Hvor mange herinde er fitness gudinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Sunflower

Dinna88 skriver:

Haha, det må jeg jo næsten være! Og så regner det i dag, hvor jeg har tid... Og det er KOLDT! Så jeg hopper lige over i dag.   

Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

lykkekevin

Mut skriver:

Dejligt , synes der er mange der går til spinning efterhånden

ja har gået til det før har bare lige haft en lang pause hehe det super dejlig

Anmeld

3. maj 2011

Dinna88

Sophie26 skriver:

melder mig ind - går det 2-3 mdr - melder mig ud

Synes det sværeste er at vedligeholde det

Så er det jo den forkerte fremgangsmåde. Hvad laver du i fitness? Det er jo åbenbart ikke noget der interesserer dig, siden du melder dig ud. Der er SÅ uendeligt mange muligheder for at røre sig, så at du er i den dumme rutine, er jo dumt

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Mut skriver:

Anmeld

3. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Haha, det må jeg jo næsten være! Og så regner det i dag, hvor jeg har tid... Og det er KOLDT! Så jeg hopper lige over i dag.   

Jaa!

- Her regner det ikke, men koldt er det , og så blæser det ! Man må også godt nyde en fridag fra træningen engang imellem..smiler..

Anmeld

3. maj 2011

Fru Hansen

ÅH altså jeg elsker at gå til fitness. Hvis det ikke var for mine tre børn og mit dagplejejob på 48timer ugl så gik jeg til fitness hver dag Som det er nu kommer jeg afsted ca. 2 gange ugl og nogle uger må jeg springe helt over.
Desværre er jeg ca. 30 kg overvægtig og det kan ike ses at jeg går til fitnessMen jeg elsker det.

Jeg har lige skiftet center og glæder mig til at starte i fitnessdk i morgen.

Anmeld

3. maj 2011

Kloster

Jeg har stemt nej. Jeg løber i stedet for. Men når vinteren træder til, tager jeg 3-4 måneder i fitness. Der gider jeg ikke løbe så langt, men så bruger jeg maskinerne lidt. Målet i de 3-4 måneder er, ikke at tabe kondition. Jeg får den heller ikke øget.

Jeg synes, det er død-kedeligt at være i fitness.

Anmeld

3. maj 2011

.....

fru-nielsen skriver:

ÅH altså jeg elsker at gå til fitness. Hvis det ikke var for mine tre børn og mit dagplejejob på 48timer ugl så gik jeg til fitness hver dag Som det er nu kommer jeg afsted ca. 2 gange ugl og nogle uger må jeg springe helt over.
Desværre er jeg ca. 30 kg overvægtig og det kan ike ses at jeg går til fitnessMen jeg elsker det.

Jeg har lige skiftet center og glæder mig til at starte i fitnessdk i morgen.

Jeg synes nu at det er sejt af dig, at du prøver på at komme afsted alligevel . Held og lykke med træningen i det nye center

Anmeld

3. maj 2011

.....

Kloster skriver:

Jeg har stemt nej. Jeg løber i stedet for. Men når vinteren træder til, tager jeg 3-4 måneder i fitness. Der gider jeg ikke løbe så langt, men så bruger jeg maskinerne lidt. Målet i de 3-4 måneder er, ikke at tabe kondition. Jeg får den heller ikke øget.

Jeg synes, det er død-kedeligt at være i fitness.

Lyder ikke dårligt..så får du lidt afveksling 

Anmeld

3. maj 2011

Sphynxlover

Dinna88 skriver:

Så er det jo den forkerte fremgangsmåde. Hvad laver du i fitness? Det er jo åbenbart ikke noget der interesserer dig, siden du melder dig ud. Der er SÅ uendeligt mange muligheder for at røre sig, så at du er i den dumme rutine, er jo dumt

jamen har været på diverse hold - spinning - aerobic - pump osv men tror mere jeg mangler en fast træningpartner dig kan slæbe mig afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.