Hvor mange herinde er fitness gudinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

malliebooh

Jeg har ikke råd til at komme i fitness  så her blev der istedet bestilt et spil til min kærestes xbox med kinect som hedder yourshape:fitness.. Glæder mig til at prøve det i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

.....

Noahmor skriver:

Jeg mangler en der hedder "kommer afsted, fordi jeg ved jeg har godt af det, men skal overtale mig selv hver gang" 

Men har det jo godt bagefter, så er lidt dumt. 

Den sætning kender jeg godt, fra sidste sommer hvor jeg prøvede at løbe hver dag - Man gider bare slet ikke afsted, men bagefter er man sprængfyldt med energi

Anmeld

3. maj 2011

.....

Lukasmor skriver:

Jeg kan ikke huske om jeg overhovedet har løbet en tur engang?!

Hahaha

Anmeld

3. maj 2011

Meliora

jeg eeeeelsker det og er afsted 3-4 gange om ugen, både holdtræninng og selvstændig træning på crosstrainer, cykel osv :-)

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Mut skriver:

Nu skal jeg selv til at komme igang med fitness her om 2 måneders tid, og glæder mig som bare fandens til at komme i form , det har jeg ønsket i lang tid. Er slank i forvejen, men vil gerne have nogen mavemuskler, mere markante lår muskler, og så ellers få en god kondition .

Så synes jeg at det kunne være sjovt at hører, hvor mange herinde fra som også går til fitness? eller som snart skal starte til det, ligesom mig - og hvorfor du går til fitness?

går til zumba

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Mut skriver:

Haha, kender mange som deler samme mening med dig

Ja, jeg kan bare slet ikke rumme det...er så kedeligt...jeg skal ud og svømme eller løbe...bevæge mig på en anden måde end bare at stå der med alle de selvfede typer som jeg synes der er for mange af sådanne steder...var jeg en mand, ville jeg nok være vild med det, så jeg kunne få store synlige muskler...men naaarrhhhh...ikke mig..

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

jahaaaa.. men gudinde naah., jeg går til bodystep et par gange eller 3 om ugen i fitness DK.. i  bodystep

Anmeld

3. maj 2011

.....

Baby-støv skriver:

gider dælme ikk..  

smiler..sådan har jeg også haft det mange gange

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Mut skriver:

smiler..sådan har jeg også haft det mange gange

synes virkelig de ligner nogle tosser dem der hopper rundt deroppe Men det er mit liv kort til...

Anmeld

3. maj 2011

.....

MalleH skriver:

Jeg har ikke råd til at komme i fitness  så her blev der istedet bestilt et spil til min kærestes xbox med kinect som hedder yourshape:fitness.. Glæder mig til at prøve det i weekenden

Jeg har heller ikke råd pt, derfor jeg venter til om 2 mdr, hvor jeg endelig har råd, jaaa - Men måske er spillet ligeså godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.