Hvor mange herinde er fitness gudinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

.....

FruRafn skriver:

jeg eeeeelsker det og er afsted 3-4 gange om ugen, både holdtræninng og selvstændig træning på crosstrainer, cykel osv :-)

Det lyder lækkert - Har også tænkt på hold træning til mave-balle-lår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

.....

twinboys skriver:

går til zumba

Det har jeg hørt meget godt om

Anmeld

3. maj 2011

-Milla-

Jeg går til fitness for at holde mig i form.
Inden jeg blev gravid spillede jeg fodbold 4 gange om ugen, så da jeg ikke måtte det mere, måtte jeg finde et godt alternativ til at holde mig i form.
I starten løb jeg flere gange om ugen og (forsøgte)dyrkede yoga hjemme.
Da der så åbnede en fitnessworld tæt på hvor jeg bor, var det oplagt at fortsætte træning der.
Jeg er nu i 34. uge og træner stadig, dog kun 1-2 gange om ugen, og ihh hvor jeg nyder det.
Men jeg glæder mig godt nok også til at komme i gang med fodbold igen en gang efter fødslen.
God fornøjelse med træningen.

Anmeld

3. maj 2011

malliebooh

Mut skriver:

Jeg har heller ikke råd pt, derfor jeg venter til om 2 mdr, hvor jeg endelig har råd, jaaa - Men måske er spillet ligeså godt

Det håber jeg, måske kan det supplere op med at jeg cykler 4 km om dagen, til og fra skole.  

Anmeld

3. maj 2011

.....

Eva. skriver:

Ja, jeg kan bare slet ikke rumme det...er så kedeligt...jeg skal ud og svømme eller løbe...bevæge mig på en anden måde end bare at stå der med alle de selvfede typer som jeg synes der er for mange af sådanne steder...var jeg en mand, ville jeg nok være vild med det, så jeg kunne få store synlige muskler...men naaarrhhhh...ikke mig..

Svømmning er slet ikke mig, det holder jeg mig langt væk fra , men ja, man skal da gøre det man selv synes er sjovest, så motion ikke bliver en død syg ting

Anmeld

3. maj 2011

.....

isabellamor skriver:

jahaaaa.. men gudinde naah., jeg går til bodystep et par gange eller 3 om ugen i fitness DK.. i  bodystep

Bodystep lyder sjovt

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Mut skriver:

Svømmning er slet ikke mig, det holder jeg mig langt væk fra , men ja, man skal da gøre det man selv synes er sjovest, så motion ikke bliver en død syg ting

Ja, jeg springer i hvert fald over og sparer de penge...

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Mut skriver:

3 gange om ugen, lyder også lækkert . Selvom du ikke kan så meget lige nu, kan du undskylde dig med at det ikke er fordi du er doven, hihi . Hvad plejer du så at træne?

Det er også lækkert - BAGEFTER Jamen jeg laver bare alm. styrketræning, en gang i mellem når det slår klik, så melder jeg mig til en af danseholdene, men jeg har ikke ret meget rytme i kroppen så jeg forstår ikke helt selv hvorfor jeg gør det

Det skal altså lige siges at jeg på ingen måde ligner en der går i fitness flere gange om ugen, jeg har desværre arvet min mors topmave Ihh den ville jeg gerne af med...

Anmeld

3. maj 2011

Noahmor

Eva. skriver:

Ja, jeg kan bare slet ikke rumme det...er så kedeligt...jeg skal ud og svømme eller løbe...bevæge mig på en anden måde end bare at stå der med alle de selvfede typer som jeg synes der er for mange af sådanne steder...var jeg en mand, ville jeg nok være vild med det, så jeg kunne få store synlige muskler...men naaarrhhhh...ikke mig..

Jeg er i et center kun for kvinder, hvor det er cirkeltræning. Netop fordi jeg ikke orker at stå og kigger på de alt for selvfede typer, der ikke kan træne, hvis ikke de kan se sig selv i spejlet. 

Hvor jeg går er der masser af forskellige kvindetyper. 

Anmeld

3. maj 2011

Meliora

Mut skriver:

Det lyder lækkert - Har også tænkt på hold træning til mave-balle-lår

lige dét hold har jeg ikke prøvet, men det skulle også være super:-) Jeg går fast til stepfit og latinmix+retromix (dobbeltime) og så alm. træning de andre gange om ugen. Det synes jeg giver et meget godt mix:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.