Hvor mange herinde er fitness gudinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Går du i Fitness?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.748 visninger
98 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

.....

Nu skal jeg selv til at komme igang med fitness her om 2 måneders tid, og glæder mig som bare fandens til at komme i form , det har jeg ønsket i lang tid. Er slank i forvejen, men vil gerne have nogen mavemuskler, mere markante lår muskler, og så ellers få en god kondition .

Så synes jeg at det kunne være sjovt at hører, hvor mange herinde fra som også går til fitness? eller som snart skal starte til det, ligesom mig - og hvorfor du går til fitness?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Sunflower

Normalt er jeg afsted 3 gange om ugen. Nu er vi i fertilitetsbehandling og så skal man passe lidt på med træningen, så det er desværre ikke blevet til så meget på det sidste

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Jeg kan ikke finde på noget der er mere kedeligt end det...har gået til det engang for at støtte en veninde i vægttab, men mit liv er virkelig for kort til fitness...

Anmeld

3. maj 2011

Noahmor

Jeg mangler en der hedder "kommer afsted, fordi jeg ved jeg har godt af det, men skal overtale mig selv hver gang" 

Men har det jo godt bagefter, så er lidt dumt. 

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Noahmor skriver:

Jeg mangler en der hedder "kommer afsted, fordi jeg ved jeg har godt af det, men skal overtale mig selv hver gang" 

Men har det jo godt bagefter, så er lidt dumt. 

Sådan en manglede jeg også

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

Jeg kan ikke huske om jeg overhovedet har løbet en tur engang?!

Anmeld

3. maj 2011

Noahmor

Sunflower skriver:

Sådan en manglede jeg også

Ja, og som sat, hvor er det åndssvagt, når man ved, hvor godt det er for én. 

Og tænker allerede nu at jeg melder mig ud, når jeg starter arbejde igen for har da umuligt tid til det, når jeg også skal arbejde. 

Anmeld

3. maj 2011

twinny

gider dælme ikk..  

Anmeld

3. maj 2011

.....

Sunflower skriver:

Normalt er jeg afsted 3 gange om ugen. Nu er vi i fertilitetsbehandling og så skal man passe lidt på med træningen, så det er desværre ikke blevet til så meget på det sidste

3 gange om ugen, lyder også lækkert . Selvom du ikke kan så meget lige nu, kan du undskylde dig med at det ikke er fordi du er doven, hihi . Hvad plejer du så at træne?

Anmeld

3. maj 2011

.....

Eva. skriver:

Jeg kan ikke finde på noget der er mere kedeligt end det...har gået til det engang for at støtte en veninde i vægttab, men mit liv er virkelig for kort til fitness...

Haha, kender mange som deler samme mening med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.