FruRafn skriver:
Hvis han er storryger og drikker meget kaffe, så har han også en ret høj forbrænding jo:-)
Personligt kan jeg ikke cykle 30 km/t på min mormor-cykel og slet ikke herinde i byen, det ville jo være direkte livsfarligt at forsøge, så det kan jeg gøre til fitness. Og så det med at der er en instruktør på holdene der bestemmer tempoet, det får i hvert fald mig til at presse mig selv til det alleryderste, på en måde jeg nok ikke ville gøre hvis jeg stod på en stepbænk hjemme i stuen.
Men hvis du synes du er glad for at dyrke motion i det fri, så er det jo dejligt:-)
Det betyder ikke at andre ikke kan gøre det 
Mht. til cyklen, så nævnte du intet om udstyr, bare at man ikke kan få det samme ud af det. Så du kan sagtens klare det med cyklen ude - du skal bare kæbe udstyret. Jeg har da også købt puls/navigationsur samt løbetøj til udendørs, og snart skal jeg have mig et lille bælte med flasker - hvilket jo ikke er nødvendigt i fitness.
Det er jo bare træls, at du ikke kan presse dig selv til det yderste - men det er der jo andre der kan. Og derved behøver de ikke en instruktør, som f.eks. undertegnede.
Jep, jeg synes det er herligt at spare pengene/tiden, samt at få frisk luft, især fordi jeg er studerende, hvor hjernen har brug for det friske luft
Anmeld