Hvor mange herinde er fitness gudinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Sphynxlover

Mut skriver:

Kender det alt for godt..hvis man går til noget, og man så ikke lige har været der de sidste 3-4 gange, så tænker man lidt "Ej så gider jeg sgu ikke mere" . Men så er det op på hesten igen

Jah og tænker at det er spild af penge så - har tit prøvet at betale flere måneder hvor jeg stort set aldrig var der.. har prøvet at løbe lidt men det er jeg oss gået lidt død i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Dinna88

Sunflower skriver:

Ha ha

Jeg kan godt tillade mig det, motioen skal være hyggeligt, så jeg er kun ude når lysten er der. Jeg motionerer ikke for at tabe mig, men for at røre mig. Og udover det jeg laver efter skole, så går jeg en time tilsammen hver dag.

Anmeld

3. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Jaa!

- Her regner det ikke, men koldt er det , og så blæser det ! Man må også godt nyde en fridag fra træningen engang imellem..smiler..

Uh, det regner heller ikke mere her, men da jeg kom hjem fra skole var jeg gennemblødt!! 

Ja, det synes jeg nemlig også

Anmeld

3. maj 2011

Dinna88

Sophie26 skriver:

jamen har været på diverse hold - spinning - aerobic - pump osv men tror mere jeg mangler en fast træningpartner dig kan slæbe mig afsted

Aaah. Smid da en seddel op nede i centeret så Jeg kender det godt, men min træningspartner er musikken. Uden den, kommer jeg ikke ud at gå, udover det daglige. 

Anmeld

3. maj 2011

2babygirls

Mut skriver:

Nu skal jeg selv til at komme igang med fitness her om 2 måneders tid, og glæder mig som bare fandens til at komme i form , det har jeg ønsket i lang tid. Er slank i forvejen, men vil gerne have nogen mavemuskler, mere markante lår muskler, og så ellers få en god kondition .

Så synes jeg at det kunne være sjovt at hører, hvor mange herinde fra som også går til fitness? eller som snart skal starte til det, ligesom mig - og hvorfor du går til fitness?

Begyndte 3 mdr efter jeg havde født for at få min kondition tilbage (host host) og blive strammet op.

Anmeld

3. maj 2011

Inden jeg blev gravid var jeg meget aktiv, elsker at dyrke alle mulige former for aktivitet.. Men da jeg blev gravid gassede ejg lidt ned, så jeg svømmede kun 3 gange om ugen! Efter jeg har født er det blevet til lidt zumba i ny og næ, men desværre ikke i den grad jeg gerne ville!

Kæresten arbejder oftes eftermiddag/aften, så det er ik så tit det passer ind!! Men nu er jeg lige begyndt at løbe!  Vores hus ligger med en vej hele vejen rundt om, på ca. 200m, og vores babyalarm kan række 800m. så når Lisa er puttet, så stryger jeg rundt om huset en 10-15 gange...griner... Tror måske nok at Genboen og naboerne synes det er meget underholdende, men man må jo klarer sig med de midler man har, ik!?!

Stine og Lisa.

Anmeld

3. maj 2011

Meliora

Dinna88 skriver:

Jeg gjorde i vinters, men ser ingen nytte i det, når jeg kan træne udenfor! Så er 200 kr godt nok mange penge + luften i et center er bare ikke lige så sund som den udenfor 

Så jeg er vel.... Jeg betaler bare ikke for det. Dvs. jeg styrketræner heller ikke længere, men jeg har dog markerede mavemuskler, som jeg er ret glad for! 

dejligt at du træner udenfor. Personligt tror jeg ikke på at man får ligeså meget ud af at træne ude i det fri, da der jo ikke er nogle maskiner og det er de færreste der f.eks. løber med fuld skrue i 1½ time, hvilket ville svare til den træninng man kan lave på 1½ time i et center.

Anmeld

3. maj 2011

B&J

jeg går i motion centeret 5 gange om ugen

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Det er den eneste motionsform jeg har lyst til at blive ved med at gå til. Så jeg er lige startet op igen i motionscenter. Er afsted 1-2 gange om ugen

Anmeld

3. maj 2011

Miss T

Jeg hader fitnesscentre, men elsker at træne og gør det derfor hjemme. Primært løb. Jeg er nok mere til holdsport. 

Men gudinde ? no i dont think so  Men håber på at blive det...

Jeg har lige slået min egen private løbetid i dag 10 km på 54 minutter, dvs. 16 minutter af oprindelig tid, så mon ikke snart der kommer lidt opstramning hist og pist så jeg kan blive lidt lækker til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.