Hvor mange herinde er fitness gudinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

.....

Baby-støv skriver:

synes virkelig de ligner nogle tosser dem der hopper rundt deroppe Men det er mit liv kort til...

Haha, det synes jeg virkelig også sommetider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

twinboys

Mut skriver:

Det har jeg hørt meget godt om

det er skide skægt

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Noahmor skriver:

Ja, og som sat, hvor er det åndssvagt, når man ved, hvor godt det er for én. 

Og tænker allerede nu at jeg melder mig ud, når jeg starter arbejde igen for har da umuligt tid til det, når jeg også skal arbejde. 

Nej, der går altså også meget tid med det. Jeg køre fra job omkring 15.30-16.00 og de dage jeg træner er jeg først hjemme ved halv 7 tiden

Jeg fatter ikke hvordan man kan få det til at hænge sammen når man også har børn

Anmeld

3. maj 2011

.....

-Milla- skriver:

Jeg går til fitness for at holde mig i form.
Inden jeg blev gravid spillede jeg fodbold 4 gange om ugen, så da jeg ikke måtte det mere, måtte jeg finde et godt alternativ til at holde mig i form.
I starten løb jeg flere gange om ugen og (forsøgte)dyrkede yoga hjemme.
Da der så åbnede en fitnessworld tæt på hvor jeg bor, var det oplagt at fortsætte træning der.
Jeg er nu i 34. uge og træner stadig, dog kun 1-2 gange om ugen, og ihh hvor jeg nyder det.
Men jeg glæder mig godt nok også til at komme i gang med fodbold igen en gang efter fødslen.
God fornøjelse med træningen.

Hvor er det dejligt, at du kan træne lidt selvom du er gravid, når du nu nyder det så meget

- Mange tak, glæder mig meget

Anmeld

3. maj 2011

.....

MalleH skriver:

Det håber jeg, måske kan det supplere op med at jeg cykler 4 km om dagen, til og fra skole.  

Ja, det lyder ikke helt dårligt

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Noahmor skriver:

Jeg er i et center kun for kvinder, hvor det er cirkeltræning. Netop fordi jeg ikke orker at stå og kigger på de alt for selvfede typer, der ikke kan træne, hvis ikke de kan se sig selv i spejlet. 

Hvor jeg går er der masser af forskellige kvindetyper. 

Jeg orker bare ikke den måde kroppen dyrkes på for en del i sådan et center...kvinder og mænd...det er bare så langt fra mig....også det der med at stå med andre, jeg bruger mit løb lige så meget for min sjæl, til et frirum...og så synes jeg det er så kedeligt...virkelig kedeligt...

Anmeld

3. maj 2011

.....

Sunflower skriver:

Det er også lækkert - BAGEFTER Jamen jeg laver bare alm. styrketræning, en gang i mellem når det slår klik, så melder jeg mig til en af danseholdene, men jeg har ikke ret meget rytme i kroppen så jeg forstår ikke helt selv hvorfor jeg gør det

Det skal altså lige siges at jeg på ingen måde ligner en der går i fitness flere gange om ugen, jeg har desværre arvet min mors topmave Ihh den ville jeg gerne af med...

Haha, rytme eller ej, så skal man da gøre det hvis det er sjovt

Jeg har også top mave selvom jeg er slank , alt det jeg tager på sætter sig nemlig der. FY! - Det skal sætte sig på mine lår i stedet , så glæder mig til at se hvordan det bliver, når jeg kommer igang med at træne.

Anmeld

3. maj 2011

.....

FruRafn skriver:

lige dét hold har jeg ikke prøvet, men det skulle også være super:-) Jeg går fast til stepfit og latinmix+retromix (dobbeltime) og så alm. træning de andre gange om ugen. Det synes jeg giver et meget godt mix:-)

Jeg prøver det lige, for at se om det er noget for mig . Har læst om latinmix, og det lød godt nok også sjovt , så det overvejede jeg også et lille sekund

Anmeld

3. maj 2011

Dinna88

Jeg gjorde i vinters, men ser ingen nytte i det, når jeg kan træne udenfor! Så er 200 kr godt nok mange penge + luften i et center er bare ikke lige så sund som den udenfor 

Så jeg er vel.... Jeg betaler bare ikke for det. Dvs. jeg styrketræner heller ikke længere, men jeg har dog markerede mavemuskler, som jeg er ret glad for! 

Anmeld

3. maj 2011

.....

twinboys skriver:

det er skide skægt

- Hvor lang tid har du gået til det nu så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.