jeg forstår ikke at fedmeoperationer kan være gratis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Mischa

KaLee skriver:

Det var så dagens udtalelse....

Hvis man har respekt for sin krop og ikke kan styre det selv må man søge hjælp inden det går galt. se realistisk på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

kiwilouise

JustMe skriver:

Det er nu ikke rigtigt. Flere kosmetiske operationer kræver enten en medicinsk grund i form at betydelige gener fysisk eller psykisk. Men det bliver stadig vurderet om denne eventuelle psykiske gene er reelt begrundet.

Mht. fedmeoperationer, synes jeg heller ikke det er fair. Men faktum er, at det i længden er billigere at give en svært overvægtig denne operation, end at skulle betale alle de sundhedsmæssige opmkostninger, det vil bringe med sig med tiden. Så mig bekendt gør staten det kun, fordi det er det der bedst kan betale sig økonomisk, og ikke fordi de synes det er etisk korrekt

en fra min klasse fik opereret sine øjenlåg fordi hun synes de var grimme. hun havde det dårlig med sig selv hver gang hun kiggede i spejlet. hun fik operationen betalt af staten fordi det påvirkede hende psykisk

Anmeld

28. april 2011

Mischa

Eva. skriver:

Ja, ligesom alkoholikere og narkomaner...folk skal da bare tage sig sammen...og rygere...og og og...Mener du virkelig at det bare handler om mennesker der ikke kan styre sig?

som sagt. få hjælp hvis man ikke kan styre sig! ja.

Anmeld

28. april 2011

Kongmulle

Michelle&Michael skriver:

Ja så kan man jo så få noget hjælp inden det går galt

hvis man har respekt for sin krop

F*ck hvor er du dum at høre på. Det er helt vildt.

Håber fandme ikke der sidder nogen med en alvorlig psykisk lidelse og kigger med her, for så fik du da sparket til dem der ligger ned i forvejen

Anmeld

28. april 2011

Aves.

som sagt. få hjælp hvis man ikke kan styre sig! ja.

Det der "styre sig" det skurrer i den grad i mine øre....og hvad mener du så med hjælp?

Anmeld

28. april 2011

Mischa

Kongmulle skriver:

F*ck hvor er du dum at høre på. Det er helt vildt.

Håber fandme ikke der sidder nogen med en alvorlig psykisk lidelse og kigger med her, for så fik du da sparket til dem der ligger ned i forvejen

Jamen det er fint

der er ikke noget galt i at søge hjælp hvis man har brug for det.

Anmeld

28. april 2011

eElak

Hvis man har respekt for sin krop og ikke kan styre det selv må man søge hjælp inden det går galt. se realistisk på det

Man kan da tydeligt høre at du aldrig har været ude for lign. ting i dit liv...

Jeg tilslutter mig Secrets meget udmærkede beskrivelse.. og så vil jeg da et eller andet sted håbe for dig at du aldrig ender ud i at have en lidelse eller sygdom, som lever op til din egen fordom..

For så måtte du virkelig komme til at hade dig selv..

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Barnløshed er måske ikke fysisk livstruende, men kan være psykisk livstruende, og det skal tages lige så alvorligt vil jeg mene.

Prisen på et barn kan også snildt løbe op i mange mange tusind kroner. Det er ikke ualmindeligt at det koster langt over 50.000 - 100.000 når man skal gennemgå mange forsøg, hvilket mange barnløse skal før det lykkes for dem at få børn.

Så det kan ikke stilles sådan op som du gør vil jeg mene... 

Det var absolut heller ikke for at træde ind i et område som jeg ikke ved særlig meget om.... For jeg ved godt det koster penge... har bare set beløb som 15000-50000 herinde mht. det område.. så jeg gik lidt ud fra det var der det lå.. og som jeg skriver.. så er det hamrende uretfærdigt man ikke kan få hjælp til det mere!

Men det er jo ikke livstruende ikke at kunne få børn i form af blodpropper, hjertestof, hjerte-kar sygdomme, kropsbesvær osv.

Anmeld

28. april 2011

Kongmulle

Jamen det er fint

der er ikke noget galt i at søge hjælp hvis man har brug for det.

Det handler nok om at misburg evt starter fordi folk IKKE kan overskue livet, tror du så selv i dit snævre sind, at de kan overskue at søge hjælp????

Husk det den dag du eller et nært familiemedlem står i situationen.

Så syntes jeg du skulle sige det samme til dem eller dig selv.

Anmeld

28. april 2011

Mischa

Eva. skriver:

Det der "styre sig" det skurrer i den grad i mine øre....og hvad mener du så med hjælp?

ja den hjælp man kan få igennem egen læge

der er selvfølgelig forskel på om man er syg eller om man bare er ligeglad med sin krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.