Michelle&Michael skriver:
Slet ikke! jeg er også forarget! Spild af penge på noget der kunne ha været undgået hvis folk bare kunne styre sine behov!
EJ, det er da topmålet af mangel på forståelse.
Skal vi så ikke bede folk om at holde op med at tage på skiferie og falde og brække benene? Eller bede fodbold- og håndbold landsholdene om lige at passe lidt på de ikke får skader?
Nu vi er i gang kunne vi da også bare fjerne alle de fostre hvor vi kan se at de som voksne udvikler allergi? får huller i tænderne? eller endnu værre lad os da aflive alle bistandsklienterne og dem på efterløn og pension
Bedst af det hele ville være om vi også lige aflivede den fyr der voldtog mig og gjorde at jeg tilbragte en stor del af min ungdom hjemme foran tv og køleskab af frygt for at det skulle ske igen! Jeg er blevet overvægtig og hver gang jeg har tabt mig dukker frygten op igen... Efter voldtægten fik jeg 5! timers hjælphos en psykolog og kunne så ellers møde min voldtægtsmand mange gange på gaden.
Men ja, du har da ret så langt at kunne han styre sit behov var jeg nok ikke blevet overvægtig!
Anmeld