 skulle jeg.. jeg flyttede så for mig selv inden Og synes også det er helt i orden at mna skal betale.. man er jo en dyr investering for de kære forældre

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth85

metteswn skriver:

- Enig! (Hvis nogen skulle være i tvivl? )

Anmeld

4. maj 2011

Nalle

Jeg betalte ikke for at bo hjemme, men flyttede dog også hjemmefra da jeg var 17

Ved ikke hvad mine børn skal til den tid, hvis de ikke flytter hjemmefra når de er blevet 18

Anmeld

4. maj 2011

sweet

Eva. skriver:

jeg betalte 800 kr for at bo hjemme da jeg blev 18 og kom på su, og det syntes jeg var helt fair... og har tænkte at mine børn skal da også når der engang kommer nogen og de når den alder..

Anmeld

4. maj 2011

GitteC78

Min søster og jeg boede gratis hjemme da vi studerede og fik SU, da min søster begyndte at arbejde, betalte hun for at bo hjemme. Jeg flyttede hjemme fra da begyndte at tjene penge og tog min uddannelse.

Anmeld

4. maj 2011

LinLin

Jeg betalte ikke noget for at bo hjemme (flyttede efter 3g - knapt 19 år...) og er ærligt talt ikke nået så langt i tankerne omkring det ifht mine drenge, da den ældste er 4½

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.