Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
melder mig ind - går det 2-3 mdr - melder mig ud
Synes det sværeste er at vedligeholde det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja jeg træner 3 til 4 gang i ugen mellem 2 og 3 timer går til zumba en gang i ugen og skal starte til spindning i på torsdag regner jeg med skulle lige have min sko hjem igen
Mut skriver: Haha, rytme eller ej, så skal man da gøre det hvis det er sjovt Jeg har også top mave selvom jeg er slank , alt det jeg tager på sætter sig nemlig der. FY! - Det skal sætte sig på mine lår i stedet , så glæder mig til at se hvordan det bliver, når jeg kommer igang med at træne.
Haha, rytme eller ej, så skal man da gøre det hvis det er sjovt Jeg har også top mave selvom jeg er slank , alt det jeg tager på sætter sig nemlig der. FY! - Det skal sætte sig på mine lår i stedet , så glæder mig til at se hvordan det bliver, når jeg kommer igang med at træne.
Ja den der topmave Jeg vejer 58 kg og er 1,60 høj så jeg trænger jo ikke som sådan til at tabe mig... Men bare rykke rundt på depoterne men jeg synes ikke rigtig det virker så godt. Har ellers fået lagt et program men måske ham træneren havde en dårlig dag Men jeg kan da selv mærke at jeg er blevet strammet op efter jeg er startet med at træne, så det er da godt for noget
Dinna88 skriver: Jeg gjorde i vinters, men ser ingen nytte i det, når jeg kan træne udenfor! Så er 200 kr godt nok mange penge + luften i et center er bare ikke lige så sund som den udenfor Så jeg er vel.... Jeg betaler bare ikke for det. Dvs. jeg styrketræner heller ikke længere, men jeg har dog markerede mavemuskler, som jeg er ret glad for!
Jeg gjorde i vinters, men ser ingen nytte i det, når jeg kan træne udenfor! Så er 200 kr godt nok mange penge + luften i et center er bare ikke lige så sund som den udenfor
Så jeg er vel.... Jeg betaler bare ikke for det. Dvs. jeg styrketræner heller ikke længere, men jeg har dog markerede mavemuskler, som jeg er ret glad for!
Haha, så er du en udendørs fitness gudinde
Sophie26 skriver: melder mig ind - går det 2-3 mdr - melder mig ud melder mig ind - går det 2-3 mdr - melder mig ud melder mig ind - går det 2-3 mdr - melder mig ud Synes det sværeste er at vedligeholde det
Kender det alt for godt..hvis man går til noget, og man så ikke lige har været der de sidste 3-4 gange, så tænker man lidt "Ej så gider jeg sgu ikke mere" . Men så er det op på hesten igen
lykkekevin skriver: ja jeg træner 3 til 4 gang i ugen mellem 2 og 3 timer går til zumba en gang i ugen og skal starte til spindning i på torsdag regner jeg med skulle lige have min sko hjem igen
Dejligt , synes der er mange der går til spinning efterhånden
Mut skriver: - Hvor lang tid har du gået til det nu så?
- Hvor lang tid har du gået til det nu så?
1år sådan ca.
Mut skriver: Haha, så er du en udendørs fitness gudinde
Haha, det må jeg jo næsten være! Og så regner det i dag, hvor jeg har tid... Og det er KOLDT! Så jeg hopper lige over i dag.
Sunflower skriver: Ja den der topmave Jeg vejer 58 kg og er 1,60 høj så jeg trænger jo ikke som sådan til at tabe mig... Men bare rykke rundt på depoterne men jeg synes ikke rigtig det virker så godt. Har ellers fået lagt et program men måske ham træneren havde en dårlig dag Men jeg kan da selv mærke at jeg er blevet strammet op efter jeg er startet med at træne, så det er da godt for noget
Jeg trænger heller ikke til at tabe mig - men hold da op hvor er det irriterende at alt sætter sig der.. Haha, måske skal du snakke med han træneren igen?..smiler..
twinboys skriver: 1år sådan ca.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128