Hvor mange herinde er fitness gudinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Meliora

Dinna88 skriver:

Nu ved jeg ikke med din omgangskreds, men dem omkring mig der løber - det er altså 10 eller 15 km pr gang. Det handler ikke om tid. Og to km i moderat løb, det giver godt. Det er meget sort på hvidt, det du opstiller.

Hvis man træner for at tabe sig, så er det klart, at der skal mere til end den daglige gang/cykling. Og der er en times gang om dagen faktisk nok - min far er et godt eksempel. Han går 7 km/t, i en time, dvs. 7 km om dagen i godt tempo. På tre måneder tabte han 20 kg ved dette, og ved kostomlægning. Der skal påpeges at han er storryger og drikker meget kaffe. Så det er slet ikke så sort på hvidt, som du ser det.

Ydermere - det du gør på cyklen i fitness, kan du gøre udenfor. Så hvad er det du mener, at man kan i fitness, som man ikke kan udenfor?

Hvis han er storryger og drikker meget kaffe, så har han også en ret høj forbrænding jo:-)

Personligt kan jeg ikke cykle 30 km/t på min mormor-cykel og slet ikke herinde i byen, det ville jo være direkte livsfarligt at forsøge, så det kan jeg gøre til fitness. Og så det med at der er en instruktør på holdene der bestemmer tempoet, det får i hvert fald mig til at presse mig selv til det alleryderste, på en måde jeg nok ikke ville gøre hvis jeg stod på en stepbænk hjemme i stuen.

Men hvis du synes du er glad for at dyrke motion i det fri, så er det jo dejligt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Dinna88

FruRafn skriver:

Hvis han er storryger og drikker meget kaffe, så har han også en ret høj forbrænding jo:-)

Personligt kan jeg ikke cykle 30 km/t på min mormor-cykel og slet ikke herinde i byen, det ville jo være direkte livsfarligt at forsøge, så det kan jeg gøre til fitness. Og så det med at der er en instruktør på holdene der bestemmer tempoet, det får i hvert fald mig til at presse mig selv til det alleryderste, på en måde jeg nok ikke ville gøre hvis jeg stod på en stepbænk hjemme i stuen.

Men hvis du synes du er glad for at dyrke motion i det fri, så er det jo dejligt:-)

Det betyder ikke at andre ikke kan gøre det

Mht. til cyklen, så nævnte du intet om udstyr, bare at man ikke kan få det samme ud af det. Så du kan sagtens klare det med cyklen ude - du skal bare kæbe udstyret. Jeg har da også købt puls/navigationsur samt løbetøj til udendørs, og snart skal jeg have mig et lille bælte med flasker - hvilket jo ikke er nødvendigt i fitness.

Det er jo bare træls, at du ikke kan presse dig selv til det yderste - men det er der jo andre der kan. Og derved behøver de ikke en instruktør, som f.eks. undertegnede.

Jep, jeg synes det er herligt at spare pengene/tiden, samt at få frisk luft, især fordi jeg er studerende, hvor hjernen har brug for det friske luft  

Anmeld

4. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Mut skriver:

Nu skal jeg selv til at komme igang med fitness her om 2 måneders tid, og glæder mig som bare fandens til at komme i form , det har jeg ønsket i lang tid. Er slank i forvejen, men vil gerne have nogen mavemuskler, mere markante lår muskler, og så ellers få en god kondition .

Så synes jeg at det kunne være sjovt at hører, hvor mange herinde fra som også går til fitness? eller som snart skal starte til det, ligesom mig - og hvorfor du går til fitness?

Jeg er til zumba 3 gange om ugen (hvis jeg ikke er i en dagvagt) og i den forbindelse tager jeg 30 min styrketræning (mandag mave/ryg, tirsdag baller/lår og torsdag arme)

Så cykler jeg 16 km ca 4 gange om ugen og på mandag starter jeg på løbetræning

Anmeld

4. maj 2011

4xGreve

hehe jeg meldte mig ind igår - hold træning - bodycombat- og i love it.. går der ikke for at tabe mig men for at blive strammet op og for at støtte min søster i hendes vægt tab

Anmeld

4. maj 2011

betski

Jaa!! det gør jeg og jeg kan ikke undvære det Det gør mig glad, giver mig mulighed for at få ro på tankerne - ja det er den rene terapi Men mine besøg i fitness centret er knap så ofte siden Zumb a   kom ind i mit liv

Anmeld

4. maj 2011

Tulle28

Går til fitness men når vejret er godt som nu vil jeg hellere løbe en tur. Så det gør jeg - og så laver jeg øvelser derhjemme.

Anmeld

4. maj 2011

nellemann24

Mut skriver:

Nu skal jeg selv til at komme igang med fitness her om 2 måneders tid, og glæder mig som bare fandens til at komme i form , det har jeg ønsket i lang tid. Er slank i forvejen, men vil gerne have nogen mavemuskler, mere markante lår muskler, og så ellers få en god kondition .

Så synes jeg at det kunne være sjovt at hører, hvor mange herinde fra som også går til fitness? eller som snart skal starte til det, ligesom mig - og hvorfor du går til fitness?

jeg træne ca. 3 gange om ugen og træne mini fodbold. men jeg har for 3 år siden brække mine ribben i hø. side og i de sidste 2 uger har jeg ikke rigtig kunne noget, pga for mange smerter. så glæder mig til at jeg kan komme igang igen om 11 uger, hvir jeg føder til tiden...

kan mærke at kroppen manlger at blive rørt

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Hvad er fitness?

Anmeld

4. maj 2011

Corn

Så hellere løbe/cykle en tur ved vandet... end at skulle køre 25 km bil for at komme til et træningscenter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.