Tutte skriver:
Nej det skal de ikke! De må gerne hvis de har lyst, betale et beløb hver måned, som bliver sat ind på en konto som de får når de flytter hjemmefra eller noget..
Jeg skulle betale 2500-3000 hver måned fra jeg var 15! Jeg fik hver måned 1100,- fra staten fordi min far var førtidspensionist.. Og udover det fik jeg mine børnepenge i hånden hver 3 måned som var på 2200.. Det var et lille regnstykke som ikke går op, og derfor kunne jeg jo heller ikke betale til min mor.. Så derfor skyldte jeg hende hver måned ca. 1500-2000,- Hvilket har resulteret i, at jeg idag står i kæmpe gæld til min mor! Så nej mine børn skal ikke betale! Jeg får dem ikke fordi jeg skal tjene penge på dem..
Jamen det har da intet at gøre med, at man skal tjene penge på dem? I hvert fald ikke for de flestes vedkommende tillader jeg mig, at udtale mig om. Det hele handler vel om, at vi gerne vil lære vores børn at det koster penge at bo et sted sådan så de ved hvad det vil sige. Bare el, vand og varme alene kan da hurtigt løbe op i en 2-300 kr om mdr hvis de vel og mærke bruger lige så meget som de teenagere der findes i dag. De ser både fjernsyn, hører musik, er på pceren samtidig sådan 24-7 så der bliver brugt en del. Jeg synes kun det er fornuftigt, at lære dem at betale så de ved, hvad det vil koste. Jeg vil jo også lære dem at lave mad, vaske tøj osv.
Desuden tænker jeg faktisk på, at din mor skal da hoppe i havet. Se DET kan man kalde, at tjene på sine børn! 
Anmeld